L'usu di u latte in cosmetologia

I qualità impurtante di u latti è e so realevenate sò longu chì hà influenzatu assai l'usu di u latte in cosmetologia. Ancu u regnu egizianu Cleopatra hà pigliatu bagni di latte è lavatu cù lignu. Speria ancu chì i prucessi chì guarì e ferite a pelle sedosa.

Oghje ùn ci hè micca una unica costera chì ùn pruduce micca basatu in stu pruduttu. In perfumeria, a serie sanu di prodotti di cura di a pelle sò creati o nantu à a basa di altre prudutti di u kefir, iogurt, crema.

In a natura, ci sò parechje diverse tipi di latti, ma in a cosmetologia utilizzanu vacca, capra, latte di coconut e un camellu di ciu-bracciale. À l'abbitanti di u Caucasu, l'Asia Centrale, u latti caprunu hè un elixir di a longevità è un rimediu per e diverse situazioni. I sustanzi chì sò in a so cumpusizioni ùn anu un forte u regenerattivu effettu. L'aminidiatimi scanceranu a cuddetta di caghjuli mortos, periciente à rigiunate a pelle è impediscenu l'averebbe prematuru. Lactoenzimi sunnià a pelle, dà l'elasticità è l'elasticità. Ùn toccu à nimu chì assai cumpagni cusistanu specializate in a produzzione di prudutti di u latti caprunu.

Un distinti di e cosmichi di u latti di coccianu hè u fattu chì nutre è dà a tela addistalla. Scampi, gels, latti per lavà e cugliosità è svelte solu u corpu. U latte di cocciume simplice hè un cuntenutu grassu di più di u 20%, chì facenu dinò fà un oliu da ellu.

U cammellu frescu hè cunsideratu u più caru di u mondu. Hè menu lessi, chì face difficultà di digià prudutti di latti, ma più di lactosa di zuccaru, chì furnisce nutrimenti di u ciculu. Stu tipu di latti hè a surgente di l'alipatichi à l'azzeccheghju, cunnisciutu per a so capacità di rejiminate a pelle, per dà la liscia, di l'oculazione è di a prutezzione. Inoltre, a zuccarera cuntene sustanzi immuno-fortificanti, e so proteini prutegge a pelle.

In generale, i prudutti cosmichi chì cuntenenu u latte, l'scelta hè larga. Questu hè solu un mezzu per l'higiene di ghjornu, è i prudutti specializati chì eliminanu diversi difetti cosmichi. Quelli chì ci manca di tempu, anu cunfortu è comodità, pudete cumprà. Quelli chì prefissi i cosmichi di casa sò offerte opzioni per u làcenu per fà i so prudutti di a faciità.

Lavatu cù u latti

U latti in u prucessu di lavare sò deve usati da i prupietari di a pelle seca è sensibule. U latte, diluita cù l'acqua à a temperatura di u vaporizzariu, lavate a cara limpia. Per a pelle infunditate, invece d'acqua, aghjunghjenu a chamomile o lime tea. Dopu lavatu, scacciate a faccia cun un sbattulu di cuttuni, è appliice a crema di u moisturizeghja à a pelle.

I bagni di lattini

Quì ùn pudemu micca dettu u nome di u famu bagni di Cleopatra. L'usu di u latti è di u meli in a cosmetologia pussedi un rolu decisivu. Una mugliera di u meli hè discu in un litru di latti quannu è pour a mezubbu in un bagnu. L'acqua di u bacinu deve esse di a stessa temperatura da a temperatura di u corpu, questu 36-37 gradi. Pigliate un bagnu duverebbe esse almenu 15 minuti. Se vulete rinfurzà l'effettu di u latti nantu à a pelle, po in di fronte di u bagnu facenu un scrubbato componente di 300 g di salite e di mità cun un tazza di crema spirale.

Un bagnu tuttu di u lattu in quantu hè difficiule di furnisce, ma u bagnu per e mani hè abbastanza. Mandela dinò un litru di latte cun una cullizzioni di meli. Questa opzione perfetta à e prutezzione di a pelle di e mani, dà l'elasticità. I piatini à mantene un bonu risultatu deve esse fatta duie volte à settimana. Dopu tuttu, i nostri pinni sò attaccati ogni ghjornu cù diversi detergenti.

Meli di leche

Per tutti i tipi di pelle, una mascara, a ricetta chì hè ancu attribuita à Cliupatra, hè adattatu. Hè necessariu di cumbattà u melu è u latti in proporzioni ugguali, applica nantu à a faccia à una meza ora, poi lavate.

Blanzendu è pulite a pelle aghjà aiutu a voglia mascara: mezcolate in parechji partijiet di latti, meli, arcuri, crema agria è zucchero di limonu. Applica nantu à a pelle durante 20 minuti, rinsegna prima cù caldu, è po cù l'acqua fredda.

A pelle di prublema vene in l'aiutu di una mascara di casgiu cottage. 2 cullizzioni di u pruduttu deve esse misuratu cù una cullizzioni di l'oliu vegetale è una cullette di meli. Suggeri ogni pocu tutti l'ingredienti è appliice a mischju à a pelle. Dopu à una mezzu di ora, rinite a mascara cun acqua cale. Allora a faccia pò esse squanditatu cù un swab di cuttuni mannatu in l'infuzione di camomiglia cun quarchi bevi di zucca di limonu.

Una altra grande strumenta à u tratamentu di l'acne hè kefir. Apply it in the morning for about five minutes on your face, lavarla cù una scumecula di l'erbe. Pudete tandu a mesma camomile o calendula. Kefir o iogur prima di lavare a testa, pudete fatta è pienu grasi. È dopu à 15-20 minuti dopu, lavate i vostri capelli. Mascaras da u latte in cosmetologia impediscenu a perdita di u capellu, aiuta per trattà à u prublema di split ends. A caspa annunzanti sparisce per sempre.

Erecchissa di lattice per u corpu

U fretu leite limpieghja a pelle è dà una bassu dulcezza. E pudete appruntà da a seguita: mettite 1 vetru di zuccheru, 3 cullizzioni di mantellu (coccu, oliu, oliu d'amandula), 4 cullen di tiurzo di latte, uni pochi di zucchero di limonu. Pudete aghjunghje 1-2 canni di l'olii essenziali rosali. Aduprà a misura da u maschile nantu à a pelle, poi arricbe cù l'acqua.

Chiddu tipu di latti per piglià com'è basa di a preparazione di tutti i medichi di sopra, ùn importa micca. Ma sò parechje differenzi di l'usu di i prudutti di latti. U latti havi un cuntenutu minatu di grassu, ancu ùn conta micca e battì di l'acidu lattice, chì pò causà a fermentazioni. Questi prucessi ùn pò micca purtari a tela sensibilita è sensible. Per quessa, hè utilizatu principalamenti per a preparazione di masci nutrittivi è calmanti. A crema agria, per esempiu, pò esse a basa di rejuvenating, blanching, drying masks. Serà aiutu à l'asseccu è anziane in a pelle per rinvià u cumpunenti grassettu di a pelle è à trattà cù i prucessi di fermentazioni cù u pelle di furza.

In generale, l'usu di latti è di latti hè cusì multifunzionale in a cosmetologia chì ùn hè micca putente di cuntà tuttu. Per elli pudete aghjunghje infuzzioni di erbe, olii vegetali è l'olii essenziali, u melu, ova, etc. L'unicu "ma" chì i prudutti sò prudutti ind'i butteghi, per consensus, i cumpunzii utili à noi in u corpu fate assai più menu.