Cume è perchè per viloci?

Cumu e perchè perchè - tutti dicenu per ellu stessu, Ghjesù Cristu stessu osserva tutti i reguli per quaranta ghjorni. E à questu ghjornu a tradizione hè cunsirvata, da annu à annu, parechji Ortodoxte cummincianu à viloci, per restitu u corpu è u spiritu da e tentazione. Ogni annu Cattura di principiu dopu da a festa di Shrovetide o, cum'è averia chjamatu in Russia, a Semana di Cheese. Duranti stu periodu vale a pena limitarse à manghjà i pezzi carni. Cusì, i preparazione per u postu si passanu lentamenti.

Chì avete bisognu di sapè prima?
Maslenitsa finisci cù un domu perghjitu, in quellu ghjornu hè necessariu di perdone sinceramente à tutti, per scuntene risentimentu, còllera. Ùn pigliate a via di a currezzione cù una carica nantu à u cori è in u pensamentu. Hè per quessa chì deve dumandà u sacerdotu per una benedizzione nantu à u postu. Questu avete aiutu à cumpressà tutte e reguli è i canoni.

In 2013, a rapida dura 48 ghjorni, questa santu ghjorni portanu un gran significatu. Ogni ghjornu una persona chì svela, si avvicinavanu à l'Onniputente, è in l'ùltima semana u Signore stessu veni à truvà un omu. Questa hè a gran simana passata - u tempu più severu.

Reguli di sdegnu
Molti cresinu chì a cume principale di u viaghju hè di rinunzà l'alimentarii è l'alcoolate, è chì sarà abbastanza. In fatti, tuttu hè assai più seriu. I vostri pensi, chì site nantu à u vostru core, deve esse pulito. È questu hè pussibule si limitate in divertimentu, piacè è apprendu à pricà sinceramente. Hè megliu di cumprà ogni dumela cun preghiera, perchè a gràzia di Diu hà da entra u vostru core è vi cumandendi in u ghjornu. A preghjudiziu vi aiutà à truvà a pazità di mente.

Pocu sapienti chì a Grande Post hè prestu in anticipu, principiatu in trè simani. È sta tradizione aiuta à cuncentrazione in anticipu è preparate per una bona causa.

Qualessu i prudutti ponu esse?
Duranti a cura, hè vera à limità di mette in manghjendu certi alimenti. Questa austerità aiutà à fighjà nantu à a purificazione, micca à i bisogni di i so bisogni. À u primu preghjudiziu, pari chì pudete manghjà solu pane è acqua. Questa hè una vista sbagghiata, postu chì in u postu sò assai prudutti permette e ricette diliziosi.

Chì pudete manghjà in a Quaresima?
Certi cerale - da elli pudete puru cocinari cè cerchetti deli, ma senza latte. I frutti è ligumi, felice, sò sempre in vendita. Mushrooms, pickles, verdura e zucchero. Hè assai piacevule per è pusà u tè cun cunfettu. A Cresia Ortodoxa benedisce ogni platu preparatu durante u rapimentu. Perchè, ringraziate è prezià davanti è dopu à manghjà, sta tradizione darà forza è sia nantu à tutti i to erate.

Duranti un postu hè necessariu di ricusà i prudutti siguenti:
Comu avete digià capitu, a viuncia hè a limitazione di u corpu, u mo spiritu è ​​da i piacè è a tentazione mundiale. Ma ùn tutti ùn pòbbenu cumplementarii tutte e regule, hè assai difficiuli di mantene a putenza di disprezza è abbandunate u fattu per ciò chì hè tantu longu. Per quessa, ci sò diversi gradi di u viaghju.

U primu diploma hè rigurosamenti osservatu da l'anziani è i monjosi, ricusanu di manghjà è prezià ogni ghjornu. Nimu ùn pò fà sta penanza. Ma grazia à un tali postu, assai persone cuncepate a gràzia di Diu è u putere di a Providence. Ancu mancianu manciari freti senza a cucina à l'oliu vegetale, un diploma hè chjamatu seccu. Un altri pò manghjarè alimenta cale. Pudete ancu aghjunghje l'omi invece di carne. È u diploma più faciule hè l'utilizazione di tutti i prudutti, cale a carne, u latte.

Ogni persone scese per ellu stessu a fast. È davanti à u principiu parvene necessitàmente à u babbu è cunsultate, perchè hè megliu per attru.

Ci sò culu eccezzioni pè e persone chì svelte. Eccu sò omi malati, anziani, donne incinta è doncole d'averebbe. Per elli, l'ottima scelta hè di leghje i pricure sinceri è ringraziarle à Diu.