Cume manvagini di a dependenza meteorulogica, rimedii folklori

"A natura ùn hà micca u tempu dolore" ... Ghjè fatta di crede chì quandu u tempu dolore fora di una finestra chì rende stira in u dachjarè è ùn permetti di dorme in pazu. I catene di pressioni causanu attaquite di tachycardia, è a cullaburazione di u termale ùn permettenu di risaltà da u lettu. Hè u clima cuntrolanu a nostra vita, o scrivite micca una malatia per cundizioni climatichi - una moda? Cumu tratta u meteozavisimost, truverete in l'articulu di u tema "Cumu rimettu di a dependenza meteorulogica, rimedii folki".

U più impurtante hè u clima

Assicuravi sò sicuri: meteossensittività hè l'invenzione di ipochondriacs. E abusannu l'attenzione di l'amare, cum'è di tortu à u clima, cusì formanu una attesa disprezzante à stu fenominu. In ogni modu, u fenomenu di meteossensittività hè stata studiata per un pezzu tantu, è micca solu l'vechju, ma ancu u ghjovanu, pò spirimintassi di doluri in u capu, ghjunghje, di depressione è di dulcezza durante a cambia climatica. Perchè qualcuni di noi, o più precisamente un 85% di a pupulazione (sottumessu OMS), dipende di u tempu? I scientisti suggiscinu chì in u corpu umanu ci sò "locatori" privati ​​chì percienu u cambiamentu climaticu. Hè situatu nantu à i muri di l'arteria carotida. Quandu a pressioni atmosferica pressu un riflittura accuminzatu, chì pruteghje u corpu da u colapitu di a circulazione. Signali da i "locatori" per a spine à l'escàccia cerebrale, è u corpu si spende nantu à reazione protettiva, salvata da arrestu circulatori. Tali prucessi ponu esse e cù un scupertu inespettatu, è cun un enfasi fresca. In ogni casu, u corpu ùn pò micca riagirisi à dichdi cambiamenti, è per quessa u state generale di a salute aghjunghje. Ma micca solu i prucessi internu anu affissà benessiri. Atesta aggressive, u nostru corpu hè allatu da l'esternu. Per esempiu, cù cambiamenti in a pressione atmosferica, u livellu di sustanzi tossicà in l'aria di locali è in a strata aumenta. Dunque, durante stu periodu, u risicu di i malatie infizziosi aumenta. Inoltre, cù i cambiamini sullivati ​​in u clima, l'ammontu di l'ossigenu in l'aria diminuite, chì cusì u guvernu pruvucarà l'inchiziu di l'ossigenu. Per quessa, e persone anu agrandatu a irritabilità, a reducciona l'efficienza, a fatigue hè crescente.

Pittura Olio

Ci sò dui tipi di "meteobolny": meteimi dimensosibbili e e persone chì suffrianu di meteoneurosi. Meteosensittività hè una reazione generale è adatta di l'organettu à i cambiamenti di l'attività è di a temperatura solaria. I sintomi di stu scambiu di i cambiamenti cambiati pò essechja di cache, somnolenza, debule. Prutu tutti i meteozavisimyh di i persone in un periudu sfavore in u sangue anu aumentatu u nùmeru di leucociti (cum'è in infizzioni) - u corpu hè protditu da u clima, da a malatie reali. E persone cù malati cardiovascular è e malfatturi respiratorisi anu patitu assai. A meteoneurosi hè a dependenza di l'umore nantu à u clima fora di a finestra. Sì a chjesa è u raghju di u sole - E persone cun questa malata cascanu da e mani. In ogni casu, i neurotici pudendu esse attribuiti à quelli chì anu soffrenu di malatie psicosomatique. Iddi, dà à pannellu, cumincianu à circà tutte e manifestazione di a dependenza meteorulogica: somnolenza, cambiamenti in ritmi di cori. E truveranu quarchi cosa per pruvucari la so malatia imaginaria. Sò diretta di i pazienti di u psicoterapeuta.

Meteoprofiliace

U cambiamentu di e cundizioni climatichi in ogni locu, ma si un ghjovenu organu sanu pò sopra l'estresse senza parechje patrunu, da ghjornu cù l'età, cum'è cù praticità di salute, a dependenza da ciò chì succede fora di a finestra si aumenta. Ci sunnu arcuni reguli chì permettenu di reducià l'effetti di u clima in una persona - seguitanu, è ùn avete micca temerà di friddu è di piova.

U 80% di tutti i casi di l'infartamentu di i miocucino sò quandu u tempu cambia dramaticamente. In i tempi di u passaghju di i cicloni è in u mumentu di a transizione di i ciclonii à i cicloni, u numaru di infartu di miocardi aumenta a circa 2-3 volte. U piccu di malatii hè, più spessu, in u primu ghjornu di u ciclone. Meteozavisimost necessaria un trattamentu cumplessu chì, prima di tuttu, duverà esse diretta à u trattamentu di a malatia sottuviata, dopu à tutti, secondu l'uttazioni, i cambiamenti spessu occuru in i persone chì anu da malatie cardiovascular, malatii di i pulmoni è u sistema nervu. Ùn esse u overdu. Sè pussibuli, pruvate à piglià un sforza dopu pranzu 30-40 minuti è trova a media ora pè un passaghju da u rughjoni di a cità è i strade. In tempu di u ghjornu, biarà più fluidi, sopra à l'acqua - aiuta à eliminà tossini di u corpu. Ùn serà micca superfluitu è ​​zucchini freschi esprimuli, chì rapidamente aumentanu u tonu è arriccenu cun vitamini. Ma hè megliu per riffisce u bagnu è u tè forte, perchè u sistema nervu hè cusì cusetu. À i primi signali di povira sanità (takikardia, u da malu di ras), tenete bisognu di piglià medicazione chì facilitate a cundizione - blutteri di l'adrenalin, antispasmodi. Dopu piglià a medicina, pruvate à pusà per un locu tranquillu è tranquillu. Avà sapemu cumu per liberà a dependenza meteorulogica, rimedii folki - per aiutà.