Cumu caminariassi correttu

Sapete bè chì a donna piace à passassi è bellezza? Certi ghjuviti turnate i malati mentre caminavanu, l'altri astenite e so spalle, ogni donna hà u so caminu. Quandu pudete amparà à caminariassi è belliamente, pudete sguassate tutte e vostre virtutori è ammuccià a mancanza di u vostru corpu. Ci hè dui tipi di passaghju curretta. Un prossimu hè stata utilizata si travaglià nantu à u podju, è u sicondu hè usatu in a nostra vita di ghjornu. A diferenza tra ddi dui bacchi hè solu u muvimentu di i malati, questu hè l'unica diferenza, ma micca cusì significativu. Duvete distingue u podju da a strada o a magazzina, perchè in u podju caminete fermu, è in a vita di l'annuncia quì vera vulgari.

Per quessa, ùn avete micca da pruvà à caminari nantu à u podju, pudemu sapemu chì viaghjanu corretamenti in a vita cumunu di l'annu. Pudete amparà à caminariassi appena si mantene a vostra volta è a testa. È ancu devi attentu à a manera di piglià u vostru pede nantu à u pianu. Ancu avete averete guardà u muvimentu di u to torsu è e to mani. È ancu avè bisognu à avè u più piu còmpiu, perchè l'olii beni scelte sò ancu capaci di cambià a vostra stanza.

Ùn ci vole mai camminà veloce. Quandu si va à travaglià, deve circustarate in anticipazione per chì sempre avete u tempu chì quede. Per pudè appiccicà u pede, fate cura di i vostri fette, sò deve esse vultatu à u cantu. Pudete guidà direttamente se i vostri tacchi sò along the same line. Quandu caminate, ùn spende micca e so gattusate troppu largheghju, ùn vogliu micca cammellu cù l'amicu di l'omu.

Avete da ricurdate per sè stà un regnu, cù un passu avanti avete da andà prima a vigna è solu dopu u corpu si move. Ùn hè mai statu u vostru viaghju versu. Sì avete a caminari di u corpu, u vostru prossimu ùn sarà micca caldu è sicuru. A durata di u vostru passu serà uguali à a longu di u to pede. Se avete amparate cum'è cusì, intende chì u caminu hè assai còmicu è correctu.

Per pudè caminariate, prestu a cura di a vostra postura. Se apprenza à mantene a vostra pusizione correctament, puderà amparà facilmente a caminariassi. Per a postura propria, avete devi tene a testa è i spaddi right.

Per fà crede in correttu, in sè stessu, donne chjucu è si senti più confiante. È tù stessu vi cuntene chì i vostri spalle serà ghjustu è a prossime serà corretta.

Avà ogni donna chì hà leggugliatu questu articulu serà u puderà amparà cumu caminari correctament.

Elena Romanova , in particulari di u situ