Cumu spiegà à un zitellu u bisognu di amparà

Ci hè un avutru chì quandu avemu bisognu di spiigà à u zitellu u bisognu di amparà. Sicondu i scientisti, i genitori ripaghjanu di trasfurmà relazioni cù i so parenti à a rilazioni di i so figlioli.

Riprazziu involutàvule stu mudellu. Ma ancu u pitittu, quandu vulianu currecerà i vie erichi in a nova rapportu.

Chì vulete a vita? Questa hè una misto parentalità eterna. In ogni momentu, i genitori tieghjani chì i so zitelli ùn volenu micca amparà. Ddi e marta ripetiri sta dumanda cun persistenza envigliate è ùn vulete intende à capiscenu chì i zitelli ùn volenu micca imparà à tutta. U talentu parenti hè manifestatu precisamente in u fattu chì u zitellu deve esse interessatu in l'aprenu.

I paisani, interessate nantu à a disprezzione di u zitellu à amparà, sò assai attivamente participati in u prucessu di insignà à i so figlioli. Pudemu di diri chì questi parenti quasi piglianu u postu di u so figliolu in l'desk. Fate per ellu tutte e cumpagnie, cuntrole è pate una borsa. Tandu i parenti "fugliatimi" ùn parveni è spiegà à u zitellu a necessità di sapè?

Ogni parente hè sicuru chì una bona educazione è l'educazione successa proporcionaranu e so figlioli cun futuru maravigliu. I paisani, sicuru, sò dirittu. Ci hè un averebbi à a munita. A furmazione intensiu, u scantu di divintà perdice è esse criticatu da i genitori o di ottene un "unurariu" di "botanist" pò fà turnà l'anni di scola in un veru infernu. Hè impussibile d'apprendre "di sottu à u bastone" ogni ghjornu, in una cundizione constantali cuntrullanti ùn si pò micca cum'è l'amparà.

À u primu, u zitellu circate di finisce e so studii più prestu pussibuli, è cusì tutta a so vita hà abbandunate a scola, i genitori è i duttori chì u cagiunatu à studià. Ci voli chì alcuni risicate rigurosu contr'à a forza. Avete micca avessu chì a maiò parte di i zitelli ùn avianu micca avvicinà u piano dopu studià à una scola di musica.

Oghje, l'educazione muderna hè un affari complexu è difficultu. Questa "pesurazza" pò esse sentita da annunzià a cartera di l'alumna. Aghjunghjite à questu l'ambizioni insatiable di i genitori, l'esigenza di i prufessori, etc. U zitellu face una realistiche task - per aduprà i piani impalti di i so parenti. À u listessu tempu, i genitori ùn pensanu à un momentu chì u so desiderativi pò supranà e so capacità di i so figlioli. In certu tempu i parenti sò orrifizati quandu anu "piacè" di vede u so zitellu, chì si puderanu "sfacciatelli" di u cuntrollu parenti per un tempu.

A maiò parte di i genitori sò stati cunvinti chì u so ziteddu hè semplice mandutu è vole solu di diventà da e so funziunalità. Sicura chì una ghjesu hè justificata. Tuttavia, no tutti i zitelli anu pensate per esse, in fattu chì a maiò parte di elle sò pronti à amparà. Puderanu à l'impresa è di l'ocio, intruducendu intelligibule. I figlioli sò ancu ellu un futuru riescita. Puderanu esse studienti bè è cuncintu in a so attività. In casu di stu casu, u zitellu ùn deve micca bisognu di spiegà, è ferma solu per raligrarà. Cumu pudemu alcanzà questu?

Prima di tuttu, i genitori avianu a capiscenu chì tuttu u sempre ùn pò micca esse cuntrullati, è micca chì ogni cosa hè sottumessu à regulazione. Se i genitori pudemu capiscenu chì e vittori, i maladucazioni e i scunfitti di i zitelli ùn sò micca solu i so successi è i sbagghi, ma ancu i zitelli. Puderanu esse spiegà cusì à i so figlioli. Hè necessariu di dà à u zitellu qualchissia liberta è per insignà l'auto-organizzazione. Un zitellu responde assai più veloce quand'ellu hè datu quarchi autonumia, quandu hè occupatu cun un casu chì hè urdinatu da ellu è un risultatu positiu dependerà solu nantu à cumu pò distribuirà i so azzioni è u tempu.

Ci hè chì i genitori ùn deve micca affruntate à a quistione, cumu spiegà à u zitellu a necessità di sapè? Oghje, questa preoccupazione stilante per u so zitellu nasce in mamma chì ùn sò micca travagliatu è vive solu cù i prublemi di u so figliolu. Avè parechje tempo libre, a mo mamma principia à "aiutà" per amparà u so zitellu. Cunduci un gruppu di tuturi, scrivite u zitellu in tutti tipi di rùbbriche è gruppi. Da una vita intensa, u zitellu torna più dèbili è inattentiva, è in risposta, a mamma principia à stretti u cuntrollu. Invece, mamma hà amparatu u zitellu modi simplici di cuntrollallu. I criaturi inattitivi è inzucuranti sò diventate chì i genitori decide tuttu per elli è fà invece. A so tutela ùn possa nunda restrizioni. Ancu prima di l'scola, i genitori ùn furnenu micca u zitellu l'oppurtunità di esse espressioni è di fà qualcosa d'elli, è cù l'intrada à l'scola u prublema solu s'aggregassi.

I so atti genitori di ripigli riceve cun scusini cum'è: "U zitellu ùn pò micca fà sapè fà! "Hà parenti chì ùn vogliu avvisti chì a surgente di tutti i prublemi ùn hè micca in u zitellu, ma in elli. U scuventu hè in crescente, è cun ellu u cuntrollu è a dumanda di l'anziani hè intensificatu. U zitellu hè stata cunvinta, è teme chì avarà in i futuri ventri di iere, andate dopu à punizioni è fate tuttu per ellu. Per via di cunsiquenza, u zitellu invece in generale per apprezzà. Ughjettu parenti è scuraggià u desideriu di u zitellu per apprentissude.

A cumpagnia di i genitori hè di cumprènniri u zitellu è a so cundizione, perchè elli discorsu. Pusce u zitellu in u locu di u zitellu, è pudete imagine chì qualchissia hà constantemente monitorizatu è verificatu se manca, hà pigliatu a necessità, sia a casa, hà pagatu i vostri fattori, spiegatu cù a mòglia, ùn hà micca scurdatu i ducumenti, ecc. . Tuttu chistu sarà cun voi micca un minutu, ma constantemente. Cridendu quandu quandu serà da prima di cumincià à ribillate in contru a tutela è odià u supervisore? !! Tuttu stu stessu babbu s'abbona contra i genitori. Ora imagine quantu esercitu di u zitellu passa a resistenza, ancu in u passiu più passiu. Sì, ci pigghia assai energia è energia per questa. In u risultatu, u zitellu si debilitava è perde u mutivu per l'apprendimentu.

Chì deve fà? Ùn pudete micca cuntrullà solu u zitellu? Inoltre, dà a liberazione sia a libertà cum'è a decisione più prudenza da parte di i genitori. I paisani bisogna bisogna à selezziunate o qualificazioni excelbili in a scola, o a furmazione di a qualità di l'auto-organizzazione, l'autore-cuntrollu è l'autogovernu. I gratitini hanu da formar in u zitellu u gustu per a vittoria è successu. Un pesu tarritoriu, ma nimu hà prumittti à i so parenti una vita simplita è faciule.