In u scandalu di Dzhigarkhanyan è Vitalina Tsymbalyuk-Romanovskaya, Evelina Bledans supportà a donna di l'actor

Tuttu l'ultimo weekend in i mass media anu una discussioni tempesta di l'scandalu famusu trà Armen Djigarkhanyan è a so ghjovana moglia Vitalina Tsymbalyuk-Romanovskaya. In u stessu tempu, publiche diverse pubblicazioni pubblicati contradictori. Finu à quì ùn hè micca chjaru finu à a fine, ciò chì veramente hà successu.

Ghjudicate da l'infurmazioni dispunibuli, quarchi ghjorni ghjorni Armen Borisovich, in u travagliu, si senti avutu malatu. A causa di malaise hè stata l'imbolsini chì a so mòglia avia presumata per ellu. Dzhigarkhanyan iniziò à rinfurzà è tricheghja accusazioni in contru a so mòglia. L'artistu hà risuscitatu u livellu di zuccaru è fù mandatu à l'uspidale.

Appressu in i clinic journalists 82. Dzhigarkhanyan ùn hà micca chjamatu u scandalu per u so scandalu cù a so moglia, ma l'accusava di robbe:
Hà cumportatu abominably, hè un ladrone, è micca un omu. Hà pigliatu i soldi da a mio sacchetta. Ùn aghju micca spessu per i soldi, ùn dispiace per questu prucessu
Oksana Pushkina hà infurmatu in i so microblogagginu chì Armen Borisovich prestite prestu per divorzià da Vitalina di 38 anni. Inoltre, a surella di l'attore assicura chì u scandalu fu pruvucatu da a salutazione di l'Armen-Borisovich di 82 anni chì, per u sapuri di u zuccheru, ùn pudia micca cuntrullà.

Evelina Bledans era in u centru di u scandalu, chì sustene a mòglia di Dzhigarkhanyan

In u prugramma "Live", chì hè oghji realizatu da Andrey Malakhov, pruvate à discussà e case di a discordia in a famiglia di Armen Dzhigarkhanyan è Vitalina Tsymbalyuk-Romanovskaya.

Parechji mistieri di u prugramma hà parlatu contru à a donna di 38 anni, ma l'attrice Evelina Bledaggi, chì era stata annunziata annantu à u divorziu, hà decisu di sustegnu Vitalina.

Эвелина pensa chì a donna chì hà dicisu di cunnessione a vita cù l'omu chì, durante 44 anni, hè più senior, hà carricu annantu à una carica assai pisanti. Sicondu Bledans, a ghjovana moglie di Armen Djigarkhana hè divintata per l'attore è l'amante, è infermiera è infermiera è amministratore di u so teatru. Almenu per questa Vitalina Tsymbalyuk-Romanovskaya meriteghja u rispettu di u so maritu:
Ùn pudia micca vive cun un omu di 44 anni di età maiorone! Eppuru sempre u tribunale per sempre, è era per ellu micca solu adore ghjocu, ma ancu una infermiera, infermiera è amministratore, è hà duratu più di un annu ... Ora ellu chjama un traitore è ùn vole micca à avè qualcosa à fà cù ella. È ùn deve micca un omu anzianu, almenu averà esse aghjenti à una donna per cuscru di u so best anni?

Cù l'ex-stella "Mask", assai abbonati di a so Instagram disagreed. Fallovers crèdenu chì a ghjovana donna di Dzhigarkhanyan l'hà maritatu per u calculu è hà da tuttu ciò chì so speria - fama, putenza, ricchezza:
buh_ekb Tutti i meriti, ùn era micca da u grande amore cun ellu era, è pare chì, troppu, popolzivali unu à l'altru
taycvet11 Da quale bese hè quì, sì un psicologu, o un amicu di a vitalina? E ùn ùn li devi nulla à ella è hè grata, chì chjera tante u so viaghju, ùn pudia aiutà, hà tutte e so privileggi! !! Ma .... in zhchisni, per tuttu hè necessariu pagà soprattuttu s'ellu ùn era micca tòiu. Nimu anu annullatu a lege di e boomerang.
tamilla.iskendero Sabia di Evelina. Era cun ellu per una ragione. E cunniscite cusì bè.
superkandibbiu. Era chjaru chì questa hè una merda mercenaria, è l'omi stessu sò di tortu ...

Cridite in l'amore sincere di i ghjovani à e ricchi? Avemu nutatu in Zen questa materia 👍 è anu sappiutu di tutte l'intrigue è i scandali di mostra cummerciale.