A mo triste storia di pene

U mo siconda gravidenza era più faciule ch'è u primu, puderia dighjà di vede u megliu duttore di a cità nantu à u cuntrattu. Parirati chì averebbe previsu tuttu in anticipu, è u risultatu definitu à esse successu. A visitata regularmente a cunsultazione di e donne, caminava cù u so maritu à u manicu à a sera, è s'imaginava quantu mi porta di l'uspitale è si truvà in u nostru acantu nidu cù i zitelli ...

U prigione di partitu era vicinu. Siccomu sapia circa à ciò ch'e aghju avutu l'esperimentu, aghju aghjustatu tranquillamente per l'ora ricunnisciutu quandu a nostra princesa decide di scuntate cun noi. Aghju decisu di ùn dà nascita à a mo cità, ma per andà in u locu di a mo mamma in una cità chjuca duv'e duverebbe statu truvata un excelente especialista. U mo maritu stesi à u travagliu, è prumittia à pricà à un extracte da l'uspidale.

Ddu jornu, suscindia prima di a matina. Ella sintì doloru dulore in u so spinu infernu è ùn pudia micca adurda novu ... Chjamò u duttore, m'hà datu cume i raccordji ch'e aghju seguitu, ma à a sera aghju realizatu chì ùn aghju micca stà in casa. Aghju cullatu e mo cosa è andò in u maternità. Iè, hè à pezu, perchè i me parenti vanu in vicinu à a casa di maternità, induve eru avissi da allora. In l'ospiciliu, un praticà era aspittendu per mè, chì dopu l'esami annunziu chì avemu da prumittimu di nascita. In attu una ora dopu succorsu.

Aghju trovu a me nàviamenti assicurata assai preziosa perchè ellu preparava per elli, prima di tutti, moralmentu, aghju sceltu un mètu duttore chì m'hà datu certi direzzione! Vogliu nutà chì stu fattu hè un aspettu importantu, a scelta di un spéciziunista cù quale sarete còmpiu, perchè ancu questu a riescita risidenti. Ma ancu ùn aghju micca capitu chì in qualcunu puntu ci hè micca sbagliatu è aghju aspittavvi di disappointment.

Mi piaceu u mo criaturu, inalatu a so fragranza, hà guardatu à i diti, pigliò un bundle of photos è i mandò à u mo amatori, sperendu a riunione più cercana di a nostra famiglia. Tuttu u passatu cum'è l'oliu, ma u ghjornu dopu à alta, avè subitu d'esaminà ultrasound, durante chì u duttore hà vistu qualcosa di educazione in l'utru. Puderete ùn capisce nunda in tuttu, ma dìssenu chì l'estrattu era postponatu, è saria scraped ... Quale! I mio emozioni scumpeddu nantu à u limitu ... Cumu? U mo maritu venenu, tutti i parenti si ponenu pronti per una soluzione cù me è u zitellu, ma ùn scrive micca, ma ancu sò un prucessu terribili. Prima di chistu, ùn sapia scraping solu da a seconda bocca. U mèdicu aghjunghjese chì ùn sia micca liberatu, ma u zitellu sarà liberatu! Ciò chì? Cume hè? Hè cazzo bè, ùn aghju micca sapè cumu risposte à a situazione ... È più impurtante ùn era scantu di dilli à u mo maritu.

U ghjornu di azione cascata. Tutti i parenti vinìanu à truvallu, ma cù carusu tristi, perchè tutti sapianu chì a storia ùn hè micca più. Hè statu permessu di sorte cù u zitellu in a sala di alta, piglià una foto, piglià un bouquet, da darà u zitellu è vultate à u dipartimentu di ginecologia per continuà a so trattamentu. Avà ùn puderebbite viaghjà cun tranquillamente à a foto di quellu ghjornu ... A parti più difesa era di surviglià a splutazioni di a figliola nascita, perchè era necessariu di a so mamma. U maritu sfacciatu è u metalu, ma tutta a stessa cosa hà sappiutu custruisce è in quantu à ùn tortà i medichi, postu di tutti cumplicazioni, nimu ùn hè assicuratu.

I survigliu a prucedura medica, pareva tuttu, ma aghju fattu u secunna uzi è allora volta vistu qualcosa! Una cuncettazioni di mèdichi era cunvucatu, nantu à quali deve dicenu di fà una intervenzione intervencione ripetuta, ma un crescente. Aghju offerta à firmà un documentu chì ùn avete micca firmatu eliminendu l'utru! Ma tuttu s'hè sappiutu, è à a fine cunclusiva bè. Turnu in casa, aghju cuminciatu aduprà u mo figliolu, chì era un aspettu importantu per mè, a famiglia si riunite, è a nostra vita medita è calmata cuntinua.