Psiculugia di relazioni trà un omu è una donna: umiliazione

Se un omu beata e umilate, allura l'ama. Questa intrigu hè cunnisciutu à ognunu di noi da a zitiddina, ma pochi pirsuni pensanu cusì chì puderia esse in questa situazione. A umiliazione in a famiglia, cum'è una di e forme di viulenza, hè diventata cum'è bastonu cumuna. E sta prublema di a relazione di un omu à una donna hè assai aguta. Dopu tuttu, un sexu dèttu hè spessu sottumessu à a umiliazione da un omu. Cumu, per tale, per purtàllassi contru l'umilità in a famiglia? A risposta à sta quistione avemu da pruvà truvà in u nostru articulu di u ghjornu sottu u titulu: "Psicologia di e relazioni trà un omu è una donna: umilazione".

In questa pubblicazione, vulamu tuccari a psiculugia generale di e relazioni trà un omu è una donna, umiliazione in generale. Questu hè u prublema di a nostra sucità, chì ogni pudemu esse facenu.

Tipi d'umilazione annantu à una donna .

A umiliazione hè una forma di viulenza chì implica insulti constantemente chì affettanu a dignità di una persona, pruibisce un modu di modu di modu di modu (u travagliu, socializzà cù l'amichi è cusì), pressione finanziaria, intimidazioni è pressione morale nantu à una persona. Desafortunadamente, con este fenomeno todos os versos sociais da a populazione cugnanu, indifinendu u livellu di renda o status in a società.

Ritrattu di una vittima umiliata .

E donne chì sò constantement sottumessi à a umiliazione, a maiò avè a tenutu una stima d'alta stima, sò assai imaginariu, inquieta e insicurata. A tali donna sempre prova di justificà, constantemente a so culpolla. E quale hè più terribili, a maiò parte di e donne chì si trovani in una situazione tali tendenu à crede chì nimu pò aiutà, è elli stanu a tanta umiliazione com'è un castigo per a so "negligenza". E in generale, a donna avà principiatu à pensà à u rolu di dimostrazzioni di u sessu dèttili solu in a famiglia trà un omu è una donna, ma dinò in a so sucità in tuttu.

Ritrattu di un omu capacitu di umiliarià una donna .

Questu hè più spessu un omu - un aggressore, chì, da a zitiddina, ellu stessu hè statu umiliatu repetitamenti. Sta pratica sèrviri da a bassa autoestima (è cusì tratta di sullivà), hà assai cumplicati, hè sempre liberatu di tortu à qualchissia per ogni situazione. Succece chì questi populu sò umiliati sviamente inconsciente. In public, questi omi, per regula, in bona persunale è cumu si cunducenu tet-a-tet cù a so sposa, pochi pezza sapi. Hè un carusu hè sempre liberu di dumandà u pirdunu doppu l'attrazione, è cusì accede faciule in u trust. Questa hè a psiculugia di a relazione trà l'aggressore masculu è a vittima femina. Ghjè per questa causa chì assai donne, pardunendu u so maritu, torna "passanu in u listessu rache".

Umiliu è fatturii chì serve .

A caratteristiche generale di un cuncettu cum'è "umiliazione in a famiglia" porta una basa psicologica assai cumplicata per a relazione di u maritu cù a so mòglia. A umiliazione, com'è una manifestazione chjesa di a crueltatia, pò esaltà in ogni famiglia, è questu ùn a tuttu depende di u so status sociale. I vittimi di sta situazione sò spessu di e donne, chì in un stadiu primu permette chì l'omu pò cumporte cusì. È questu hè in un tempu quandu vi puderete evitari stu rilazioni. Ma s'ellu avete digià accettatu l'attitudine per voi, ùn anu micca datu u dirittu à un omu per cumportu cusì.

A psicoluggìa di assai donne hè stata cuncessa cù un modu chì avianu à silencià parechji anni di tuttu ciò chì passa per elli senza piglià "basura da a capanna". Omu, stu "silenziu" hè interpretatu cum'è un signali di permissità è una guarantiscia chì a donna durà sempre a soia, è torna u perdonu. Ma, cum'è sapete, una relazione trà e persone ùn porta micca una bona. In questa situazione, a megliu soluzione hè di parti modi, ma e donne tende di pardunà i so "fideli" una volta è una volta. E tuttu questu, cum'è a psiculugia dice, perchè u scantu obsessivu di una dile à stà sola. Inoltre, a dependenza finanziaria di un omu, un affari d'immubiliariu è i zitelli, in u quale u divorziu di i genitori pò averebbe affettivu, emerge. Inoltre quì pudete sferisce l'adduffu è l'affettu di una donna à un omu. Frà l'altri cose, a inseguranzia di a donna porta in un sensu di culpiscenza davanti à un omu è u so cumpurtamentu hè cunsideratu cum'è mereci.

Cumu si tratta di a umiliazione in a famiglia ?

Cumu a tutti, per vultà umiliazione in a famiglia, se teme chì, se contate di i vostri prublemi, vi cunteranu una persona dèvula? Hè sempre bisognu di ricurdà chì un omu chì degrada una donna (in publicu o in a famiglia) ùn hè micca un omu. Prima di tuttu, una tale persona ùn pò micca cuntrollu stessu, è hà assai cumplicati psicologichi. Senza vultà, tira ancu un omu. Eppuru si vulete mantene a relazione trà voi, duvete bisognu à tastà per parlerà cun un omu è spieghendule ch'ellu hè sbagliatu. Avete da esse ancu avè tutti i situazione chì ponu causallu di umiliazione. Ricurdativi chì in ssi cundizzioni sò un salvatore per sè stessu. Fate un psicologu o, megliu sempre, vai cù u to cumpagnu per vede. Lee libri nantu à "psiculugia è umiliazione" è amparà à cuntrolla a situazione cù l'aiutu. In modu, ci sò assai libri, è si portanu assai infurmazione preziosa è instructiva.

Eppuru si averebbe ghjunse à a decisione chì avete da parte, pudete applicà à i servizii di cunfiduzione speciale, induve vi pudete dà cunsiglii valori di cumu fà per questu indimentu per voi. Nun avè mientunu amminiscenu un omu chì u ghjallu. Questu pudete pruvucà à l'azzione più decisiva. Dìite à a vostra famiglia nantu à questu, chì deve bisermente chì sustenevi è chì pruteghje in stu mumentu.

Ricurdativi chì a so umiliazione hè una di e forme di viulenza. Per quessa, tutte verbal, moralu, curazione fisica è insulti ùn deve micca intimidà e di voi in un "cantu orvu". Dopu tuttu, umiliazione verbalica pò sempre turnà in pachmi, è questu hè più peggiu. Allora ùn mancanu micca à quessi estremi è sempre sempre una donna forte è forti chì, per u so benessiri, hè prontu à superà tuttu è cambia in modu radicalmente a so vita.