Sergey Bezrukov cunsidereghja a so reunione cù a destinazione Anna Matison

Dopu parechjate parechji settimani Irina Bezrukova ufficialamenti cunfirmata a so splutazioni di u so maritu, interessu in a vita persunale di l'anziani maritali chì ùn sò micca micca debilitatu, ma ancu aumentatu. In a storia di u paru ci sò assai discrepanzii, è perchè tutti i televidenti è i ghjurnalisti sò sempre seguitu l'ultimi infurmazioni nantu à Irina è Sergey Bezrukov.

Dopu, l'attore per a prima volta uffuve in a sociezione cù Anna Matison, chì hà causatu i Bezrukovs in parte. A romanzu entre u direttore è l'artista hà vultatu nantu à u settore di u filmu "Via Lattica" in u stessu momentu chì Irina Bezrukova hà cunnisciutu a trageria più terribili in a so vita - a morte di u so solu figliu. Duranti a presentazione recente di u filmu "Via Lattica" Bezrukov a rappurtari chì sia cunuscenza di tutti i rumuri chì vanu nantu à a so rilazioni incù Matison, è per questa nunda ùn si dice di a so vita persunale.

In ogni modu, dopu un pocu tempu Sergey Bezrukov hà dettu qualcosa di a so prima impressioni di cunnincenza cù Anna:
U nostru amici facianu una impressioni vivita nantu à mè. In più di u fattu chì Anya hè una persona dilicata in a vita, hà da esse un direttore sensible. Sapemu è senti questu professione da l'internu, perchè aghju fattu nantu à i rendimi. <...> Mi piaciu chì Anya hà cunnisciutu esattamente ciò chì era scrittu à a so scrittura è cumu si i so caratteri vivi. Cu tali direttore hè interessante per travaglià in autore

Questu hè u rolu principali in a filosa fatta pè u Bezrukov "Via Lattica" Anna Mathison invitatu urientò Konstantin Khabensky. L'attore interessatu in u scrittore, è parechji momentu sò stati calibrati apposta per ellu. In ogni fini, Khabensky ùn pudia micca participà à u travagliu nantu à u ritrattu, è Sergey Bezrukov hè statu offru u rolu. L'attuali face ch'ellu hè u destinatu:
Ma hè ancu u destinatu! Dopu tuttu, se a movie era già in l'urdina di u principiu è Kostya accunsenu, ùn aghju mai avutu appena à sta film. Ma accussì l'astri accunsenu, chì in sta film hè necessariu di scuntate à noi cù Anya ...