Cumu aiutà à u zitellu è l'auto sopra emozioni negativi

Pusenti hè un veru arti chì si comprende in a vostra vita. Ùn ogni avventura hè capaci di cuntrullà tutte e emozioni è u cumpurtamentu. Allora cumu pudete aiutà u so zitellu è sopra l'emozioni negativi è mantene l'autore cuntrollu?

Prima di tuttu, aiuta à u zitellu per sente è capisce u stessu. Fate ciò chì u culore di u so umore, in quale parte di u corpu si senti irritatu, è in chì - tristezza. Allora u zitellu scegla per oregà megliu in e so sensazioni è evidenzià i manifesti (irritanti) chì a causanu o quellu chì parechji emozioni.

Allora, cumu cun u zitellu, hà sappiutu i ragiunarii di u so malu umore, è chì tipu di sensazioni hà avè travagliatu. Avà - aiutà à superà emozioni negativi.

In regula, tutti i zitelli pudendu amparà da i so genitori chì unu ùn deve esse micca a so irritanza è a còllera annantu à e persone, l'animali è ancu l'uggetti. Da una età primura, ci dicenu chì per esse in còllera è espresi a vostra còllera hè male, a priori. I picciotti sò puniti per i atti aggrurivi contr'à l'altri populi, o per una petra lattina in un palummu - chì pò cumprende. Ma, u zitellu, riceva ancu u càstigelu per u spertu in còllera. Di sicuru, ùn deveremu micca permettenu chì i zitelli spontanu i cose di carichi per l'umore. Ma, sfurtunatamenti, i paisani raramente capita chì u zitellu deve bisognu di offre una alternativa. E, invece di beating beautiful dishes, pudete "sminute" nantu à ughjettimenti specialement preparatu per questi scopi.

"Scudo" hè una grandi modu di risultà a tensione. In Internet, pudete truvà parechje imagine chì sò stampati apposta per questi casi. Impressà sta carta - lascia in u canberu nantu à u postu di travagliu (ma micca ghjustu davanti à i vostri ochji) è aspittà d'esse u tempu. Cosa più faciule: in un mumentu d'irritazione, ripiglie u fogliu di u muru, sfrissimu, pisanu, è poi diventenu in un saccu di pezzi petra è poveru in u fraccheche. Una manera più efficafia: u zitellu sughjì una gràzia di furia. Sì vi vede chì u zitellu hà persu u so postu, dumandate di u pezzu nantu à u fogliu biancu un ughjettu d'irritazione. Allora fate u zitellu sceglie u mustache verde, bruise sottu à l'ochju, "duru". O - aghjunghje a carta cum'è un mira di a porta è di sparà cun carta masticatu da un tubu.

"Bobo Pillow" - u sughjettu di l'expulsioni di l'agressioni fisica. Arricivinu un pillow specialu (o - una furmazione di boxe), chì u zitellu puderia suldati da u core. Pudete cunsiderà annantu à l'ochji, o fècenu inscription "villain", "Mr. Gnus", etc. Ma, ùn pudete micca usu di ghjuculi è ghjillani per questi scopi.

Doppu l'ingerimentu è l'irritazioni s'alluntanò, è u zitellu s'hè calmatu un pocu, hè ora di discorsà ciò chì era successu. Desassembleghje a situazione, un omu inghjangatu, è inseme cercanu una modu constructive: scrivintate cusì è cusì chì a situazione ùn hè micca nova. O, se ci hè una grande chance chì avà hè succorsu, ancu - travaglià un pianu nantu à cumu fà rispunse à stu eventu a prossima vota.

U sensu di sintimu hè familiar à tutti i zitelli. E in relazione à l'adulti, ci sò dui estremu à i raguevuli à ghjustizia. U primu: u zitellu ùn hè micca permessu di spressione un insulte. Sò vantonu. Sò causanu un complexe di culpabili, facennu cificu chì questu hè una emozione "incorrecta". "Ammaistanu l'acqua nantu à l'offesi", "Ùn ci si voce u to labellu - vi spunta" - spessu oghje u oghje chì hà amparatu chì hè offisu. U risultatu di questa attitudine hè triste: u zitellu si senti "malu", postu chì sperimenta un sensu cunnanna, è hè furzatu d'amparà e so piacere di i so genitori. U secondu: i genitori fughjenu per cumprà micca i brami di u zitellu, se sia a so grievance hà passatu, è cusì - anu crescente di u zitellu di un manipulatore experto. I vostri zitelli chì sò abituati à cuntrolallu i so genitori nantu à l'offizzioni, ancu quandu sò di età, cuntinuanu chantaggi emoziali di i parenti.

In tratta di u zitellu, sti "eserciti" deve esse evitati. Assicuratevi di chì u to figliolu o figliolu spriverete u vostru resentimentu. Fate attenti à u caprettu: finu à sè scopre à ellu, aiutà à aiutà di u stress. Spessu, dopu cuncurdassi è visti u sustegnu di i parenti, u zitellu s'adduna chì hà digià impunite. Se u zitellu persenta d'avè l'emozioni negativi, aiuta per raziunalizzà u so insulte: nanzu, "fucinanu tutte e pilone", decide di decide di modu cambià a situazione per quessa ch'ellu duurisce i sentimenti di u zitellu. Avè travagliatu un pianu è avete a vostra supportu, avissi bisogna assai piacè.

Ma ùn anu micca favurizatu u ghjocu "in insulte". Sì un zitellu s'impegna per manipule u patruni à i vostri labbre - ùn vai micca in una occasione. Pruvate per difuse a situazione cun besta. Si ùn aiuta micca aiutu, pruvate micca attentu à u zitellu durante qualche tempu: dopu à pèrdite vista di i spettori, a "tragedia ghjovana" detene l'opera.

Se u zitellu hè triste, hè megliu se pudete parlà solu di a tristizza chì hè cascata. Serie seria. Ùn pudere micca bè, anche si u so averebbe pari triviale per voi. Rispittà u rispettu per i sentimenti di u zitellu. Express supportu da u core, evitennu paroli insensibili. Pruvà à venerà u zitellu solu dopu chì ellu dice tuttu ciò chì vulia di a so disgrazia, è, forsi, sarà pagatu. U cuntattu di u corpu cù una persona estrema hè assai impurtante - piglià u zitellu da a manu, l'abbrazzatu - è ellu ferma più forte è sopra a tristezza più veloce.

À l'emozioni negativi pò esse attribuiti, ancu malenconia. Quandu u zitellu u missaghju u fattu chì ellu tornarà à ellu dopu qualchì tempu (a mo mamma partianu un viaghju di cummerciale, o u zitellu abbandunà a casa per l'estiu per l'estiu), a manera più efficace à aiutà à superà u longu è sopra à l'ora più tarda - qualcosa per piglià u zitellu: offre una lezioni interessante, leghjite un libru di aventura. Pudete pensà di rituali "expectante" speciale per ogni ghjornu - per avè l'aiutu per aiutà u gustu. Se u zitellu hè tristu per u praticà (a morte d'una persona estimata, a morte d'una petite, chì si move in un locu permanente di residenza in un altru paese), permete travaglià i miccanichi psicologichi in a perdita, sustegnu à u zitellu.

Cusì, anu da esaminà a manera di aiutà u zitellu è stà à vede l'emozioni negativi. Ma ricu chì ùn importa micca u dulore di u zitellu, u megliu chì aiutavà à un carusu pi affruntà cù l'emozioni negativi hè a so fidanzita in più in u vostru amore.