Cumu ajustà u travagliu di u festu?

L'intestinu hè unu di l'organi più impurtanti di l'omu, hè u Centru di Salute è Bellezza. Cù l'aiutu di l'intestinali, i pore sò scumputi, a muzzina hà avè migliu, i capiddi sò benvenuti, è l'aricchi sò allisati. Ùn hè bisognu di dì chì a salute deprezza da u statu di i intestinali in tuttu. E sicuru, ogni unu di noi hà avutu i cunziquenzi di i trisenzi di ogni ghjornu, i festi abbastanti, dieti rash. Sì l'intestini accumincianu i prublemi seri, allura u corpu duverà diventeranu un viaghju.

In tuttu u sistema digestivu sò quì 7 kg di cunsumu alimentariu, chì hè in i sfarenti staddi di a digestioni è a trasfurmazioni. Quandu u intestinu accumene à travaglià malamenti, u corpu intinctamentu cresce a spremà a scogliera in altri mane: à traversu a pelle à longu secreziamenti di glànduli sebacies è poi, per mezu di a mucosa. Da a bocca vene un arzu assai dispiratuu, a pelle di a fàccia hè copertazione incù i punti neggiunate è / o si faci sicuru, i prugrammi ùn si tratta micca di sudore, i capelli accuminzanu a sbocca è / o glossu (chì ghjè chì i bulbi sò inveninati cù i riti chì hè expulsatu da u corpu attraversu a pelle). Tuttu u corpu suffrissi di l'embriunamentu cròficu: i malofrutture, u sughjettu u deterioru, l'appetite degumme, a debule è / o a nausea sò sempre sensu, interesse à a cumunicazione è l'intrattenimentu spicca, u travagliu accumene à pneumatici. Dunque, hè cusì impurtante per stabilisce u travagliu di stu corpu.

Stabbilimentu di l'intestinu hè un spettu di cummorta chì tocca l'aderenza stretta à e regule di nutrimentu regular è adatta. Per esse u intestinu per travaglià in modu normale, hè necessariu:

Se sti cundizioni sò scritti, allura u travagliu di u tratttu digestivu normalizeghja in 5 ghjorni. In a presenza di disturbi severi, a prevenzione hè cunsigliata per esse fatta un ghjornu. Cumprà a tali prevenzione, a transizione à nutiziosa alimenta vi sarà facilmente.

U rolu di a fibra in a funzione di l'intestione

Per stimulerà u travagliu di u corpu di l'intestinu precisa fibra. I fibri vegetali sò l'aiutu di u corpu per sguassà i fessi. Puru purificà a mucosa da u sistema digestivu, facilitate cusì a vita di a microflora intestinali. À l'intestinali u travagliu propiu è ùn sia micca pratice, ellu necessita di 35 grammi di fibra per ghjornu, ma ellu solu 12-15 grammi, o ancu menu.

A fibra hè cunsiderata cum'è un carbuidrata, solu micca scatula. Contene in verdura, sementi, frutti, grani ùn tratta di cereali, nocci. Dopu à cresce in u corpu, assume l'umidità longu cù fucile è di grassu, tuttu s'imburianu, è sguassate. À u listessu tempu, u procensione di a digestioni s'accelera, a muturità intestinali millia, u colesterolu è l'excusi in zuccaru sò eliminati, i prudutti di fermentazione, rossi di i prudutti di l'alimentariu, i prudutti di pudè si trovanu ancu. Comu regula, u corpu hè attivamente assulutu, chì porta à a perdita di pisu.

Kefir è u lavur

Per stimulerà l'intestione di l'oghje è in a notte, pudetebbite un vetru di iogurt cun l'oli vegetale (1 tsp). Kefir in i muri di l'intestini hà un effettu irritanti, è l'oliu, à u mumentu, stimulatesu u flussu di bile, chì cunsultate chì u travagliu di l'intestinu hè stimulatu.