Cumu crià un ziteddu? Amore?

In principiu di scuntate cù una persona, ùn avemu micca pensatu à u fattu chì ellu hè ancu attaccatu à a so famiglia sana. È se ùn fate micca cuntattu cù sta famiglia, à a fine, a vostra rilazione serà spessu sottulpita da scandali. Ma se cù e persone adulte, quandu sò adatti, per suprattuttu, ùn hè micca difficiuli di truvà una lingua cumuni, da quì cù i zitelli tuttu hè più forte. Se u vostru amatori hè u zitellu, avete da fà un sforzu di amare è ricanuscianu cum'è una persona nativa.


Ùn tentate micca

A primu tempu avete acquisto cù u zitellu di u so zitellu, ùn deve micca bisognu à fà. Ùn puderete micca amà una persona à u primu momentu, sì o un adultu o un zitellu. Per quessa, l'eccessivu ostentatori di l'amori serà insincere. I zitelli piacevamu una menti. Dunque, in nisun casu ùn cuminciate micca avà immediatamente chì avvicinau, strincennu, dicendu cumu amu. Chì l'omu avellu acquistatu per ellu stessu. Pruvà per parlà cun ellu, qualcosa di ghjucà. Ma se u babbu ùn vene micca in cuntattu, ùn a forza micca. Ine, permettenu chì u babbu scoldu u zitellu per un amicizia amicu, questu solu pruvucarà a còllera in u zitellu. Pruvate di cumportu cum'è avete cun un adultu: affably, educatu è discretu. Hè da passà u tempu, forsi una simana, è forsi un paru di mesi, prima chì u zitellu s'appriglia à voi è cumincià à esse interessate cum'è un parente. Ci sò i zitelli chì venenu à cuntattanu immediatamenti, ma u più vechju u figliolu o figliola di a vostra muzhchina, più tempu l'hà da ellu à vedrà, apprezzà è decide chì pudete esse amichi cù voi. Se u zitellu venga cù u so babbu, dapoi piglia più tempu. Avot in u casu quandu ellu hà una mamma, preparate da ciò chì hà vassravnivatu. E duvete ricurdate chì sì un adultu è ùn avete micca à cumpetenu cun qualchissia. Sò cumportanu in modu naturale è trattà u zitellu cù l'amore chì site. À u tempu, sempre risponde à questu.

Bugetotov à difficultà

Ricurdà chì i zitelli ùn sò ideali. Chjudaranu, gridonu, ùn ubbidenu micca. E voi, cum'è un adultu, deve esse strette, ma giustu. Per quessa, ùn importa ciò chì fate assai, ùn mai più di e vostre autorità. Avete sempre pruvate à parlà è spiecà. Ricurdativi chì, ùn importa ciò chì duverebbe micca di vede à u zitellu, senza mai u còllera nantu à ellu. Pò esse pussutu esse capaci di cuntrollu stessu. Sì, u zitellu ùn sia micca listatu, ma questu ùn hè micca significatu chì ci vulete chjudarà è u battellu. Se i zitelli spieghjanu spiegà tuttu, i cunflitti pò esse ridduciutu à u minimu, ma anu seranu versore. Pruvate di cunfurmà è ùn dispite micca. Ancu se u zitellu scena chì ùn ti amarà micca, ùn avete bisognu di piglià pè personalmente. U figliolu ùn anu micca cum'è adulte in u mumentu ch'elli si sìanu ripulsati o pruibiti. Ricurdativi chì in una ora ti adiriscia. È se dùnanu un servitore, puderete solu fà chì u zitellu sia teme da tè, o usaraghju a to buntà. Sempre elite in u vostru cumpurtamentu un mediu d'oru. Leggi psiculugia, cumunicà cù quelli chì avianu avutu picciriddi. Cusì, pudete piglià molti infurmazioni utili è avè sapè cumu fà esse attu in questu o questu casu.

