Fun games for the company

A volte chì tutti i vulemu avè scurdate di tutti i prublemi urgugliati, è almenu per qualchì tempu si fate figliolu impurtante. Play in a "Mafia" è riri in u sensu veru. E perchè ùn fate micca tuttu u listessu? A notte hà passatu in a cumpagnia di i più boni amici hè una cumbugliu excellentu per svià in a zitella novamente! Cumu pò esse fattu? E puru, play!


"Twelve note"

Prublemi: assulutamente qualunqui locu è una imaginazione rich.

Questu hè una variazione nant'à u tema "quest" - un jocu-brodilka, secondu a quali muturi si move da u puntu à puntu cù travagliu chì sò uniti da un scopu cumuni: elli circà una sposa o una chjave per un appartamentu cù soldi. In a versione di casa, sò 12 pezzi di carta stampata, nantu à quale hè necessariu di scrivite a situazione di a prossime. Quandu u ghjocu avantaghju, avete bisognu à risolve i puzziche chì puderete cumparisce. Pudete amparà quarchi cosa. U vincitore sarà quellu chì a vestisce!

"A mafia ùn hè micca durata"

Prublemi: un locu friddu è assai di assienti.

Tuttu u lotta. Natu un Comisioni Cattani, paramafiosi è respetable residents of the city, di a quali a maiuranza. U cummissariu ùn sapi micca quellu di i ghjucatori hè quale. Allora entra à a stanza è prova di guessà quale hè a mafia. Se ellu hà indicatu corretu, da una mafia diventa più menu. Toccate prima a vittoria di tutti i Mafia.

"Psicologu americanu"

Prublemi: carta, penni è cumpagnia di 5-8 persone.

U facilitadoru ponu esse dumandate à quelli aghjenti per scrive ciò chì niha-associati, per esempiu, un boscu, un lago, un cane è un cat. Better in detail, sentenzi extravaganti. Dopu questu, avete bisognu di leghje e risposte cù l'urdinamentu di l'autore.

Stu ghjocu hè adattatu solu per una cattiva amiche.

"Fascia Spoiled"

Prublemi: Dove è cumpagnia gay.

I partituri ùn devenu cumè nantu à a squadra è diventenu unu dopu l'altru. Ogni chjude d'elli si dà un lapis è un pezzu di carta. L'ultimu attore in a serie hè indicatu a stampa, è u jugadoru deverà, aduprà a foglia nantu à u ritornu di u vicinu è riaghjustate sta foto è cusì. L'equipa chì u dibellu in a finali hè più piace cum'è u vinu originale.

"Una carta alegre"

I Prutessi: scritti materiales.

U tempu hè marcatu per i participanti di u ghjocu per scrivere una mini-storia, tutte e parolle chì avè da principià cù una lettera, per esempiu "P": "Pruvate a cocchi buns, torti", Petrenko Pavlova pensatu di vèdenu. L'attru fici bella. U pienu turnò fora magnificu. U penseru passava per regale i pateanu di l'anzianu culunellu di Prizhersky. "E bè cusì eccezziunni!" Rispòsenu l'amicu ". Per via, ùn ghjudice micca u risultu esattu di u ghjocu, perchè alcune persone a truvà più faciule à fà nunda, nezhelinapisat un testu ligatu pocu ligatu.

"U segellatu serà anellu, da u vechju ..."

I Prettiselli: Clienti chì vulete sarè bèstie: moschise, elefanti, crabi, cani, cervi, - di a so scelta.

U significatu di u ghjocu hè questu: manifesta bè à a vostra bèstie, è di a biera di zatemgogdat d'un altru participante. Duna mostra a so bestia, è zatemgogadyvaet bèstia terzu. Tuttu averebbe fà esse rapidamente è senza errore. Kiotishaetsya - tira un phantom. Quandu ci sò solu dui contrantaghjani partenu in a finali di u ghjocu, i pèrdesi sò ghjucati fora trà elli.

Questu ghjocu hè bonu per una cumpagnia di cumpagnia di ghjuventù adulte o d'una cumpagnia di studiente.

"Lettere di felicità"

Prettite: penne è paper. In una versione cumpliziva: cola clerical, scissors è un gran numaru di publicati publicamente.

