Description di cane di a razza di pomeraniana

A scrittura di u ghjacaru di a razza Spitz vi permette di sapè chì sta razza ha quatre subespecie, cum'è a Pomerania Pomerania, grande, mediu è chjuchile, ma quellu chì ùn sò micca tutti, ci sò cinque più variità, u Spitz hè rapprisintatu da u più chjuve à u più altu. Tali meticulosità era amparatu da i signori di i Germani, cù a so pedernile, dividendu trenta centimetri di a longità di u corpu di u Spitz, altre cinque grades. Sti chjucchi ùn abbandunate micca quellu chì sò indiferente, chì si met in u caminu. In u XV sèculu, in u 1450 u primu termini "spitzhund" si sorgiunonu, riguante i cani futuri di a razza di Spitz. Ma u travagliu di selezzione per sta razza cuminciò sulu in u XVIII seculu.

Innovazioni di stannardizzazzioni mundiale.

A famiglia di spitzi germani passau, assai, assai granni evoluzione, chì di cunseguenza, trasfurmà impurtanti. U risultatu, sicondu a classificazione FCI - a federazione cinolònica internaziunale, u grande Spitz, prima parte di u secunnu gruppu di sport è dogfriends, hè trasferitu à u quintu gruppu chì unisce tutti i razzi di u cane di u Spitz. In u stessu gruppu sò tradotti è piccolo chjude, chì appartine à u novu gruppu. Chì pò esse? Per spiegà sta classificazione, hè pussibile solu in a seguente manera chì i cani di raposo, unificati à l'ora à u tempu, cù i seguenti signali, cum'è eteri chjorte, u filu nimicu, una testa larga, cera torciata è capelli longi, s'assumiganu à un predatu ben-cunnisciutu , u lupu.

I cani di a razza Spitz anu una carateristica è un carimariu esternu à a razza di u lupu. U sapuri sustegnu di u sensu di u pacatu hè in vita in a natura di u lupu è in i cani di a razza Spitz, chì, ancu se pò pussibule, in bloconi, identificanu unu di i cani più putenti è diliziosi, per fà u rolu di u capu di l'articulu. In questu cunnessu, questu hè chjaru chì a razza di i ghjacarii di u Spitz ùn dà micca un modu à furmazione, a furtuna di l'altri razzi di cani, chì per a maiò parti ponu a fine à u desideriu di l'omu di suttumisu stu cani appughjate, crede chì tutti i cani di u Spitz è senza stimulanti sò a perfetta.

I capelli moderni, spicializati in razza genitali, spitz mediu è chjaru, razza rocci decorativu principalmenti, cù a presenza di lana bella, disposizione simpla è divertida. Hè devi esse nutatu chì in questu i pruduttori hà riesciutu, pocu pocu, questu facilitatu da a dumanda di u mercatu, à dì, in u spitz decorativu. Spitz di u lupu è a razza Ghjuvanza, cun un grande crescita, sò furmatu in u rolu di i cani di guardia, chì hè facilitatu da a so restdura è calmu.

L'espezie più famosa hè a Spitz, una razza di Wolfspitz, chì a creazione hà righjuntu cinquanta centimetri in u spruvete, chì hè cunsideratu cum'è un maiò ghjocu trà u cane di u Spitz. Patria di u lupu Spitz hè a Germania. U so nome era due à u culore di a lana.

Funzioni di un caratteru canino.

A natura di a razza perru di Wolfspitz, derivata in l'Olanda, u Regnu Unitu o l'Allemagne, dette una forte diferenza. Spitz, cundottu in una famiglia tedesca, cumu si deve esse, manifesta u so caratticismu nòrdicu, ùn hè micca un invitatu, pò sculacciate per un locu dulce. In agricultures artighjani indiati in i cani genitali, u Spitz, cultivate u serviziu o direzzione caccia. Dunque in questu direzzione, a parità privata hè di a Germania. Nove propositi sò fattu di una furmazione differente di a razza Spitz, induve i cani di guardia saranu di e diverse categorii, ma finu à questu ùn hè micca successu è u standard esistenti hè tutte i cani di a sola razza Spitz. I travagli di lana di u spitz hè custituitu da dui strati di lana. U primu chjappu hè una longa, unattached capelli, u seconda capa compone di un sottucattimentu curtu è assai grossu. In a so qualità hè similarità à a struttura di lana di coto. A subespèita più famosa sò a Pomerania è a Pomerania Pigmeu, meritanu u ricunniscenza universale di i famosi scudatori di cani di l'scala mundiale. A tali popularità hè aggunata da u culore unicu di a tapita di lana, chì nunda di e razzi famiti in tutti i paesi di u mondu hà.

Parrannu di i standards di Spitz, hè, prima di tuttu, un cane in forma di un quadratu cù una postu ferita. À a peddi hè una lana grossa è grossa, in u collu hè un collu, chì s'assumiglia una crina di leone. A forma di a testa s'assumiglia a raposo capra, u diminuinu mediu, a frunti, allampatu abbastanza, hè un valore liso à u nasu. A forma di a punta di u nasu duverà esse in giru, ci hè qualcosa cumunione chì dà una espressione cunfidenza è affettuosiva. A larghezza di u caprettu hè moderatu. Eye di un culore scuru, inquisitivu è intelligenti, anu cuncipitu. L'arechje sò una pocu distanza da l'altru, a forma hè sbagliata, chjuca è triangulare, sempre in paese. Neck di longa durata.

U spinu hè assai curtu è assultamentu diretta da a vaghjile à a cuda, chì sempre mantene a perpendicularie à u spinu, mentri torci è avanti. Certi volte l'annu caudale hè situatu à a destra oa manca di u troncu o quellu nantu à u so rinculo. Paws sò una durata proporcional à u troncu, sempre occupanu una pusizione verticale. Hè quattru ghjorni à i so pantaloni, cunsistenti di un mantellu rico. U pede hà un liggeru curpitu, cù a presenza di dite curvatu, simili à a catone di e pate.

In parechji paesi, parechji preferenzi sò datu à u schema di culore di a tappa di lana. Allora in i Stati Uniti d'America avè preferitu i culori variegati, ma in Auropa cusì una colorazione ùn hè micca in onore. Ci si deve esse nutatu, i spissi nanu sò trovanu assai rapidamenti. Sùbitu nantu à i so grazzu traspurtati è camminate, in qualchì volta sti cosi, nimu li hà insignatu, perchè ghjè trattatu da a natura stessu. Tutti i trucchi creati da sti cani chiù creanu, per l'alegria di i maestri. A più impurtante hè chì sti creati pussedi, intellectu assai elevatu. Hè nantu à quelli primu di tuttu ciò chì si dice chì tutti cridite micca, ma ùn puderanu micca dì.