Cumu insignà à un zitellu per vìviri da una tazza?

U vostru carapuz hè cultivatu, è hè ura di piglià à vìviri da una tazza. Aghjulassi pocu è prestu avete successu! U babies, cum'è una regula, mi piaciunu di bè da una buttiglia cun chipre: questu hè chjusa di associà cù u pettu di a mamma. Di sicuru avete vistu ancu i anni di trè anni chì in ogni locu portanu una buttiglia cun elle è di ogni ghjornu o dopu u zitellu o compota da ellu. Ma questu ùn hè micca un efectu assai bonu nantu à i denti di i migghiori, postu chì pò causà l'invintata di carica in buttiglia. Aghju prupunendu cunsiglii pratichi chì vi aiutanu à u zitellu à diceraghju addiu u vostru buttulu preferitu. Cumu insignà à un zitellu per vìviri di u cupinu stessu - tuttu in u nostru articulu.

U mumentu giustu

Per un mettre di sete mesi, pudete offerte un beie in una tazza. Se i primi sei misi chì avete amatu u zitillone solu cù u to pettu, ùn li darete una buttiglia - hè megliu a prupietà immediatamente una tazza (per i primi, l'invintata cupola non spillable). U più chjucu u zitellu, a più faciule ch'ella adatta à l'innuvazione. In questu casu, u principale hè cunsistenza. Se u zitellu ùn avà micca finitu a vanda proposita di a tazza, ùn li darà u restu di tè o di u ghjitu di l'buttiglia. Ancu ùn permettenu micca u fogghiu cun elli in ogni locu.

U mandolinu

Ogni karapuza avi li so propria preferenze. Qualchissia mi piace una coppa cun una orella, qualchissia più cum'è cù dui. Forsi si puderà cumprà uni pochi cunti di non-spills, mentri u zitellu eletta u più adattatu. Questu copulinu hè assai còmpiu per un zitillù picculu, perchè u licolu da questu flussu assai pianu (per chì u zitellu ùn si choke). U pumu di beviu da una coppa non spilled ùn deve esse longa. Quandu u zitellu hè culuritu cù questu platu, cumencia per insignà cumu utilizatu un vinu regularmente.

Cumu hè fattu questu?

Pour in un tazza di a vostra buttula preferita di migliori. Fighjà cusì tamantu tu avè tùiu stessu da una tazza (solu da u vostru!). Aduprà a tecnica di picculi sipsi: posa una tazza à i labbra di u zitellu è cundùcelu per ch'ellu ùn pò piglià un picculu sip. Dàtene u tempu per calà la traglia. Sì u ghjovanu hà un desideriu di piglià un vinu bonu in e so mani è pruvate d'avè da ellu, ùn sia sicuru d'avè permessu di questu esperimentu. E in ogni casu, ùn scrive micca u foglie si ci allora un bevande!

A cosa principal hè a secunna

À ogni nutili, dà u zitellu solu di a tazza (per cumincià cù una tazza di non spillage). À u primu, ùn puderebisce micca micca u zucchinu di u ghjacciu o u tè. In ocasioni e prublemi cù a transizione di u pezzu di u cupinu aducanu una vuluntà di l'appetite di u zitellu. Ùn avete micca nervoso è in ogni casu, ùn pruponenu micca una buttiglia à l'buttiglia, siddu solu dà sempre à l'ultima goe da a carta di i soli è di più cusì cunvevule per ellu. Senza aiutà u zitellu à pocu: possu a tazza o dà u bè fieru di a cullette. Sì i trucchi ùn avianu micca aiutu è u karapuz ùn stillu micca maestru di a tana sana di tè o compota, ùn anu micca state avà messu in un locu per quellu di vinu. Ancu quannu ghjè già avè cuminciatu a vìviri pocu da a tazza, duverà parechji mesi prima chì a mussa pjaitta di vìdiri di u pezzu. E ricordate: un zitellu sanu, di modu nurmalmente sviluppatu, sempre permettenu sapè chì hè sedente (ancu s'ellu ùn hè micca cunnisciutu di parlà).

Dì a buttiglia "bye"!

Quandu un zitellu hà amparatu à vìviri da una tazza, hè u tempu di parte cù u vostru buttiglia preferita. Certu, a parte più durata hè di diceranu addiu à a vetuzione di tradiziunale da quì, perchè sughjera è tendenza à dorme. E dopu i novi rituali vanu à u salvata: dicenu à u zitellu prima di vultà in dorme, ciò chì succorsu durante u ghjornu, lettu i riti, cantà e lullabies. Ùn vi scurdate di ludà a karapuza per apprendre à bè da una tazza, dite chì omu hè un adultu è quantu hè fieru di ellu.

Sceglite un tazza-micca spillweb

Oghje, l'scelta di tazzi senza tralcimentu hè abbastanza grande. Pigliate a più persunale per u zitellu.