Regali per l'avutru u 8 di marzu: cartolina per tù stessu

Chì rigalu per l'affara di u 8 di marzu pò esse presentatu per surprisa è per piace? U più uriginale serà quellu chì hè fatta da e mani propriu. In questu articulu avemu prisentatu una classa maestra cù i stati ritratti pratichi nantu à a pruduzzione di cartelluna in un stilu mixte.

I materiali necessarii è utili

Cumu fà una cartolina bella per a to cumpagnia u 8 di marzu

Cartolina per avè u 8 di marzu - struzzione urdinata

  1. Pigliate a napkin, distendu appretzendu a capa biancu da ella. Da a cima, cunzuddinatu "ciumi" l'imaghjina chì deve bisognu di travaglià.
    Impurtante: U ritrattu averebbe esse exactu "scatto", è micca punti irregulati.

  2. À u pezzu di tela cun ughjettu, cù l'aiutu di una agulla, liggeramente "razlohmatim". Avete bisognu di "età" di u tecido. L'avemu impregnatu cù u latte è a ferru, ferru cù un ferru in caldu.

  3. Dopu quì, pudemu spiegari tutti i cumpunenti nantu à a basa di a futura cartuna, cum'è mostra in a foto è fracciona cù l'aiutu di PVA cola.

  4. In seguitu, andemu in a manu: femu una linea doppiu: un quadru in u perimetru.

  5. U passu prossimu č decoupage. Usendu un pileta, appricamu a laca acrilica direttamente à a superficia di a cartolina, appicie una napulite è cibu ancu cù vernice.
    Consigliu: u vernice hè megliu per piglià matte, aduprate a superficie assicurata da securità ùn esistassi micca in u sughjettu di a vista generale.

  6. Utilizare un poche di saccheghje, feghja tote in a cima di a cartolina, inserisci una string-hanger.

  7. A nostra cartolina hè un felicitu in u 8 di marzu, perchè da a seconda parte di a cuerda, facemu a "ottanta" è appicca cù l'aiutu di PVA cola.

  8. Avà, cù moltu cura (!) Superglue, riparemu a dicurazioni prumessa: fiori, "erba".
    A cartolina grazia à l'avè u 8 di marzu, fatta da e so mani
  9. Pudete aduprate per u decoru decorativu ughjetti decorative "peghe di ropa", sottopenni. In u spicu di a cartulina, ùn ci hè spaziu spaziu per parolle chjuche chì puderete scrive per a vostra avutra. U rigalu di u grandma per u 8 di marzu hè prestu.
    Una bella carta di famigghia nantu à l'avutra u 8 di marzu, fattu da i so propriu mani