Regoli à scontri stranieri

Quale pensatu di e règule attuale à scontri stranieri? Cumu si pò cumporte è mandà cum'è per fà una bona impresione? In questu articulu avemu a cunzidira li reguli elementari di l'etiquette di cumunicazione cù strangers.

Quandu si ncontranu cù straneri, pudete avè indirizzatu à "tu", regardless of whether he is young or older, a boss or a subordinate, a woman or a man - un appelte à "you" permette per guardà a distanza entre tù. Ùn importa micca quantu cunnessa à questa persona, o qualsiasi emozioni chì avvicina da voi, a finezza si deve esse in u primu locu - è aiutà à aiutà à funnera ogni core. Quand'ellu si riunite, assicuratevi d'aspittà d'avè intesu prublemi. A persona chì hà règule di etichetta, vi daratti un presentativu à un stranieri. Be affable and self-confident. Dopu a data, hè megliu ùn cambià immediatamenti à "tù", pudete offend o un certu sensu offent à un novu amicu. Aspettu finu à chì tù li sii offru à cambià à "voi". Ùn hè micca bisognu di familiarizà veloce traduce in una relazione stretta. Tù è a vostra nova cunnuscenza necessanu tempu per apprezzà l'altri.

Quandu si tratta à i stranii, cumencianu u vostru trattamentu cù un salottu è cù e parolle "perdona", "scusi mi, sia bonu". Pagaate attente à a vostra intonazione, duverà esse caliu è amichevule. Assicuratevi di risposte. À a generazione maiò, hè necessariu di mostraru rispettu, per esse una persona famosa o micca famosa.

Quessi ci sò parechje situazioni chì ùn hè micca necessariu. Solu una conversazione hè stata entre a ghjente in ligna, in un minibus, in una cafe. Per pudè tene un paru di frasi ùn mancunu cumpone micca per ellu stessu, se qualcunu hà pigliatu à parlà à voi - parlate da volta. Aghjunghjite, stà sicuru è amatori per stranieri è a to buntà per voi volenu.