Cume u babbu per dorme senza capricci?

Un muvimentu entusiasmatu per cumunicà un zitellu à fassi in un beddu difficiule. U zitellu deve esse preparatu per uccidinore quandu i so ochji partenu à fughja. U cumpagnu sarà simplificatu, se di ghjucà di e primi simane di a vita di u so figliolu, si aderiscenu à u regnu di dorme è di vigori. Appena prestu avà chì u zitellu sughjettu in u so tempu. I più giardini di sei mesi ùn pò manca ùn mancenu l'attività di ghjornu per sentenu stanchi - anu bisognu di aiutà "fughjenu". Circa duie ori prima di u sonnu ghjucà un ghjocu energicu, andate per i ghjoculi tranquillosi. Un bagnu è una caldi di lignu à a fine di u ghjornu vi aiutà à voi dorme rapidamente. Cume u babbu per dorme senza capriccio è assai più - tuttu in u nostru articulu.

Sì u zitellu hè malatu, affacciatu cù l'idea chì vitturi di novi nozze seranu tranquillamente. Prima di vultà à u lettu, facilitate a respirazione di un petit pacifier: pulite u foglie, sullivanu a testa di u lettu (per esempiu, fendu un pezzu libru sottu à u colchju), fuma l'aire à a stanza. I amami finu à 3-4 mesi si sentenu minàculi in un lettu grande: si ricordanu beni quantità è cunfortu chì era in l'abdomen di a mamma, è spaziu senza limitezza pruducite un sensu d'ansietà. Sè pussibuli, aduprate una cradle compilata o una cesta grande di vimine in prima. Se u foglie durmiu in u so cunclusu, mette in u postu: perchè ùn puderà micca sfavigliate cù a so testa sottu a manta. Purtate u zitellu cù una manta di u bikini liqueur, è ùn utilizate micca cunfitti finu à l'annu hè finitu. L'opzione più cumplicita hè un saccu di saccu: da a cima vene cum'è una sundress o blusa, da sottu - in un saccu fissatu cun un cremente o buttone. U saccu di dormu ùn pò esse offrittu, è l'opzioni di sacchetti sò diffirenti: di u mattu prima per l'estiu à l'insulated cù un sintepon per l'inviu. Ùn ponite u mulinu à dorme in i so robba in u quale hà svighatu. Pettirussu in u "bacinu di l'inghjò" devi esse parti di u ritu di a notte: perchè u zitellu sera una signale di preparazione per u sonnu. Ogni di ghjuvelletta duverà esse spaziosa (a mità di a tagliata), u cuttuni, cù un minimu di costumi, buttoni, zipper è buttoni; i pruritori deve esse davanti. Li ligami sanu sò una parte insafe: u caprettu pò cunfundia in elli. U caprettu o pappagallo hè superfluvule.

I sonni di i zitelli sò tranquillamente, e so mani è i pedi sò tremendu in modu involutariu. Finu à dui o trè mesi, questu hè normale, una cunsiquenza di u musculus hypertonicu fisiologicu. Li movimenti spuglianu à u zitellu, perchè pò aghjunte migliori à u colpu à u puzzicheghja. À a listessa ora, lasciate e gammi. Sè vo site di sustegnu di u prugettu tutale, ricordate chì ùn deve esse micca strettu per ùn intervenisce micca a circulazione di sangue è di respirazione. U figliolu sò cunservatori, è l'invulnerie chjappà da a rut. U rituali di vanu à dorme ùn deve esse cambiatu: natannu - cancia cambiante - alimenta - stowage. Prima di vultà à lettu leghje un conte di fata, canta una canzuna. Quantu tempu per gastru in stile, decide per voi stessu: qualchì figliolu ghjucanu 15 minuti, altri necessanu almenu una ora. Quandu u zitellu era solu adore, u basgiallu è abbanduneghja a stanza.

Dopu chjuderaghju a porta darreraghju, listessi. U babbu murmurià è babbu? Hè assai probabbli, ùn hè dissinnatu cù a situazione, ma doppu un pocu di minuti, si calmonu. Un chianciallu ùn significheghja micca chì qualcosa terribbili hà succorsu: ghjustu un pocu chjucu ùn accunsente cù a vostra partenza. Aspettu cinque minuti prima di vultà. Se u chiancinu ùn mancanu micca, andate in la cammara, si calmonu u zitellu: impussibili nantu à a testa, ma micca pigliate in manu o roccia. Vultò novu durante 5-10 minuti. Cumentu à insignà à u zitellu à dorme solu à 4-6 mesi. Segui danu scrittore ogni notte finu à chì u zitellu sò adaciu adorme suli sanu (averà da una settimana à trè). Ùn aduprate u lettu di u criaturu cum'è un arena: confunde u zitellu, chì teme u locu durdu cun un pezzu.

In quale postu duverà u zitellu dorme? I posti in u ventu è in a so back per a trè mesi ùn sò micca sicuri: se u zitellu riposu nantu à a so sporta, pò esse brusgiate, si pò sculaccià: ghjientu "in l'stomacu" hè utilitate per a nurmalizà l'intestinu, ma hè megliu per u zitellu per dorme quellu ghjornu sottu a vostra tutela. A postura ideali per u novu hè nantu à u latu, cù i bandiera alternante. À quelli di 5-7 mesi, quasi tutti i figlioli anu da cambià i so pusizioni di dorme. Turned in u ventu di u zitellu annantu à u so cantu ùn hà micca bisognu di vultà, per ùn disturballu. Ùn salte è impughite per aiutà à un ghjocu chjude, scorpi, o traspieghjate: ùn significa micca chì si hà despertu. Ma a vostra intervenzione hà da svegliate. U sonnu di ghjornu hè impurtante per un zitellu. U duvannucci dorme case constantemente, ùn distingui micca trà ghjornu è notte, è ogni ciclu di dorme durmiu dura da 30 minuti à trè ore. In i zitelli di 2-4 mesi, ci sò duie "ora tranquilla" di u ghjornu, in tutte e sette ghjornu. U più anzianu u zitellu, u più duru u so sognu di l'annu: un annu annu pò dorme solu una volta di ghjornu à circa 2,5 ori. Se u zitellu ùn dorme ben à a notte, ùn lu private micca di un sonnu di u ghjornu in a speranza chì in a sera, sarà più inutu, è sferisce l'ùtimi. Questa stratulugia pò travaglià ghjustu u cuntrariu: un toddler overexcited per andà in dorme sia più duru, durmì morta, è in a mattina oghje nantu à a casa sana à l'alba. Sì i paisani da i primi ghjorni ùn passanu per a pezziunale è ùn sò micca insuflà à u zitellu, si accumene à dorme sottu un fondo di fondu cuntenutu è si senti còmicu. Wake up up can ... silenzi assolut. Se u sonu fora di a finestra sempre verga à voi, include music classica tranquilla. Ùn impedite micca l'impegnu di un sacchigliediu, ma u rolu di carru nantu à a strada ùn sia micca intesu.