Eincidenzi per u sviluppu di a manu di fine

U so babbu hè sempre evolutante è un ghjornu avete chì i manichi chì anu eranu chjusi in u camu sguìstinu si prestu à rilassate, apre a palma - hè urdinamentu di principià per fà l'esercizii per u sviluppu di i motivi di a manu. Questu avete aiutu à u so figliolu ùn solu l'apprendre à cuntrullà i so mani è i dete più rapidamente, ma dinò di cuntribuiscenu à un sviluppu di i preghjudizii parenti

I scienzi sò pruvatu chì u puntu rispunsevuli di sviluppà a parolla di babies hè nantu à l'internu di u palme, è l'estimulazione constante di stu puntu porta à un sviluppu prususciu di e cumpetenze di cumunicazione. Cusì, facentenu esercitazioni per u sviluppu di e persunanti di u mutore finitu di a manu, ùn solu ùn aiutà u zitellu in "maestru" i so pensi è dite, ma ancu portanu quì un momentu tantu longu chì u vostru babbu pruclà a prima palabra!

Allora, chì esercizi per u sviluppu di i sapori di u mutore pò utili à questa stage? Cumincià cù un maschore di e mani, chì aiutanu à eliminà completamente u tonu muscular: trattatu i palme stesshe in un circulu circular, cuminciendu da u centru è spirale à u bump di u polgaru, rinfriscà ogni ditaghju, fateu da ogni alatu, masajeu a poca. À u zitellu interessa è e lezioni pigliò a forma di un divertitu ghjocu, pudete fà queste esercii in u "Soroku-crow".

Un pocu dopu, quandu u zitellu face a tentazione di ripiglià un ughjettu, altrimente in ogni palme, mette un traghetto cun un manicu longuatu. Ùn preoccuvà si u so figliolu ùn mancunu a gestione immediatamente per guardà in e so palme cum'è un grande, è ùn vole micca di stà in a manu un cattivu. À u tempu, u zitellu hà da domiciliu sta capacità, è pudete cumpone l'attesa - suggerenu chì u zitellu stessu pò digià piglià u ghjocu di e to mani. Questa cumpagnia hè un pocu difficili, postu chì ùn sò micca solu l'abilità di cuntrullà i vostri pinni è i dete, ma ancu cunnessu per a percepzione spaziali è a capacità di centru nantu à u sughjettu.

Un pocu dopu, quandu u zitellu aprende à vultà nantu à u so zumme, pudete cumprà micca o fate a matina più diventa. Per u sviluppu mat, pudete aduprà diverse tipi di materiali, ribbelli, buttoni, chjusi, appliques, lacci. Hè intesu interessante per un zitellu per chjappà nantu à stu parapu, studiu i diversi tessuti per tuccallu è culore, dumineghjani i buttone, circate di ripiglià a cinta. Elementi in questa tappa pò esse cambiatu in u tempu, aghjunghjendu novi è sguassà veda è avanti. E quandu u so figliolu apre da caminari, stu rugtu pò esse colpi à u murou sopra à l'area di ghjocu o cumunu, chì permettenu à i vostri figlioli di continuà a ghjucà cun un ghjocu interessante è interessanti.

Inoltre, pudete furnisce u vostru ziteddu tali ghjocu: pour vario tipi di cereali in i vascini, è permettenu chì u zitellu apartu a manica per ognunu di i vascini, studiu u cuntenutu à u toccu. Trasveni i grani picculi, u zitellu sviluppeghja a motilità di i dete, aprende à piglià è mantene ghjuchi chjucchi. Pudete cumpressione unghjegate a cumpagnia è digu à l'ochji di u zitellu in u verdu di qualchi ogetti chjuchi (buttuni o muniti, per esempiu), è u zitellu elli ci trova. Senza ùn lasciate micca u vostru figliolu durante i ghjocati cun vigilancei, perchè un zitellu pò manca d'articuli chjuchi!

Se u zitellu hà più vechja è ùn sà quantu di parlà, pudete mette assai articuli chjuchi in un cuncettu (cunghjettu, box, jar) cun quale hè sicuru chì u zitellu hè propriu infurmatu (pò esse buttone, muniti, fille, pique, pezzi) è invitarlu cù l'occhi chjusi per arrivà à un sughjettu è senti per avè qualse cosa di cosa hè. U zitellu definisce definitamente com'è stu ghjocu. È se u vostru piccioccu ghjè familiarizatu da e lettere è i numeri, pudete mette annantu à ogni palme di i figurini tridimensjonali in a forma di numeri o lettere, è offre u zitellu, explorendu cù a so manu un ughjettu scunnisciutu, per definisce u tipu di figura chì hà in manu. Tali attività ùn solu l'aiutu à sviluppà i so sapè fà, ma dinò di l'aiutu per memorizà megliu i numeri è l'alfabetu.

Ci sò assai ghjucati di u dete di especialità è una crescita custruchjata nantu à u fattu chì avete lettu a rimi, è u zitellu à questu tempu retrata dite è pense ciò chì chjamanu. O simpricimenti chjamanu u zitellu à un ughjettu, è duverà esse spusatu. Per esempiu, "lock": u zitellu à u listessu tempu volte u manicu cù un lock. O "vetru": u zitellu in i manichi facianu circondi da l'indici è i pulgari, è ponenu queste cirugia à l'ochji.

Ci sò parechje più cose chì cuntribuiscenu à u sviluppu di e persunanti motri fini di picculi tapizzi è di dete. Stu mudellamentu di plastica, disegnu, assemblage disinfettori, puzziche, ecc. Ci sò un ghjocu gràficu per u sviluppu di capacità finale fina, cum'è "hit the target" (u zitellu sullivai una linea è, senza piglià e so mani, avè necessariu à u puntu di mira), cunghjuntendu tutti i punti à u turnu per piglià a foto. Parechje ghjochi chì pudete pensà à voi stessu, basatu nantu à quale hè u zitellu hè piazzatu. Se chistu era un picciottu, è hè amatu di carusi, dà preferenza à i transformatori di autucane, chì pò esse riunificati è disunificati. Sì questu hè una picciotta, pudete purtà à aiutà cù i travaglii di l'oghje: piglià a cura di i pianti di l'intornu, frendu a fila, scorcia i croup, è cusì.

Riparia tali esercitazioni nantu à u sviluppu di e persunalizazione prufila fina sò deve esse sistematicamenti. Sè incontratu cù u zitellu ogni ghjornu, avete veramente pocu avessà chì i movimenti di u so zitellu sò più listessi, più chjuche, coordinati cada volta. Tandu vi sarà cupitu di orgogliu, affinchì a vostra figliola ùn pudia piglià un cattivu cù a so piccula mane, ma oghje ch'ellu hè tenutu cunfidenza di sempre è prova di cambià in un altru palme. E quale hè una felicità per un zitellu per gastru tempu cù mamma o papà, è ancu ghjucadori ghjucatorii cusì excitingu chì aiutanu à sapè sè stessu è questu vastu fora di u mondu.