Cumu libbirà l'odore di suduri nantu à i scarpi

A volta ci hè bisognu di nutà, chì l'olfattu in calzature ùn avà pare micca micca da un sudatu, è da capacità à vive di e battè chì in quelli vi e razza. Di solitu, questu quandu una persona ùn pruverza micca bellu cura per a sana o per via di a malatia di a ghjente, per esempiu, l'iperidiusi, fungi, etc. Se, per ragunijiet raghjone, i vostri pisci accuminzanu à emettenu un aromu dispiaccu, avete dettu immediatamente un esame di u corpu. Ma se a malatìa ùn hè micca identificata, perchè per chì mutivu pò pudè un oliu eccillenti in u calzari? Causes di l'odore
Ci hè una quantità di ragiuni principali chì guverna à l'aspettu d'un odore spegatu in i scarpi:
Mèturi preventivi
In u nostru tempu, ognidunu a sapi manera di evitarà l'apparenza di un odore sfrattare di sudore. Prima di tuttu, hè bisognu di ridere di slagge di u corpu. Per fà questu, avete bisognu di cuntrullà i vostri nutizie è i sanità. Tutte e cose cun tene, cumu i scarpi, si deve esse lavati è disinfettati da sprays a spessu cum'è possibili. Questu hè fattu per chì l'odore di u ghjornu ùn hè micca stung in u materiale. Inoltre, i materiali naturali, cum'è u cuttuni, prutegranu contra l'apparizione di un odore spegatu (in oposizioni à i sintesi).

Rigali i scarpi, ci hè megliu prudutti di prudutti di pezzu genuu, invece di pelletiu. U calzature deve prublemi à a circulazione d'aire, grazia à questu sia ùn hè micca pripettu è ùn sappi micca. Hè impurtante ancu ciò chì i calzoni adurallu. Hè megliu per stallà in u materiale di cottusore.

Chì se u ciavolu hà ancu acquistatu i scarpi?
A persona principia à pensà à a prevenzione solu quandu hè troppu tardi. Tali muzzimi ùn aiutanu micca, se i sopetrichi exude un sciccareddu disgraziatu. Parechje persone anu ancu a vargogna per piglià i so scarpi è dumandà à daveru i pattuloni. Ma ci sò manchie chì vi pò aiutà à ridivà l'odore di suduri, è sò dispunibili per tutti.
  1. Avete bisognu di piglià perossu di l'idrogenu o l'acitu è ​​fretu l'internu di u calone cù un sbattulu di cotto. Se secondu di questu prucedimentu quessa u rinfrescenu, avete bisognu di ripetiri. È cusì, finu à chì "a fragranza" hè tutta sera.
  2. Un bon cunsigliu hè di sustituiri l'insolari cù novi. Lavoru u vie ùn pò micca dà l'effettu propiu, postu ch'elli sianu digià sbagliati è a ventilazione in elli seranu pitruna di quelli frischi.
  3. U calzarii deve esse sempre seccu. Tutte e battè elle una ambienta capiente per a ripruduzzione. Allora i petti in i pani sabbiate sò propensi à l'apparenza di un fungus, chì ùn hè micca fatta da eliminà.
  4. U mezzu famusu per fighjerà di l'oliu hè attivatu di carbone. Pò esse mette in a notte in i scarpi, pudete aduprà soda o pappale in bocca. Tutte questi composti pòbbenu svià l'odore in elli.
  5. Quelli chì sò dinò u dirittu gratisu pudete cumprà i deodoranti speciale per i scarpi. Sò venduti in i scarpiorii, pò ancu esse truvati in farmacias.
Cosa da fà cù pede scumettutu?

Pudemu i vostri pedi, ma queste eletta solu a cunsiguenza di l'oliu, micca a so causa. Hè necessariu di prenormà regularmente di l'azzola di quarciu. Per fà questu, preparanu una decocuure di questu arburu è mantene a perte in quì. In casu d'alcaccia, u salinu di mare si pò esse usatu. L'idea di l'utilizazione si mantene a stessa cum'è di a cortezza di carattere.

Trevisi impurtanti: