Cume fassi sapori naturali da un zitellu?

Parechje cun noi, avemu a calà a lentitudine di u passu, passendu da e cummerciu cù sapunni artighjanali. Tender and surprisingly fragrant, it pleases the eye and the sense of smell. Limone, lampitu, peach, chocolate, vanilla ... Qualchì copia è voi mancianu.


Sì avete fattu solu i primi passi in a soap making, a manera più faciule hè di utilizà u so sapè di u so cumpagnu. Sapori naturali ùn hè micca prezzu, perciò hè spessu usatu com'è rigalu. E rottu fragranti ponu serve com un gustu per u linu, è parechji ancu occupanu un locu d'onore nantu à u cundu di souvenirs è diversi pezzi.

Riceramenti hà statu un veru boom in soap making. Ùn hè surprisante, perchè sta occupazione ùn hè micca solu eccessiva, ma ancu utile. Qualchi anche di gestisce e so passioni in una fonte di bonu soldi.

I prupuli di sapori propii:

Per fà sapori cù i so propri mani, ùn hè micca necessariu di tene una mansa sana di cumpunenti sophistati. À u primu, serà abbastante per avè un sape di un baby regularmente com'è una basa è parechji ingredienti chì saranu in ogni casa.

I Rillini sò assai diffirenti. Tuttu dipende di u tipu di pelle è u scopu di u sapunatu.

Per hidratassi è sfracicatu a pelle, pudete aghjunghjene l'olii curativi (oliva, uva, amandula, sesamo). Tuttavia, ricordate chì per 100 grammi di u sapunare originale, pudete aghjunghje una sola cucchiara, altrimente à a fine u vostru riservamentu ùn lavà micca bè.

Un modu simplice per fà sapori naturali in casa

Per questu ci hè bisognu:

  1. Prima di tuttu, sapia u soapu in un grossneru (pudete usà un blender).
  2. Fate u mulinu risultatu cù u latto à a temperatura di l'ambienti. Invece, pudete aduprà purificazione di eterna o acqua.
  3. Assicuranu beni, poi ponu nantu à un bagnu di acqua. A massa devendava beni. Puderete aghjunghje l'oliu, rutti e fassi per 3 minuti in u microondas (preferibile ogni 30 segundos, sguassate è mischjianu, alcuni una uniformità uniforme).
  4. Scappamu u futuru saponu nantu à i moffa chì anu lubricatu prublemi cù l'oliu. Pudete utilizà qualsiasi sustegnu, ancu veture di plastica da u iogurtu, ma silicone bakeware hè assai più còmicu.
  5. Di solitu, dopu un ghjornu, u sapi avissi pututu daveru. S'ellu ùn succede micca, ùn anu micca peghju. S'ellu hè stata ottinosa, fate metta i moldi per 2-3 ori in u locu.
  6. U sapunatu finitu deve esse sbulitatu da i moldesi è espansione per fà affittuà è micca peghjanu à i dete. U prucessu di secura pò piglià un par de simane o ancu un mesi.