Saluti da u 1 di sittu à i duttori: da i studienti è i genitori, graziosu è toccu parenti à i culleghi in prosa è verse

1 di sittembri hè a festa principale di u vaghjimu chì hè stata rimpiazzatu l'estiu, chì hè annunzamente cilibratu per tutti i prufessori, i duttori, i direttori è, sicuru, i scoli di a nostra vasta patria. U ghjornu di u sapè hè espertu impatiently per tutti quelli chì sò pronti per scopra stu canuscenza in tutta l'obiettivu accadèmicu. A stu beddu ghjornu, tutti i zitelli è l'adulescenti, i prufessori è i capi prufissori, i diritti è i genitori di i ghjovani sculpite s'unisceranu cù gran fiertà è piacè à a linea solenni in fronte di a scola per pudè gudirà di l'ambienti festivi è pronta per u novu cursu. In questu ghjornu, futuri studenti - primi università è tutti l'altri pupi facenu felicità in u 1 di sittu à i duttori, è cù bè rame di fiori, postale è munzone di palla. Qualchidine maestru, in particulari, un capu di classi di u to figliolu, serà furtunatu cù quelli tocchi è belli versi è e paroli simuli chì avemu avè ricu ghjustu nantu à questu articulu.

Ma prima una storia pocu. U ghjornu di cunfienaghju prima divintò una festa statale in u 1 di settembre 1980 in u territoriu di l'antica URSS, ma a celebrazione massima in forma di dirigenti solenni figau sulu dopu à 4 anni. Ma l'idea di celebrà u ghjornu di u sapè in u principiu di u vaghjimu fù inventata da l'autorità sovietica prima di a guerra. In u 1935, in tutti i scole è l'istituti, u novu cursu accuminciò à principià u 1 di settembre (ùn era micca una data fissa exacta per u principiu di u periodu scola finu à quellu tempu). Oghje, u primu ghjornu di u vaghjimu, cum'è regula, ùn hè micca un ghjornu di scola in i scoli. A matina di u 1 di settembre sempre hè cuminciatu da a voce alta, i boni canzoni anziani di scola è una grandi luminosu solenni, induve a prima sonata fa soe, è i duttori si prisentanu cun mare di belli fiori è licenti parolle è vulete. In questu ghjornu persunale, i capi di classi è i so posti dopu a linea sunnusa visitate cinesi, musei è parchi di divertimenti, induve si diventanu è discussione a scola, lyceum o gymnasium.

Tuttendu parenti à u 1 di sittu maestri in prosa

Poveri boni è affucchiati, indirizzatu per u to maestru amatu, ùn hà, sicuramente, cum'è ellu è sempre per passà i sentimenti piacevuli in u so core. Ma, cù i versi, ùn hè micca tuttu ridottore per dichjara maravigliosu felicità in prosa da u 1 di sittemmiru. U vostru maestru ferma esse dichjaratu chì sò bonu preparatu per a scola, avè amparatu ancu un petit versu dulce, è un salottu beddu toccu, chì pudete dì à semplice in i vostri paroli, cù tuttu u vostru core! Averete sottu à a selezzione di felicità, vi prupunimu da u 1 di settembre in prosa, sceglite u gustu più piacevule, è pudete parlà à seguità nantu à una ora di classe o una linea solenni! Oghje, u primu ghjornu di settembre, vulemu avè l'admitteti à voi in amore. Tù, u nostru maestru amatu. Ùn avemu micca vistutu d'altru durante i trè mesi è ghjè micca sbattutu. Capu di noi, un annu difficili di a vita di a scola cumuna, in quale, forsi, ùn ci hè nisuna ragione è tempu per confessions. Dopu tuttu, i ghjorni di a scola dictaghju una relazione sferenti. È oghje hè una festa. Fate chì u nostru ricanuscimentu in u so cumpassione in un momentu difficiu, quandu pare chì avemu fattu quarchi cosa sbagghjatu, hà inspiratu à e idee novi, vientu in u mumentu di tristezza. Semu simu, è noi amu! Sò u nostru dirittu favorevule!

Amicu (nomu, patronimicu), parmendu l'oltremu u 1 di sittemmiru, avemu vulete desiderà pacienza per chì averebbe spessu perisciunu i nostri trucchi, l'optimisimu, chì crede in le libertà di l'innuvazione di u "tennicu" tenebritu, un bon humor, per quessa ùn ponu micca spoil our "deuces", più avvenimenti interessanti in a vita, perchè ùn hai micca tempu per chjamà i nostri genitori in scola. Ma di seru, avemu vulete boni pratica, perchè mai ùn avete micca annunzià e lezioni, studienti exemplari, perchè u vostru travagliu è a cunniscenza ùn difettanu in vanu, è, sicuru, u crescita di i salari, perchè mai ùn vulete micca di abbandunà a scola!