Rigali

Se vai in una casa induve esse un zitellu, devi avè un bellu rigalu. Ma in ogni casu, ùn murite micca u bastone. Ùn tentate micca cumprà un zitellu. In casu di tirallu sempre cù rigali, da manghjà da esse utilizatu è da cundimentu. Ma solu s'è vinutu cù mani vazio, immediatamenti a so attitudini verità si manifesta. Ricurdativi chì hè micca impositu cumprà l'amante di i zitelli. I amici "amori" per una raggiuni, è i rigali sò solu un bonu bonu per elli. Se vi vede chì u zitellu arresta à pricà à dumandà, perchè un pocu tempu, stà impedisce cusì. Fate chì ellu si stà annunziatu, poobivaetsya, è pò capisce chì i regali anu bisognu di esse capaci di ricu rigalu. A strada, se un figliolu ti veramente amori, allura hè abbastanza à cinque minuti. Inutili, avete bisognu di ricunquà e vostre tazziuli di rilazioni cù u zitellu è cambienu qualcosa. Prima di tutti, duvete esse tia, micca una zia, a quale ad ella per rigali. E scelta un figliolu un donu, prima di tuttu, ricordate chì ellu amassi, è ùn fate micca nantu à i nostri gustos. Avete bisognu chì u zitellu hè digià individuu, è ùn avete micca brame d'impone i vostri vostru desideru. I vostri rigali anu da andà da u cori è veramente u so pudore. Believe me, u megliu per ellu hè u cicculata ch'ellu adore, invece di pruvate di cumprà una cosa, solu per dumandassi perchè u zitellu ùn vi mancanu l'amore.

Intérêt interesse à a so vita

Perchè u zitellu à amà, vi deveru dimustratu chì ellu è a so vita sò interessanti per voi. Ricurdativi chì se vulete esse stu papa, poi bisogna piglià una parte activa in u so sviluppu. Avete bisogna à ciò chì ellu vi diciere è mantenite u dialogu cun ellu, di ghjucà i ghjorni per trattà cun ellu. E fatigue - ùn hè micca scusa per sminu a risposta. Ùn a mamma nurmale ùn permettenu micca questu, è avà, in parte, ghjocanu stu rolu in a vita di stu zitellu. Dunque, avete dedu darà u tempu quandu vi vene in casa di u novu. I amici quelli chì anu da ellu. Se le avete librettu à ellu, insegnu versi, aiuta per risolviri prublemi, è cusì, cù u tempu, sempre pruvà à dicu quantu ti piacia.

Neskandalte cun un omu cù un zitellu

È l'ultimu chì deve esse da a so rilazioni cù un omu. Sapete ciò chì succorsu, sese u vostru omu hè ghjustu o micca, ùn fate mai un scandalu davanti à u zitellu. In particulare in u primu. À l'altru, ùn hà micca piace à voi, ma u papinu hè Dad è sempre si ghjusta per prutene u so nome. Spécialement s'ellu hè à l'età quand'ellu hè sempre difficiule di capiscenu è analizà a situazione. In i so ochji, simu simpliciamente cum'è quellu chì hè rispunsevule per a sola una persona, è da induve l'imperatore. Dunque, sempre pruvate di sughjate o vai à territoriu neutrali, induve u zitellu ùn ponu micca sentitu u vostru scandalu. Quandu ellu faci crescenu è si ponu utilizatu per voi, in casu di a vostra dirittu, pò ancu esse di a vostra banda. Ma si vede dinò in i primi misi, a so fiducia in tè serà sacchuzzu assai. È hè cunfidendu chì l'amore di ogni persona serà creatu.

Sì u seguitu tutti i reguli scritte più primariu, dopu à un certu periodu di tempu u novu di u zitellu chì ghjuculeva à voi, solu quandu ellu vede in u minimu, abbrazzò, basgiate nantu à a mucula è dicenu: "I love you". E si senti la persona più bella di u mondu.