Tria di i lettite per u to figliolu

Prima di u nàscita di u zitellu, I, quandu era probabilmente a maiò a mamma, ùn pensate micca à tuttu a question: comu sceglie i prudutti lattichi. Vuliu a latta, aghju andatu à a tenda, da una sana sanu di a pruduzzioni presentata, aghju chjusu ciò ch'ella m'hè piace à più nantu à u disignu di u pacchettu, o pi nomu, o pi data. Sì, è latte cù curda, per ad admissa, ùn era cusì vulutu.


A mo attitudine versu i prodotti lichi hà cambiatu in quandu era ura di fà introducerà latti è prudutti di u latti à u zitellu in a dieta. Quì, è si prisintò davanti à mè l'scelta: per fà una tenda di latti, o di casa. Longe vacilò, elone è testa à u cantu di a pruduzzione in casa. Spiegu a spiegà u mo puntu di vista, Speru chì questu pò aiutà à qualchissia.

Ùn sò micca un tecnulugia, cum'è e capi facianu u latti e ùn aghju micca vistutu un casgiu, ùn sò micca. Ch'elli aghjunghianu un pollu, oliu di palma o qualcosa più, ùn sò micca. Ma discuttu cum'è manera: i raprisentisti di u latti vanu à i paesi, cumprà u latti. Cumprà cisterne, latti di parechje vacche. Trà e cose pò esse animali malati - ùn sò micca persone, è e persone in i paesi survegghianu, assai vende u latte - quasi l'unica rivenutu permanente. A vacca pò esse bagnata - una volta, quale si verificà quì. Anu tombu o vendenu. Tuttu latti, da parechji vacche, si funziona in una cisterna. Quale hè cum'è fà lavenu - ancu una quistione.

Da questi cunzidirazioni, dicisu di abbandunà u latte lume. U furmagliu hè micca un travagliu in casu, ma una massa di casgiu. Hè gustu - ma, ma hè luntanu di u quagliu cottage presente cù u so altu cuntenutu di calciu.

È una cosa più. I posti di ghjurnali pruducini centosi di litri di latti. A quistione hè, induve si metteranu. Dopu tuttu, si vi manate in a staghje nantu à i paesi, pudete vede a quantità colossale entre quantu vacca sparghje di deci anni fà, è quantu ora. Se prima in ogni canteraghju hà mantendu una vacca, o ancu 2-3, ora tuttu ha cambiatu assai. Parechji ùn anu pussutu guardà una vacca. Aghju trè amici, tutti vanu in i paesi, in diverse paesi. E vìnniru furzati a vende i vacche o à i muli. È si acquistà u latti di i paisani.
Allora a question si sviluppa: induve esse furnisce questi manciarii di latti di quantità di latti e quantu averemu usu generale durante a compra di paese cù u latti?

U latti hè casanu. Quì hè listessu disgraziatu. Allora, prima di tuttu, bè, unleavened milk - troppu grassu per u travagliu gastrointestinali di i zitelli. Siconda, cumprà u latti di e persone chì ùn sapete micca, piglià u risicu. Ùn pò esse sicuru di a salute di a vacca, in a pulizziunità di l'anziani, in a limpieza di u cuntinuu in u quale u latte hè vindutu. Bonu, pò esse diluted cù l'acqua cù l'aghjunzione di gesso. Inoltre chì parechji venditori in i mercati - ghjucanu prima, à a so apertura di u mercatu, o - direttament à l'autobus à l'stazione. Truvà l'ammi di u paesi, cumprà di latti à ghjuvamine, tutte sdruta in un container. Tuttu hè beni: è l'avana da u paese - ùn mancava micca d'arrivà, cum'è tuttu vende è spicuratori, chì aghjunghje l'acqua per aghjunghje à u volumu di produczione.

Hà cusì cunfunde l'embale, in quale a latte hè vindutu. U ribbellu à u lighjate in u pianu di u lighjeru impiccà a vendita di latti in cuntinuti di plastica è immediatamente, sottu i pillettes, vendenu lattice in buttigli di plastica. E hè bonu sè stessu u cuntinuu hè fattu di acqua minerale, è da qualchì «bevanda» di un corru veruni, o di u culore di un aranciu indegnu, ma hà micca lavatu, duvemu un latte cun una tavola di Mendeleev. E una altra pregunta: induve u vinditore riceve questi di buttigli? Hè veramente, vendi ancu un ghjornu per 2-3 buttigli di latti, tanta acqua di beure. Qualcosa m'hà pigliatu ... Ma tuttu quì, sfurtunatamenti, i realità di a nostra vita.

Diceraghju chì d'oghji aghju vinutu à u pavellone di latte cun un vetru di vetru - mi virenu cum'è un aligianu.
U scopu di l'articulu ùn era micca intimurà à qualchissia, per fà anti-pubblicità per i prudutti di latti o per assicurà chì u cunsumadore hà rifiutu i prudutti lichi. Ùn toccu. Sò vogliu u cunsumadore, particularmente chiddu chì ripiglià u latto à u zitellu, hà pensatu ancu prima di cumprà è pesau i vantamenti è cunti è hà sceltu per a so famiglia: a tenda o a casa. Dopu tuttu, ùn importa ciò terribbili a realità di a nostra vita, u latti hè necessariu per i zitelli, senza u latte, i babori ùn pò micca riceve nutralizazione normale è racione. E se tu, cumu, sfurtunatamenti, ùn aghju micca un parente in u paese cun una vacca, perchè t'hà prima o dopu avarà una quistione: induve cumprà, quantu ellu?

Per me stessu, aghju trovu un modu. Pighendu u latte, casgiu in casu è crema agria. U lettu u dilucu cù l'acqua. Iogurt è kefir mi facenu (latti lignu). Longu cercatu u fornituri. M'arricordu di u mo vicinu, chì una settimana fa una settimana à u paese. Cù un vechju, a relazione hè bona, a sò famiglia sia decente è neta, perchè sò sicuru da a qualità di i prudutti. U latti hè purtatu à mè in canna di vetru.