Nutizzione per nutizie nantu à a pelle

A Natura hà furnitu cù un sistema antioxidante propiu chì ùn permettenu micca l'accumulazione in u corpu di radicali libri - molekuli inestabili chì dannu a cèl·lula. Stu sistema hè stallatu di enzimi antioxidanti (catalasa, superoxide dismutase, etc.), variate proteini, hormone - hormone sessu femminili è l'hormone di tiroide (thyroxina), è ancu vitamali A, E, K è C, chì avemu da alimentariu. E anchi si a squadra di i nostri "guardi" hè forti boni, a so parte di e cundizioni muderne hè un pianu di travagliu, è si debilita pocu sottu à l'avalanche di radicali libri. Per rinfurzà l'"scudo di sicurità" naturali, aiutà à u nostru programa antioxidante simplice. Cuntene l'alimentariu è i prodotti cusmetichi, chì in u cumplessu cunservarà in modu più efficevule in u ghjornu à u reloj, culu in u so tempu. Cusì, studemu è pruvà!
Elementu chjave: alfa tocopherola (vitamina E).
Antioxidante soluble in grassu. Hè situatu à a mungula. Converta radicati liberi in composti inattivu.
Menu: i cereali è l'olii vegetali affissati. Lie nantu à pignatelli è pani cereali. A pelle aghjunghje à a più maschera di crema agrume cù dui cullenade di granuli di trizu.
Nuance: ùn sò cumpatibili cù vitamina C.

Noustu hè un elementu chjave: carotenoids.
Eccu sò i pigmenti di pianti russi è neri. U rappresentante più famosu hè u beta-carotene, un precursore di vitamina A. Sendo fat-soluble, anu travagliatu ancu in i membrani cellulani. Per aratinoids - una verra "trappula" per i radicali liberi.
Menu: prima di u pranzu, aghjunghje un muccugno di culori verdi è fruttu d'aranciu è nuvole o fà una insalata di elli.
Nuance: megliu assimilati dopu à u trattamentu termale.
U ghjornu hè un elementu chjave: l'acidu ascorbic (vitamina C).
Un antioxidante soluble in acqua attive in u citoplasimu di i celuli. Hè necessariu per a produzzione di colagenu in u pelle, cum'è a so recuperazione dopu à danni.
Menu: agrumi, kiwi, strawberry, choura , infusione di cadenti. Frà l'altri cose, i prudutti daranu l'energia chì deve aduprate u vostru ghjornu di u travagliu.
Nuance: anu un esercitu seccu, perchè ùn sò micca cunsigliatu per a pelle seca è matura.

L'elementu chjave: vitamina K
Solu venenu da manghjà è hè parzialmente produttu da a microflora intestinali. A prumove a resorzione di murmuri è elimina a rossi da a pelle.
Menu: spinach, brocoli, lettuce, tomate, soia, fegate di cia.
Nuance: a temperatura alta destroys vitamin K. Dà preferenza à i corsi di coccia (culazioni è coccia nantu à caldu fate) è manghja freshly prepared. Perchè a vitamina hè soluble in grassu, una bona opcione hè una insalata di lettuce è i pumati, speriti cù l'oliu di soia.
A sera hè un elementu chjave: l'omi omei-3 è l'omega-6 poliinsaturati. Aziosi grassimi essenziale appartenent à u gruppu di vitamina F. In u corpu solu solu da l'esternu.

Menu: pesce di i marmi friddi , oliu di girmionu di granu, oliu di zucchinaccii, oli essenziali di borage.
Nuance: Arraneghjate "ghjorni di pesce" almenu duie volte in una settimana. Olii pò aghjunghje à e manciari.
A Night è un elementu chjave: bioflavonoids. Un gruppu di composti fenòlici naturali (polifenols) cuntenuti in i pianti. Capace d'assossi a radiavi ultraviolet è certi ragi visibles.
Omi: L'omu ùn piace micca quandu avemu apparsu in a camere, scompanzatu cù crema. Cumu piace un dolce è ùn privà micca? Elegantly serve a late light dinner: vetrichi di vinu russu, tazzi di tè verde (per voi, ùn l'abbandunate micca per un ghjornu), un raghju di racina (cù boni!) È un pezzu di chocolate veru.

Meno crema?
Ogni sapi chì i cosmetti cù antiossidanti pruteggiunu a pelle da l'envidu. A conclusione logica hè chì quelli più difendenti, u megliu. Ma u corpu, inclusa a pelle, hè un sistema autoregulanti. S'ellu hè furnituutu solu cù antioxidanti fora di l'esternu, anu da scurdà di manera aduprà à a so forza è esigene più di più risorse per a cummattiri radicali liberi. Hè per quessa, hè assai impurtante di cunghjuntà i cosemi protettivi cù nutritzazione propria, per chì a pelle ùn avete micca aduprà per furnisce i antioxidanti da l'internu.