Cumu crià l'umore per u sessu cù u so maritu


Vita, casa, travagliu, zitelli, prublemi, malati ... Tutti questi impedisce di vede un piacè di u qualchissimu, per quale scopu, in verità, e coppiu sò creati. Lu sessu diventa un scogliu, quale chì parechji famiglia felice è e alleanzi forti sò rotte. "Cumu sullivanu l'ànimu per u sessu cù u so maritu?" - dumandà a so dumande. "Avete bisognu di questu?" - quelli chì sò in modu scrittu sessuale sò turmentatu ... U prublema di u sessu in a famiglia

A natura hè tantu dispostu chì avemu l'attrattu più brillanti per ognunu solu per un certu periudu. Quandu i scienziate prupone, u sviluppu di e sustanzzioni apprufittendu chì causanu euforia è l'intrattenimentu unu di l'altri, quarchi pare un trè mesi dopu si sò scontri, quasi parechji trè anni dopu. Ma ore prima o appressu stu momentu veni. E allura e donne chì, in generale, sò spessu meni dipende nantu à u sessu, cumminci a dumandà sè stessu: cumu si mette nantu à u sessu cù u vostru maritu, cumu truvatu l'altru u moddu eròticu?

U nostru corpu

Naturalment, assai depende di u statu di u corpu. Dopu tuttu, cun un geniculate geniculate o diventenu un parlà in i carru (è à u stessu tempu un tema per unntesta anecdote), u ciclu di pena ùn hè micca dura per sente alcuna solu di u dulore. Ùn hè micca l'atracción - l'emozioni hè sottili è effeminu, ma ùn sincerate micca u listinu spécifique di calcina brusgiata! Allora, se u corpu hè digià travagliatu "da l'ultima forza", quale hè u genaru (chì ghjè l'instinctu di riprutazione) pudemu annunziate? U corpu si prova di fughjassi, è per sperienzate un stress innecessariu à qualcosa!

Perchè ùn pruvate micca per crepà, pruvatu di risuscitarè u sessu per u sessu cù u so maritu - anu da esse pruvucatu cum'è crucibile, cum'è una donna frigida. Una donna passioni, chì hè passioni - hà qualcosa di fà spettaculu, hà sappiutu a "dimustrà" in a so misericòrdia davanti à u so amatu l'omu.

Cusì, prima di u tempu à tempu, chì vulete dedicà à u vostru maritu è, più importantemente, sè stà sessu:

"Eliminate i zitelli da u screnu!"

U prussima, pocu tempu pocu suttili - psicologicu. E Alas, a nostra psique hè tantu dispostu chì l'avventura sessuale in l'ingaghjamentu o risicu di esse attitatu da a mamma chì pruvamu per u tempu. À qualchissia, sicuru, è dopu chì vulete sbalurisce, ma in ogni casu, i nostri zitelli ùn sò micca culpabili di i nostri inconvientenza. Per quessa, se ci hè risicu chì u zitellu tornarà da a scola prima, hè megliu posponà u sessu à u sabatu, quandu (secondu una tradizione in anticipu) mandate u zitellu à visità a vostra avutra. Dopu tuttu, in questi cunnizzioni, quandu una donna ùn si sentenu tranquillità è prutesta, hè difficiule di pruvà d'accustà in casu à avè u sessu cù u so maritu.

Time Limitations

"Ciò avemu in u tempu? Sex break? "

Puderia esse una grande frase da u melodrama riguardu à una sposa infatte o preludenza à a film di u genre "Tres X". Ma in a vita verità per agisce cun sexuelle cù u so maritu, quandu per ellu sò esattamente quince minuti, hè micca realisticu. A donna si usa o ancu in certi modi perifaciu quandu hè bravamente e unceremoniousemente "crammed" in un quadru di tempu. Cumu si era u so chef in u restu di a risturante è deve cumprità l'ordine di quarcunu.

Un libru deve esse urdinatu da una donna - anche si dicenu chì u puntu principalu in u sessu dependa da l'omi. Di sicuru, à u tempu, a libido di u maritu susciteghja (in particulari paragunata cù l'epichi di u ghjovanu turbulenti). Ma questu ùn significa micca chì vi vede à l'ochji è di "coger" quelli 2-5 minuti estimati quandu vulia.

"Dui minuti, u volu normal!"

Una donna in generale hè difficiule in u sessu. Se u desideriu di un omu sparisci, a maiò parte di u sessu, cum'è regula, si ferma. E puderebbe vulerà qualcunu puntu, è dopu à un pocu di minuti, i so carizzi sò disprezzamenti. E ora avà cambiendu a direzzione di u pensamentu, è di novu hè bonu ... Cumu pudete stabilisce per u sessu cù u vostru maritu, quandu sempre com'è qualcosa, ùn hè micca piace à l'horrore?

Avete parlà. Avè à spiegà è prompte. A almenu a prima volta, quandu s'aralizza chì hè di voi - una leone, una tigresse, un predatu. Avete u vostru propiu, è a mità di misure (avà, aghju vultatu per voi, caru, perchè altrimente mi facenda) - sò ingannati. L'estrazione hè qualchì persunale, hè quellu chì satisfà (predaturi averete famu). E qualessu tipu di fami inizialu pò esse, se vulete "tolerate", pensendu chì hè ura di pintà u tettu?

U mottu principalu di una donna à u lettu

In parechji spazii, una donna hà u dirittu di stà bonu, tipu, flussu è simpaticu. Pudete, secondu un scrittore, "pour milk". Ma u sessu - questu hè u territoriu induve hè l'ora di purtassi un soffiu blindatu, di cresce i denti è di u claw. E hè in sessu, u muttu di una donna hè di sceglie a piccula palora "Pigliate!"

A lingua russa, sicuru, tira una paradossu. "Dà", "dà", è ancu assai aspetta - "davalka". Ma questu hè micca cusì! L'omi sò più fondani di ciò chì investenu. Allora hè ora di piglià. È quandu si appiccà à ciò chì hè "per voi", è avete bisognu à vena è piglià - u sessu diventerà un gioia. Ancu micca pianificatu. Ancu anu spiciale. Quarchi inutilità o obscene. E ùn avete micca bisognu. Ùn hè solu di tempu per calculà esattamente ciò chì vulete dumane ...