Cumpilation in winter

Cù u principiu di u clima fretu, i prucessi biològichi di u corpu umanu è rilassu, è questu hè riflettatu in a nostra aspettu. Chì parte di u nostru corpu si senti è rendi u rispettu à u friddu, u ventu è a fretura? Di sicuru, questu hè a pelle di a fàccia. Perchè questu hè una zona aperta, piglia u pezzu principalu. Ci hè dettu chì a pelle pò permette à l'altitudine temperatu assai megliu da e bassa temperature. Per quessa, in l'invernu, hè bisognu di guardà a faccia più cù cura è cun cura.

Tù avete spessu osservatu chì a to pelle, chì era normale o oliu, di colpu si metti à secre è fretce. Questu hè duvutu à u fattu chì in a staghjunazione fridda u cuntenutu di l'ossigenu in l'aria diminuite assai. A pelle chì, in più, ùn mancu furnisce alimentariu, hè sempre suscettibile à irritanti, cum'è u ventu frio è neve. Queste affetta a so cundizione. Piglusse di a pèrdita di umidità, chì a causa di averà diventata à u clima. E pruvà per pruteggiri in quelli cundizioni climatichi, a cuttatura calda di a pelle hè più grossa è da questu questu solu più rougher è perdetta a so elasticità. Sutta l'influenza di temperatura fredda, i nostri glandulosi sebacies diminuinu l'attività. Comu u risultatu, a pelle face, perde una parte di a so difesa biològica, hè prestu è ricivutu.

Cumu in l'ora di l'invernu per guardà a faccia, perchè ferma bella è sana?
Averemu i nostri cunsiglii.
Preparate a vostra pelle per l'iniziu di l'invernu . Sò d'esse suffucatu è insulatu cù vitamini.

Poveri più bè prima di partiri di casa, perchè l'ùltima umidità nantu à a pelle guidà a so ipotermia. U listessu cunsigliu applicanu à appruvà a crema di u ghjornu. Hè bisogna un funziunamentu protettive, hè nutritiu, densu è densu in a pruvenimentu. Quandu sceglite un crema di u ghjornu, fate cura à u factor di prutezzione, deve esse minimale. Appiglianza hè cunsigliata 10 minuti prima di applicà a basa.

Aduprate una basa o prigione in ghjiorri severi . E serve ancu com'è una fossa è ùn permettenu micca chì u ventu fretu face a vostra pelle. Pigliate chì avà u vostru modu di pelle hè cambiatu, perchè, per selezziunà i cosmetti di ghjente è i prudutti di a cura, devini esse basatu nantu à cunsiglii à stu tipu.

Tone è puliscenu a face cun bumes media. Gel hè megliu rimpiazza cu lu latti o l'scuma per lavà. Da i mezu chì cuntenenu l'alkohol, hè necessariu di ricusà.

I medichi per lavà o purificazione si deve cuntenenu ingredienti chì moisturizaranu è nutrisce a vostra pelle. Perchè in l'invernu, u corpu ùn manca vitamini, a pelle di a fàccia ùn hè ancu esse in questa casu. Ughjettu cù crema di notte vitaminizata.

Utilice micca scrubs più di una volta a simana , Scrubbue faciule a pelle di celluli morti è permette di respira.

À a sera dopu à purificazione, appicciate masks. Amparerà a pelle cù l'umidità necessaria. Ora pudete usà micca dui volta à settimana, com'è avemu dinò, ma più spessu. Sicondu u tipu di a vostra pelle, applica di 15-30 minuti .

Paga attente assai à i spazi sensittivi di a to fàccia, questu hè l'area di l'ochji è i labbra.
Siccomu a pelle hè bella è dispiace, hè casi sempre seccu. Perchè, per pruteggià i labbra, utilice balsammi nutrizionale specials e lipsticks ienichi. Cù l'iniziu di u clima fretu, sceglite un liparosu "fat" per inclure in a so cumpusizioni l'olii naturali (viscosa o jojoba). E anch'elli andate in dormu lubricate i vostri labbra incù meli o vegetale oliu. Per l'ochji, elettu una crema saturata è intensa .

In l 'invernu, a stanza hè assai pesante è aria sicundia, cusì spende u ventu di a vostra camara . E, siddu pussibuli, acqua di a stare cù acqua termale.
Eccu i principii simplici è basi di l'assistenza invernale. Attitudita attenti è carente à a vostra pelle è serà longa è ghjovana è sana!