À a cima di a carta di carta, scrivemu una domanda, per esempiu, "Quale hè l'ochji di u mio cat?". Aghjustassi a carta per chì u testu di a quistione inniana ùn hè micca visibile, scrivemu nantu à e cullemu una pregunta curretta (in stu casu - "chì?"). Trasferitu à u prossimu jocaturi. Responde à sta pregunta è scrive u so propiu. Zagibatelist, firmendu una questione curretta, è dà l'lettera à u prutru jocaturi. E finu à chì u paper scorri. Dopu questu, a foglia deve esse dispunibule. Hà una versione più amuzione: in risposta à una question in una seria di publicità di ghjurnale, hè bisognu di truvà una frase chì hè appruvata in u sensu, cut-a è affidata.

U ghjocu hè bonu per una festa chì invitati ùn si cunnosci micca bè. La risata, com'è regula, cumpatibile perfetta.

"Oi, Schumacher!"

I precetti: serà ideale sì u ghjocu hè ghjucatu nantu à u focu di natura.

Tutte l'attristaturi facenu à u focu. L'essenza di u ghjocu hè diventà u megliusin racer di Formula One. Hè necessariu di memorizzà solu dui cumandamenti "Vroom-m" (màquina di sonu chì scorri), "E-and-and" (u sonu di friddi chì s'assumiglia à un scherzo). Per cumincià u carru in un círculo, in l'urariu, u battore vole à u turnariu à u so vicinu à u left è dicenu "Vroom-m". O scalu di u "sentu", dicendu "E-and-and". Allora u "sentu" hè obligatu à andà à diritta. Isigra surtisce quellu chì svolge a machine wrong. "Roped" hè abbastanza, pudete intrà in un limite di tempu per a risposta. L'ultimi dui ripertorii 2-3 sò chjamati Schumacher.

"Associazioni boni aspetti"

I precetti: ùn ci hè nunda.

Tutte l'attristaturi si devenu circà un circhiu. E qualchissia in l'arechja di u so vicinu hà dichjaratu una parolla, ellu ùn hà micca perde u mumentu di dicerà a toslov in l'arechja à u prossimu jocu u so associu, u sicondu - u terzu è cusì culu ùn turnà micca à l'autore stessu. Sì da u "bulu" di u solitu vene un "parallepiputi" - cunziddi chì u ghjocu era successu.

Crocodile o Charades

Prublemi: un bonu numaru d'amici. Scordu di cinque, ma pò ghjucà da u ghjocu. A più persone, u megliurà.

Avete bisognu à split in squadre. U primu capu deve avè bisogni cun qualcosa di parola intelligente, per esempiu, "frustrazione" o "tendenza". Allora dice sta parulla à unu o dui juge di u gruppu contrariu. A so cumpagnia, senza usu di sonu, simuli è spettaculi faciali per rapprisintari una parola misteriosa per chì u so squadra natali hà intoppinutu. Per un'accicenza più grande, a parolla pò esse divisa in silabuli è ripresentati alternativu o simultaneamente: unu vi mostrarà a "tendenza", l'altru - u cane di a razza di caccia. Dopu qualchì pratica, u ghjocu pò esse cumplettu è hà fattu più interessante, chì ùn hè micca utilizatu micca parolle, ma ancu esempii sianu. Ùn avemu bisognu di guessing words difficultus, chì sò assai difficiuli di ravintà è à finta.

"Visita secreta"

I Prutizius: i segni chì indicaneri i pòpuli pùblici: "Café", "Toilet", "Milizia", ​​"Teatro", "Università", "Metro", "Hospital", "Mercatu vegetale", "Banya". In una parolla, quantu participanti in u ghjocu, tanti toli.

U jocu hè assai simplicità. L'annunziu, l'unicu chì vitti u totu, chjama un di i ghjoculi è u invita à pusà nantu à una sedia chì avvicina versu l'altri, chjamà un signu cù u stessu locu, a persona chì sieghjanu ùn a vede, solu i televidenti vede. E cumincià à dumandassi u dumanda: "Quandu deve spiegà?", "Quante frecu si vede?", "Quellu chì vinarà?" E "Cumu sensazione viaghjanu da quì?", "Quellu chì avete truvà quì?", "Quantu longu vai?" ? ». In altri palori, sò allistendu quistioni, perchè u ghjugnu pò guessu u postu indicatu nantu à u platu. Quellu chì hà cuncipitu u platu diventa u vincitore.

«Flirt»

I precetti: ùn ci hè nunda.

I attelli sò spartuti in parechji (boy-girl). Chjovi per fà facci à oppostu, dì l'cumplimenti esplicle o vice versa. U vincitore hè u tapara, chì i cumplimenti eranu più culuriti è originali.