Parigghi à u maestru più sàzianu u primu ghjornu di sittembri, u primu ghjornu di u scola! Criemu chì a vostra prufissiunalisazioni, una bona attitudine à a vita è l'amori, aiutà à i nostri figlioli addiventanu micca solu di i culte litterate, ma ancu di i persone chì sò capaci di sapè, persone, rispunsabile, indipendenti. Count on us in tutti i vostri travaglii. Quandu u calore di a vostra ànima torna à voi cù l'amore di i vostri discepuli. Vulete a bè, l'alegria è a pace. Ai maiò a farisa annunziale, u cori ci hè ghjornu è inspirazione. Chì u novu annu, dà rializazioni novi è iniziali. Allora l'estiu rapiu ... Ci hè una maraviglia di vacanze - 1 di settembre, chì marca u principiu di u scola. Viu chì oghji tutti sò in un bon favore, prestu per u travagliu, aspittàvanu a cumincià à insignà. Oghje, un criaturu ghjuntu in l'escola, ma tutti i zitelli chì amate sò i vostri studenti. Iò vulete chì tù, i maestri, sò intusi à avè un novu materiu à i scoli in una forma interessanti è accessibile, perchè pruvate d'atrae ogni studiente cù u so subjecte. Pensu chì solu questu approcciu à u nostru travagliu portanu i risultati! Dari, pruvate tecniche novi, maestru tecniche novi - in una parolla, avere Maestri cun una capitale!

Parenti à i maestri-cumpagni da u 1 di sittemmiru

U megliu, sinceru, còmicu è felicità ufficiale è i tistimoni chì i maestri pudaranu felicità à i so culleghi - i stissi professorii, travagliendu da u principiu di u vaghjimu è finu à a fini di a primavera à a scola. Cum'è u ghjornu di u maestru, u ghjornu di i cunniscenze hè un altru avvene maravigghiusu, quandu i culleghi di i prufessori sinceramente desideranu un altru accademicu grande, cù un minimu di stress è un massimu di ghjurnale di prudutti pruduttivi. Aghju avemu ducomi rimi selettivi, chì pudete piglià qualchì nota di qualunqui maistru di scole primariu è secundariu. Sceglite u megliu felicità in u vostru vostru parente è scrivite in una cartolina culurita - per i vostri amici cumpagni. Chì piacevule in un equipu amichevule. Per annunzià a scola l'annata. Fate chì passà u pusitivu, Impressions portanu assai. Vinciutu, caru colleggii, Alegria, salutistica per voi è forze, Creativu spiritu, l'umore. U travagliu di i prufessori hè in valori!

U veiu academicu hè ghjuntu. Chì ellu vi porta à noi? Inspiration è pacienza, Molte carte è vittori. Vulendu in u ghjornu di a cunniscenza à tutti i culleghi - per vive senza disastru! Chì i nostri studenti si raleghjanu cun diligenza. E cù i genitori, amu u cumprinzivu. Chì smiles e fiori sò a nostra ricumpensa. Felicità, gioia, amore - Ùn avete bisognu più!

Cù u ghjornu di cunniscenza, i culleghji, aghju felicitu, passanu bè cù quellu annu à voi, vulete, Per arrivare un pianu di a cunniscenza incù i zitelli à e lezioni, cusì ùn esiste micca disputa è tutti l'altri disputimenti. Patience hè più, fiducia ancu - Hà aiutavamu cù i zitelli, Lezioni abbiate - bonu, digne, i zitelli obedient è felice. Aspiranti - à a cunniscenza è solu in fronte, perchè l'annu, educativu, hà guadantu u largu offensiu, uttenutu: successi, valutazioni di excelente, è lettere di serviziu di i più diversi!

U ghjornu di a cunniscenza - i nostri paesi, caru colleggieri, ghjè bonu, bella, caru, avemu travagliatu in parechje anni, vivemu, è l'scola per tutti ci hè una casa amata! Vulendu tutti i ghjorni successivi ogni ghjornu, Per fà risoluzione solu e travagliu, Hardu travagliu per portreghji giò, Perdì, cumpagni, assai forza! Perchè chì i zitelli hà desideratu amatu, È tù hà insignatu a saviezza è a ragiunità, A salute per centu anni, È l'aligria vinni à voi in viaggiu d'averebbi!

