Bozena Rynska hà subitu di a publicità propria

Avemu ripetitu annunziatu chì i celebriti russi anu un bonu prughjettu nantu à Internet. L'astri eranu amparati à guadagnà u dirittu nantu à publicità in i so Instagram. Oghje in pagine di stiddi unu per un ci sò posti di salotti di bellezza, una maraviglia di droga "Bloom", circa i denti chì blanchinu magia è di più. Eppo, circa e di vestiti è ùn avete micca - in u microblogging di cume celebrità cù più di migliione di un milionu abbunati, questa fera di capelli, stivali è capelli di pelle.

Questa celebriti ùn anu micca bisognu à utilizate ciò chì hè publicitatu. Hè abbastanza chì guateanu boni soldi per publicità in Instagram. In ogni casu, quandu si svolgeva, ci sò situazione direttamente contrarie.

Bozhena Rynskaya "livò" u pelle di u pelle sottu à u so nasu

A famosa ghjurnalista Bozena Rynska hà da passà un mesi sanu à pensà à cumprà una capanna di fur in unu di i salons di Mosca. U blogger cercava un capelli di pelle è chjama l'attinzioni à una stampetta di u leopardo graviu di un capeddu di pilami.

Bozena hà pigliatu una foto per a so Instagram, induve hà dettu ch'ella hà sceltu questu furali:
Cercu un saccu di pelle per una nova stagione. Ùn piacere un sable. Mi vulia di qualcosa diversione, in applicazioni. Ma di colpu, n'avete avutu un cat-marten. Fà bè faciule, è mi sentu còmpiu solu. Probabilmente, aghju sceglie quì.
Ciò chì chjaru impeditu à u ghjurnalista da cumprà un capeddu di pelle un mese fa - s'ellu ùn hà micca bè soldi, o decide di circà una cosa più esotica, solu l'oghje, quandu Rynska fu à a tenda per una nova cosa coda, ùn era micca ... Novi blogger di notizia disse à i so abbonati A Instagram, saliendu chì ùn publicheghja micca i capelli di sta magazzina:
U 7 ottobre, aghju messu in u so stracculu di Lippi. Ùn avete micca un cuntrattu cù questa splutazioni. I piaciunu i so capelli di pelle. E aghju usatu una scena, dicenu, avè da cumprà. Quattru ghjorni dopu, questu pilami di pilia era compru senza me. È oghje, quandu u mo maritu è ​​l'aghju avutu un capo di pelle, avemu aspittatu un big bummer. Avete dumandatu di elevà e documenti. Scuprite u mudellu di mudellu. Pone a data di vendita. Ci hè stata capita chì e persone anu traspuruzzu senza aiutu darrì di st'abvenu di pilatu. U mo maritu hà dettu chì più stupidità chè prupagiu stu stilunatu per fà chì era impussibule. In corta, aghju avutu per andà à un attore di costruzione è urdinendu questu mudellu à a cose.

À u stessu tempu, alcuni inconsistenzii in i posti di Bozhena parranu di publicità à u celu. Cumu hè avvezziunatu supra, ùn ci hè chjaru per quessa hè necessariu d'aspittà un mesi per cumprà un capeddu favuritu di pelle. Inoltre, u scrittrici cita l'indirizzu di a magazzina in dui posti, cusì attrae à i compru. E voi pinsate - hè a Bozena Rynska chì veramente capisce un capo di pelle o hè una publicità sicura di u magazinu?