Cumu celebrà u Natale in a famiglia

U Natale hè una festa forte, è ci sò assai tradizziunali assuciati cù a so celebrazione. Ogni scelte di manera di celebrà stu ghjornu, ma a cundizione prima hè di celebrà u Natale in a famiglia.

I paisaghji slavi sò famusi per i tradizioni speciali di a celebrazione di Natale. Cogghiamu li tradizzioni famigliali di famiglia è l'ordine di esse realizatu di a festa chì hà avutu u nostru babbu. A strada, a rappurtata muderna di tradizione antica, pò fà a festa organizzata da voi inoblidable, interessante è fascinante.

Preparazione.

A solitu per a celebrazione di Natale ellu una casa richosa è accitata. A anzianu di a casa "appuntamentu" hè obligatu à u ligame di Natale per fà visiti à tutti i amichi è l'acquisti, è viaghjavanu à elle, è senza scurdà si chjama u nome di ogni futuru mistieru da nome. Anu sempre attrazione speciale à l'invita di i ghjovani. Fù stati invitati u ghjornu dopu, è hè stata fattu da a "nanna". A anzianu di a casa induve a donna invita, sempre hà pruvatu à dà a babbu un bevande, per sapè cusì à i nomi di l'altri hoste, è sopra à u nome di u "sucheno".

Chistu era u zitellu chì fù numinatu da a babbu à a ragazza u ghjornu di a festa. Questa appuntamentu ùn hè micca dispettatu, è devenu accettatu da i primi prisintati novi è di i so parenti. Per un omu di diventà "estretu", significatu à acquistà parechji diritti in quantu à a zitella, è u deve di diventà è cura per ella solu. Di solitu, a "babbu" pruvatu di piglià cunfruntà i preferenze di i ghjovani, ma questu ùn era micca sempre bisognu.

A primu notte festa.

Un specialu, quandu celebrà u Natale in a famiglia, hè a prima serata di l'alimenti. U ghjornu, per esse exacte, a sera hè dedicatu solu à discussioni è discussioni. Dopu tuttu, annantu à u primu ghjornu di Natale, hè decisu di dedicà à a accugliente di "nero-russa", è ancu per fà scopre i ghjente. In solitu vicinu à i visitanti di a porta, chì vinìanu prima, o i ghjuridichi ch'ùn eranu micca invitati, s'accogliquavanu. Questu hè stata fatta per vede quella chì avia avutu visitari, per evaluà l'escolta, è per parlà di una reunione decentu o indignu. Vogliu piacevule chì a professione di "maestru cerimonialis" hà rivenutu in quelli ghjorni. Dopu tuttu, à a testa di ogni scortizza di una donjonedda russa era solu una tale persona, anche in quellu tempu questu postu era chjamatu modestly - "grandmother-pozyvalka". Intrì in l'invitati di a casa ùn puderianu solu s'ellu si sò stati cumbatte da i patroni. Finu à a riunione, nimu hà pudendu scunvenditu arbitrariamente u limitu di a casa. U mumentu obligatoriu di a riunione hè stata a trasmissioni di invitati à i patroni cù un segnu di rispettu per i invitati: documenti, cunfli, articuli di casa. In famiglie ricca è nobili, era abitudine di furnisce d'ornamenti, tessuti caru, cavalli purcelli.

U primu cosa chì i visitanti avissiru avè fattu quandu entra à a casa hè di pricà sottu à l'imaghjini. Solu dopu ch'elli avianu u dirittu di saludaranu à l'altri attuale, è pusendu à a tavula.

A cuculla.

Un costume assai interessanti di a celebrazione familiari di Natale, hè u ritu di "sdruzheniya". Hè cunsiste à u fattu chì tutte e zitelle invitati, ancu prima di ùn sapè micca l'altru, anu obligatu d'esse amici chì a sera, passanu nimu è esse chjamati "amichi". Esse dumandesi ùn anu spessu saranu l'iniziu di relazioni familiale bassi, ancu parenti assai distanti. Inoltre, "amici" anu avutu esse in a casa per a notte. Per questu scopu, hà trasfirutu deliberatamenti in una stanza separata. Hè cume chì i sogni vistu da "amichi" di a notte, diventenu propheticu per a casa. Dunque, à a massa (prima ùn ci era micca right), a mistressa di a casa si n'andò in a cammara à i zitelli, li dete una "bevande matinata" (una misura di vinu, cervecita, mel è spices) è dumandatu di ciò chì soani.

Aduperà seguita omosessuali è ghjornu. Ma doppu i ghjoculi a diversione principia.

Chjucu.

In u tempu in a casa prisentanu cun limite. U pruprietariu di a casa, è a famiglia sò obligati d 'intruduce i picciotti à i zitelli, è dicenu quale ellu è quale elli per a coppiu oghje. À a sera, numerosi ghjente riunite in a tavula. A strada per quale u locu hè assicuratu u clientele, u so onore hè determinatu. Attenti particularmente hè statu pagatu à a donna malva, rossicata, rubia. Sì i ghjente hè stata ella, hè statu elettu a regina di a sera è si mette in un locu d'onore. A manu dritta di u tavulu si pusitavanu l'omi rinuveri unmindie, è e donne da famiglie micca vistu. A manu manca sò ghjovani sposati mariti. Ogni spianate ghjovani eranu micca pruibbuti à parlà, è in ogni modu per sentenu simpatia per a sera. A più umiliu è timida era, a più admirazione chì hà evucata. E parenti novi di "suchens" sò stati assicciati in i cantoni, si sò stati permessi di cumunicari è belli, ma solu in un soiu di mezza vuci. À u listessu tempu, l'anziani ùn devenu micca interferiscenu in l'intrattenimentu di a ghjuventù.

Tabella di festa.

A tavola di festa quandu celebra u Natale in a famiglia, era in generale più diversa chì tradiziunale. A più nutizie è più interessante è diversa hè, più megliu. Un rolu especialu nantu à u ghjornu di Natale hè ghjucatu da travagliu. Dapoi u tempu anticu, l'alcohol, in tutte e so manifestazione hè diventatu una parte indispensabile di a tavula festiva, è a prestazione di un bon humor è una festa divertente. A Obligatica era ancu a presenza in una mesa di una varietà di documenti è torti, chì si sò stati attaccati cun elli.

Cusì una volta in Russia, ci era una festa di a Natività di Cristu. Oghje, da i tradizioni antichi, ci sò solu ricordi, è un desideriu di celebrà u Natale in a famiglia, in una atmosfera d'amore è gioia. Ma e tradizione ùn sò persu, perchè ùn sò micca esceciuti, è pudemu restaurà e adattate à i tempi muderni. Chì un avà è i nostri eredi puderanu esse tistimoniati longu nantu à cumu si celebrennu u Natale in a famiglia chì si appartenenu.