Ferru purulente: trattamentu di i mètudi tradiziunali

Averaghju attentatu à i ferite è i raschiati? "Chi un trifle, cutà a manu! "Dicenu in generale. E vanu vanu. A malatia di a malatia è cumbugliu nantu à a pelle dannighjata, infundia è fiertà. Questa hè una situazione altamente riesce, ùn deve esse micca esse stati casi. I signali principali di inflammazione sò un tumore di u spaziu marinu, un crescita di a temperatura di sta zona, un dulce latente. Ferru purulente, per esse di prublemi seri, avemu bisognu di trattu in una manera puntuale. Tuttu infjammazione purulente devenu esse indicatu à u terapeuta o surgeon. In certi casi, l'abscessi sò aperti è u trattamentu hè prescribed in l'uspidale. Sì i feriti ùn sò micca persternusivi, u trattamentu da i metudi tradiziunali di medicina si mette un effetti tangibule. Ma, però, u cuntrollu di u medico assistente hè sempre necessariu. Se decide u principiu di trattamentu cù i metudi folk, prupone parechji recettesi pruvati è pruvati in l'articulu "Purulent Wounds: Treatment with Folk Methods".

Aria hè mariana.

150 grammi di risiculi di l'aura di u marsh sò chjappi à un state pòpulu in un macinatu di cafè o mortero. Sprughjendu i zoni purulenti circa 5 o 6 giorni à ghjornu. Daziri doppu a prima appricazzioni i sensazioni di u doru addiventanu è svantaghju "venenu à nove".

U campu di cavallo.

Pigliate 100 g di caldi di cavallu, fate l'acqua furiosa è porte à foglie. U calchinu deve esse infusa da parechje ghjorni. Aghjunghjite cun una gasta è applicà da trè volte à u ghjornu, se pudarete, vai cù a lotione tuttu u ghjornu, cambià ogni dumanda.

Aloe.

100 g d'aloe pulp à cut, aghjustanu u ghjacciu cù gasa. Applica à a ferite à trè volte di ghjornu. In u nisun casu ùn deve micca adupratu di schullu di cuttuni o lana di cuttuni perchè i villi stari in a ferita è valurizà u prucessu inflamatoriu.

Zucchini.

Zucchini sfu e riti è applica nantu à una ferita purulente durante 20 minuti. Fà queste volte un ghjornu. Ùn aghju mai un veiculu raghjone impurtatu per queste prucessi

Cranberry.

A bona pruduzione è a purificazione di a pruprietà hè pussidita di marsh cranberry. Appruntate l'ungene di cranberries ùn hè micca difficiule. Ci hè bisognu di spremà u zuccaru di baga fresca è cunglite cù un pocu ziu. Lubricate l'area dannigata cù l'ingudu resultante 7 - 8 volte à u ghjornu.

Blueberry.

Se stu bacca creci in a vostra regione, pudete aduprà i so propieture curativi in ​​u trattu di i modi. I Blueberries ùn solu accelleranu a curació di ferite, ma ancu cuntene una gran quantità di vitamina A, necessariu per i persone cun vista pugatta. Avete bisognu di zucchero freschi, aghjunghje in proporzioni uggu cù u melu, è pudete applicà l'ingudu resultante nantu à a ferita uniformi. A ferita devini esse coperta cù un attrazzu è andate cun ella durante almenu 6 ore. A procezione si deve esse ripetuta ogni ghjornu.

Donnik medicinal .

Donnica officinalis chì aiuta in u trattamentu di ferite purulente, resolvule infiltrates, abscesses, reduces inchori in i spazi anificati. Ci hè bisognu à piglià 100 g di clover verde, pour half litre d'acqua. In un bagnu di acqua purtaranu a foglia. Scorchate è lasciate per friddà. L'infuzione resultanti per fà lotioni in a zona danata à 5 ghjorni à ghjornu.

Fulena di Blueberry.

In l 'invernu, hè cunsigliu per utilizà una preparazione preparata da a foglie seca di blueberries. Preparate a mezua da seguità a ricetta. Melt un medio kilogramu di mantellu in un focu lento, aghjunghjene una cullizzioni di meli. In questa mutazione aghjustate aghjustate à u pollegu di i foglie blueberry. Paghjate a caghjunate rigurosu è piazzate in un forru preinfirmatu durante 15 minuti. Mentre a mistura risultatu ùn hè micca friddu, prute a gasa. Dopu ci hè bisognu à vultà in u viticultore di u viaggiu è u mette in a frigorifera finu à chì hè solidificatu. L'ingudu resultante deve esse appiicatu à a ferita cinque volte per ghjornu.

Kalanchoe hè pinnate.

Pinnate di Kalanchoe hè un efectu bactericidiu forte è bende cù battaglie cù patogeni chì penetraru a cavità di ferita. Hè necessariu agisce cù u ghjacciu da 100 g di fianchi di Kalanchoe, purta a gasa è fate lotioni in a ferita, ripetite u prucessu cinque volte à u ghjornu. À a notte hà desirabile à appricà l'ungulante da sta pianta à u bandage. Per taglià, tagliate a foglie di u Kalanchoe è lasciate in a frigoristica durante tres ghjorni. Dopu à 3 ghjorni, passa i foglie per un macinatu di carne o un processatore alimentariu, aghjunghjenu l'oliu di u buckthorn di mare è u meli in piantà ugualmente.

Stinging Nettle.

Nettle nettle aiuta à purificà e ferite purulente. Per l'appiecu, hè bisognu à secche 500 g di nettle leaves, è dopu libaru à un state pòpulu. Per fà questu, pudete utilizà un molette di cafè o un morteiro. Cù sta pratica, scuzzulate e ferite per mezu di una ora. Dopu stu tempu, u pultu vole esse offrittu cù una scumparsa di nettula. Per a decocção per 100 g in legume, foglie cù a mitad d'un litru d'acqua. U calchinu hè purtatu à foglia, aghjunghje una cullapura di u meli. Quandu u caldu fresche, avete da pulisce a ferita.

Eucalyptus.

U brocciu d'Eucalyptus te alleviate à l'arme di vermiculite di a pelle à a superficia dannighjatu è à reducirà l'effettu di u dolore. Per brou ferite l'acqua, fate in 30 g di fioriti friddi bianchi. Boil durante una ora, stirring spessu. Apply three times a day for lotions.

Wormwood.

U trattamentu di e ferite di u savu aghju prupone parechje sensazione disgrazia, ma sta stava midicinali averebbe culpisce u prucessu di a cicatrizzione di ferita.

Camomile, aloe, tintura di propuni è meli.

Melt nantu à u caldu bellu 500 g di meli. Aghjunghjenu in u meli 50 grammi di camomile, 50 g d'aloe juice è 10 g di propolis tincture. Focite nantu à u focu linu per quasi un quartu d'una ora. Mesturà a misura calza bona è fresca. Cumu a mistura rifredda, stenderà. Aduprà a mischju sottu à u bandage per duie ore.

Foglie di frasa salvatica.

Stripped leaves of strawberries sò appiicati à e ferite è si spiccatu da un quartu di una ora. I fugliate acceleranu a curativi di ferite.

Meli.

L'applicazioni di miele cuntribuiscenu ancu à a cicatrisione più veloce di e femicelli di a pelle. Aghje una gasa di cungi preziata è aghjunghja à u danni durante 15 minuti. Hè abbastanza per aplicar una volta un ghjornu.

Burdock si abbanduneghja.

Un litru di latti ci anu agitu è ​​fassi nantu à 100 g di foglie finamente chopped da bockera. Furmà a mugna durante 20 minuti. Fate i loci cù a decucazione resultanti trè volte à ghjornu.

Un bonu risultatu porta parechje rimedii tradiziunali, ma questu ùn significa micca chì si devi fà scurdà di a medicina tradiziunale è i duttori.