Felicità à i duttori u September 1: funny and funny

Eppuru, cumu gestisce stu vacanze fune senza belli, belli è risati? I pezzi rivolti di i figlioli di i primi studienti, belli ghjucati incù i prufessori, i studienti di i scoli è i so genitori hè quellu chì hè necessariu per una linea solenni ideali è l'ora classificata alloghja. Per quessa, i saluti diverti, divertenti è cumicale da u 1 di settembre sempre seranu approprciati è spetta di u ghjornu di u sapè. I maestri è i duttori seranu assai fate di sèndeve versi verdi assai ghjusti da i studienti è i studienti, da i so culleghi è di i genitori di i scoli. I megliu parenti è noi avemu cugghiutu per voi in un locu. Lee è sceglite u megliu in u vostru vostru altru. A campana soffrenu à l'arechja, U passageru di u culleghju di a scola, Chidate di novu, hè quì una frittella, pigliate a mo mochica in i denti, Tuttu, a lapa hè issa chjusa, In u cori a ferita ùn hè micca guaritu, Una volta aghjunghjenu u granitu, Sapete tutti i casi, Una volta l'aula staresne, Comu si vede in A prima volta, À a borda scracciò l'astrakhan, Vovka hà manghjatu sutta l'scrivania, Tuttu l'annu scoli anu sappiutu, Saria tutta, maldita, bona!

Sò stancu di l'estiu, ùn sò micca I, i zitelli? Mìagliu in l'scola seria bonu novu, hè megliu ùn hà micca travagliu annantu à u mondu, À a matina nantu à un incu u relommu à risurrezzione, Per fà i travaglii, Sochinenya cunghjunu per scrive, Per un bellu pezzu, l'aspettazione durà, Tutte volenu ellu riceve i cinque.

U primu ghjornu di settembre, u ghjornu di u sapè è e lezioni di u mondu Socchi nantu à un cappidduzzu nantu à a testa, è in jeans surtendu da l'appartamentu. Ùn vi scurdate i vostri partiti cù voi, Chjamate e porte, Cumpite tutti i libri, Per guardà u vostru cervu in prossimu. Per celebrà l'aiuvutevule hà statu nutatu chjucu, Dìtemi furtuna è fortuna cun voi sarà questa mattina!

Hurrah! Oghje, volte à a scola, In novu, l'arghjintinu telefunale, Maestru maggichi è fidanzatu, vi conduciu à a lezioni una volta! Chì l'annu si sàziu di l'Enigma, a cunniscenza di a magia, oghje sia ghjocu di ghjornu, è u mondu hè chjucatu di a soru!

Felice parenti di i genitori da u 1 di sittu per i maestri

I paisani seranu sempre grati à i maestri di i so figlioli, sopratuttu s'elli aiutanu à revelà i so talente è capacità è di cunsulidà a cunniscenza à "bon" è "excelente". In ogni casu, u maestru sempre a cura di a so classe è d'altri studienti di l'scola, perchè i genitori preparanu a soluzione di i boni poveri di l'anima - felicità in u 1 di maestru chì ùn definisce micca micca indifferente un maestru. I salute di salute onghjustu chì avemu avemu ricuvutu per voi. Queritariu di maestru, da u 1 di sittembri! Joy, salut, felicità è buntà! Per avè una forza abbastanza, endurance, pacienza È sempre statu bè bon d'umore! Cusì chì i studienti brillanu cun sapienza, Hè cuntentu cu opere, diligenza. E per elli, eserianu esempi è sustegnu, Tutti èranu ntirissati à u so sughjettu.

Felicità u September 1, Maestru! Sì u nostru mentor è capu! Chì u cursu accetta l'oliu fruttu, Tuttu avà realizatu, è i sòvuli saranu vera! I discepuli lieghjanu, amparate bè, cumpienu cumune, cumportanu digià. In classe, a disciplina, a cunniscenza di a lezziò, a discussione di u tema - hè interessanti, veramente! E ringraziu parolle, onuri è rispettu per u travagliu duro è u cellu in u travagliu.

Aghjunghjite à felicità in u 1 di sittemmiru, Maestru, caru, per voi tutti i lochi di u ghjornu! Vulendu bisognu di salute, vigoru è forza, per portreghji annunziate è ghjornu. Disciples introscendente, intelligente è attivu, interessante, deep, lezioni positiva!

