L'urganisimu di una donna duranti a lattazioni

Sfortunatamente sò quelli chì ùn anu micca avutu un problema solu in e prime setti simuli d'ameglie. Fate ancu quelli chì facenu cun bè di difficultà! Quandu u ghjornu, i prucessi di l'hormone è l'oxytocin sò liberati, chì prumove a pruduzione di u latte è a cuntrazzioni uterina. U travagliu di sti dui hormoni ùn dipende micca solu in u fisicu, ma ancu in u statu di a mente di a donna, per quessa, di bon amori è d'autucità. U corpu di una donna duranti a nanzi hè u tema di pubblicazione.

Cumpagnia!

Colostrum, liberatu immediatamenti dopu à nascita, cuntene ingredienti nutrizionale è fatturi di difendenza immune. Ci hè una chance di salvà u zitellu da i infizzioni è aiutanu u so sistema immune impare. U cuntattu furmatu di a mamma è di u ciucciu I durante l'alimentazione hè particularmente impurtante per u sviluppu di l'esitu emutivu di u zitellu. È per u sviluppu di l'espansione cognitiva (mentale, cognitiva), u vostru cuntattu visuale hè più impurtante. Agree, per questu questu valisce per luttà per u latti! I sperimenti avè nutatu: se a mamma crede ch'ella sia ghjuntu di manghjà u zitellu cù u so latte, a lattazioni ùn vi manca, interfaccia a cundizione fìsica. Dopu tuttu, u prucessu di a produzione latta hè cuntrullata da u curu, micca da u pettu. Avà hè solu tù è u to babbu. Ai l'affari di casa, nè parechji intruduvuli, nè a crisi mundiale ùn anu u drittu di distractarii di l'altri!

Leca hè abbastanza

In i primi cinque ghjorni dopu à u cunsigliu, quandu u latti hè sempre in modu, u zitellu hà un colostru abbastanti. I so riezzioni pò sustene à sti 2-5 ml. Allora u dubbitu nantu à a malnutrition di u zitellu è ùn pensate micca à aghjunghje a mischju (almenu per u tempu). A più freti chjappane u babbu novu à u pene, u megliu serà pruduttu latte. Inoltre, hè ancu una bona prevenzione di i bumbuglii di u mugrone. Per appruntà è temperate, in i primi 2 o 3 ghjorni da a nascita, offerta a prugna prima un pene (5-7 minuti), da dà un altru (also 5-7 minutes). Disse dinò, cambiassi.

La lactation hè normale

Hè cunnisciutu: ogni 1,5-2 mesi, u latti lassa un pocu. A prima di sta crisa hè a più difficili, ma sopravantamente. Mentre hè spessu pussibuli, pusò u zitellu à u pettu è cumu pò esse menu nervu. Avete a cura di a vostra nutritura. Prima di tuttu ciò chì ci hè bisognu à manghjate è bè bè! Se in i primi ghjorni una restrizzione era obligata, ora hè di 2.5 litres di ghjornu. Pesci, viteddu, pollulu. Avete bisognu di prutini. Ùn vi scurdate nantu à u latte, o casgiu è u furmagliu! Hè cunsigliatu di furnisce è salate: u licitu sarà in u corpu è entre u lettu. Pruvate di rinvià u latte è l'adopru prucedure d'acqua. Prima di furnisce, pigliate una duscia calienta è à a sera, fate per i bagnu cù bè acqua calda (per 15 minuti).

Prugrammi cù i bòcciuli

A causa primaria di i bagnu ferita hè un attachementu incorrectu à u pettu. Allora passa per a nostra classa maestra. È a guariscenza vi aiutà curamente è rimedii preventivi chì guariscenanu perfezzione di i capelli fissure è i prutegge di più traume. U zitellu hè in i vostri brazzi. U so zanicu hè pressatu à u vostru, a so fàccia hè in fronte u vostru pettu. Pigliate u piticu cù u palmu di a to manu, pusendu i vostri ditte darrere l'areola (u circhiu bughjone nantu à u pico). Piglia un tiltu à a so volta di u babbu è toccu u pezzulelu à i labbra di i migghiori. Ùn pigliate micca, aghjustate finu à chì u zitellu apre a bocca aperta. Cridendu persuade, ma micca pricatu. Pettite un pezzu è l'areola in a bocca, cum'è per esse cundottu nantu à a vulgarisioni di u babbu. Oghje duvocate quantunque pussibule per capisce l'areola, più pricisamenti, 2,5-3 cm. Rise u capu di i migghiate per chì a lipa superi tocca u to pettu. Assicuratevi chì l'hà pusatu u dirittu, altri, tira cù cursu u pudessi è ripetì tuttu.

In un statu di stagnazioni?

A maiò parte di a mamma hà scontru cù una salda di u latru. Li glandini si prurighjininu, i fucili sagra sò sinte in u pettu. Chistu hè lattastasi. Ùn hè micca periculoso, ma solu in i primi ghjorni. Se u prublema ùn pò esse eliminata in u tempu, un pruduttu infjammatorye di u tessili di u mussu pò iniziu - mastite. A parte di u pettu torna rossu, calda, inghjulita è dulce à toccu, a temperatura sopra, pò esse a frebba. In questu casu hè necessariu un spicializanti especialista a meneali. Ùn agisce micca solu! Inoltre, rinfriscate a ingesta di fluidu, sopratuttu calidez, è pruvate à nutriscia regula u zitellu. Sentite dulore à u pettu è a frebba? Decide. Allora vi facilite a vostra cundizione - è u zitellu sera più faciule per piglià u capezzolu. Però avè cura: u bombasticu constantu rinfurzà a tacchizzà. Pruvate di cambià a pusata durante l'alimentazione. Pudemu u mulinu nantu à a spalle, è sè stessu per cascà nantu à quattru ardenti, perchè chì a zona di enduiscaru hè sopra a so bocca più freghja. In questu locu, ellu liberà rapidamenti l'area di u prublema.

Malatiene - ùn interferiscenu micca

"L'uggerezza hè contraindicata solu in u casu di una malatia seria di a mamma, per esempiu, cù fallimentu di cori o di malatie serii di i riti, u furu o pulmoni ..." - cusì chì OMS crede. Una infestazione virale nurmale ùn dete micca interferiscenu cù l'alimentazione. À u cuntrariu, cù u so latti, u zitellu hè cuminciatu à ricivete anticorpi pruteggiuli è a so salute serebbe più forte.