Cumu aiutà à un zitellu sviluppà a fiducia in autocrittu è a suscità l'autoestimu?

Spessu spessu chì i zitelli ani sentutu assai insicurata quannu sò stati suttu cù u mondu à l'ingiru, senza u sustegnu tutale di i so genitori. Sicondu l'affirmazioni di i psiculoghi di i zitelli, u cumportamentu incertu è a bassa autoestima in a zitiddina sò cultivati ​​in un sensu più forte di insecurity, quandu in vita adurata hà vacilà in decisione impurtante. Hè megliu per cumprà a sviluppà a fiducia di u zitellu in ellu è in u so putere da a zitella, stendu constantemente l'autoestimu di u zitellu à un novu nivellu. Scupremu per esempiu, cumu tuttu, a manera chì i genitori ponenu i so zitelli sughjenu di cunfidenza, indipendente è decisa.

Prima , ùn ti scurdate di rallegrenti à i vostri figlioli. Prima di tuttu, i genitori ti ricorda di chì micca tutti i zitelli sò geniuses, chì micca tutti ùn ponu capisce u sapè è boni abiti "nantu à a mosca" senza fà un gran effort. Ma, però, ogni ziddu hà una qualità unica chì u so talentu è un altru propriu. I parechji sò solu trattà e so figliolu cun grande attenzione, per truvà una qualità unica, in u sviluppu di quale, u zitellu sarà autentificatu è indipindente. Spessu, l'unicu chì i genitori aduprate da crià un ziteddu hè di prumove in tutti i so travaglii è aspirazioni, dicendu chì tuttu saldarà ancu bè è chì i genitori cresce in ellu. Se u capu ùn hà micca bisognu di risolve i so travaglii in matematica, invece di vultà à scrive è di critica, furnisce u supportu è aiutà à risolve questa tastera difficili. Atmosfera di casa tranquilla senza gridari è ruffu, darà u zitellu solu cunfidenza in a so capacità.

I parechji ùn deveru micca scurdate micca chì tutti i zitelli sò assai sensibili à a critica, sopratuttu sia da i labbra di i straneri, per esempiu, da i prufessori o di i culleghi. Sì vi vede chì vene da a scola, u caprettu ùn manca insicuru è malatu, pruvate truvà a ragione di stu cumpurtamentu. Se dopu à a cunversazione, devi esse scrivutu intornu a lezziò per avè pocu preparatu a so testa o ùn sapianu micca qualcosa, spiega chì a prossima volta, hè bisognu à preparalli più prestu à a preparazione per a lezziò.

Pruvate à prutegi u vostru zitellu, ancu per u mumentu più insignante: per un bonu rapprisintatu in u scudu, per vincintà una cuncorsu, per un articulu fattu in bonu artu o un pianu in una classa di travagliu. In certe volte, ancu lode di u cumpurtamentu bellu in l'scola o in casa, l'atti nantu à u zitellu hè bellu benefizju.

Siconda , ùn mai escegene o esague l'azzioni dolenti o qualità negativu di u zitellu. Siccomu tutti i pirsoni nantu à a terra sò imperfetti, ogni unch'è duvemu e cose qualità, traitorii è azzioni chì ùn avemu micca orgugliosi è pruvate à eradicate, ancu in i zitelli. Ma, però, i genitori ùn anu micca sempre cuncentra l'attinzioni di u zitellu annantu à e so qualità negativu, infunditore in grande volumi. Hè per questa mutivu chì unu deve pruvà micca di utilizà sti frasi quandu si parrava cun un zitellu: "sì constantemente cumportanu male," "avete un caratteru terribili," etc.

Eppo ripetendu sta frasi in u so cunversu cù u zitellu, sminta a so fiducia, è ùn valenu a pena d'affare d'autoestimu, perchè ellu si evaporà. Se vulete spiegariò a vostra zitella u vostru scontinttu, da esse megliu aduprà altre furmulariu, per esempiu: "Stave aghju fattu assai momentu chì avete principiatu à indulge è disobede.

Tercero , ùn ti scurdate di dà a libertà di i vostri figlioli in l'eletta è l'azzioni. Ancu parechji solu suluzione chì u zitellu pigghia u so propiu pò influenzallu a so fiducia è l'autoestimu. Ùn hè necessariu di mette e cumpetenze cumplicate cum'è u zitellu, quarchi cosa hè abbastanza per offre à ellu quì scola chì vole studiu, o questu roba voli vede ognitariu in a scola.