Beautiful congratulations in verse da u 1 di maestru

U ghjornu di a cunniscenza hè un grande bouquet di fiori pè i maestri, u capu di u maestru è u dirittore, hè un mare di pallonti è arcu bianchi, questu ghjornu chì i canzelli sò in ghjinirosu in u filu solenni è e figlioli anu cercatu à i so classi cù impatenza forte è intesi cun entusiasmu à a so classa favurita capimachja. U tempu tantu tempu quandu puderete finisce in u minimu di l'uttellu è truvate in un locu induve tutti i vostri amici, u to scrivanu è scrivanu. Hè in questu ghjornu chì ogni scuventu felice annunzià l'1 di sittemmiru u so maestru - quelli chì l'aghjunghianu a strada di l'adultu, chinu di u unknown. In questa coleta di poema vi trova bella felicità, chì u sicretu vi ringraziarà è u vostru maestru. Lièggiri sti poema, amparate cù un corazonu 1-2 d'elli è dite à u vostru maestru prima di a classa! Oghje duvemu scurdate di felicità à tutti quelli chì in a scola avemu insignonà quelli 10 anni Quelli chì puderanu esse ensenye lezioni per fà Quandu era cuntentu di spiegà. È ùn avemu micca dumandà à nunda in ritornu Per noi ghjunse, ricordate di a nostra scola, è quelli chì si sò stati inseriti à noi chì avemu desideratu salutà per chì tutti l'annu apresentanu soru

Demu cun sinceramenti u felicità In u primu di u mumentu di u precu di u maestru, ciò chì hà amparatu i teoremi è règimuli Facentemu amparà tutti i più veloci E dissenu bè a furtuna è i successi in a vita Tanteanu, è ùn pò micca esse altrimente.

Quantu fastiu staggiunatu l'istati, dopu avutu i nostri ochji! E i zitelli sò festivemente vistuti, È l'adulti si portanu rame Tuttu u solu per voi, È in questu primu ghjornu di u ventu Da l'aligria di l'ochji credi ... Acepate i nostri feliciti U ghjornu di u sapè - cù l'Primu di Settembre!

Felicità à u primu di settembre! Sò i marziunà pacienza! Avà hè u ghjornu cun voi di ghjornu à ghjornu, avemu averemu in u vostru care. Esperemu a vostra misericòrdia, affettu, rigore, intelligenza! E ringrazialli per a vostra cunniscenza di cumpleta, quale hà dunu più di una altra volta cù l'anni!

Parolle parolle di u September 1 maestri: SMS divertido

Oghje, quandu u mondu sanu hà longatu di inundatu cù una cumunicazione mobiliu è l'Internet, vi pudarete felicità à i vostri maestri preferiti micca solu à una reunione nantu à a linea solenni, ma dinò per via SMS è messagi in rete suciale. Classmates è VKontakte. Parechji maestri t'hanu a so propria pagine in Internet, perchè pudete fà scriveghji un brevitate curcu curuzzu è toccu salutati chì puderà elevà e so spiritu, è vi ringraziallu. In questa petite selezzione, truvate l'SMS divertente da u 1 di settembre per i maestri di i vostri studenti prediletti. "Maestru-donna" Oghje in u schelbutu di a storia. Scuntrarete cun u surrisu È voi, sicuru, sò cuntenti! Vogliu de rigalu à u ghjornu di u vaghjimu, Dite chì site cum'è una reina In questu reale di cunniscenza è capacità, Dichjaru chjamava cù una campana!

"U primu maestru" U primu maestru hè u nostru, Cumu avemu appruntate a scienze, Cumu per avè megliu, puliti, E apprendre à crede è perdone! In i nostri libri di librettu è libretti, In i capi - colti è futboli, È sopra à quì, nantu à questu ghjornu maravigghiusu, Angélica brillanti un halo! Cù un sorrisu tipu è strettu, vi cungociammi più di quarchi, So amammi, u nostru amori è a felicità per desiderà!

"Maestru-omu" Avete torna, cum'è a solitu, à a ciuperta di a classe Nativa, ruvidazza, grande. Puderanu esse studiassi "à scratch" in ogni classa, ghjustu, qualcosa. È u primu ghjornu oliu l'aghju vogliu cunnosce, bona furtuna è pacienza. Sapete tutte e prublemi, socu, nantu à l'spalla. Ma sempre, l 'aghju avete a furtuna!

U primu ghjornu di u vaghjimu, vultate à u travagliu. Per fà u nostru amori, i nostri preoccupati, avemu un bellu novu cunnuscenza! Serà luminoso in a so vita! Amu averete, rispettu è felicità! U ghjornu di cunfienaghju hè un avvenimentu festiu maravigliu, perche cun un pocu di tristezza per i studienti. In ogni casu, quellu ghjornu l'animu di tutti hè persone, è i maestri diventanu u più happi di u filu solenni - i culleghi, l'educazione amata è i so genitori dà fragrant belli fiori è felicità in felicità l'1 di settembre à i maestri di scola. Fate chì queste ghjornu sia per tutti chì hè assuciatu cù a scola, bagnu, assolellatu, inolvidable è festive! Felice, ghjornu di Pasqua