Ricordi folki per i cura pedi

Dopu à novi mesi, i vostri zuttati hanu una doppia carica. Per guardà a viabila faciliata, e nunda di i sensazioni di disgrazia hà toccu i vostri pezzi, amparate cumu cura di cura. I ricordi folkiali per u curaghju di u pede li aiutanu.

Edema

Questu hè unu di i prublemi più cumuni duranti a gravidanza. A maiò spessu per a sera, è certi volte da i poni di a matina sò ricordati di cojuli. À a fine di u ghjornu, ciucciu pò ghjugna à i maletti. A ragiunità hè in a pressione di l'utru crescente nantu à e velluti femorali, cum'è un risultatu, u prucessu di sangue hè disturbatu. Hè tìpica, a inchanza di i gammi si prisentanu da u sestu mese di gravidanza.

Prevenzione

Intrazziu à rinfurzà una retrocede è vigilate un sustegnu (per questu scopu rispariscenu più à pruvà un prugettu). Evite a prolongazione prolongata in una pusizione ghjustu, ùn ponite u to pede nantu à a perna è cammina più - i musculi chì travaglianu aiutu à u sangue da u fondu. Ritorna più freti cù i so pedi altri. Dormite megliu ancu cù i pierdie. Eseguite esercitivi di lumi per i pedi. Per allistà u prublema di edema aiutà à e mascarelle spiciale chì contientanu arcuni minerale. Hè simili sò prisentate in parechji salotti di bellezza è in vendita libera. Pò esse facilmente in casa. A cuntrastu assai bellu e spicchì l'esponja spugna in acqua fridda - attu nantu à a superficia entera di e gammi: da i petti à i cadenti. À ogni gradu di puffiness hè necessariu definisce si hè un fenomenu naturali per u gravidenza o a prima etapa di gestosi (una complicazione riesna). Sì ci hè oghje dopu un sonnu è ùn ne scurdassi micca ancu postu u restu, vi assicurà à cunsultà u vostru duttore.

Piani nantu à i pedi

Humming pierres cause discomfort senza solu in u ghjornu, ma ancu interferiscenu cù un sonnu tranquillu in a notte. Comu regula, prublemi simili aparicenu in u terzu trimesteru per u pesu di u corpu aumentatu. Limite l'indimentu di qualsiasi calza, anche cun un petit talone è nantu à una sola pianura, per ora dopu à a fine. Avete capitu chì i scarpi ùn squeeze u pede è u sole. E dopu ogni ura di tressu nantu à i vostri pedi, custituiscenu 5 minuti di restu: caminate intornu, faciule u pede.

Vee dilate, varices

A causa di u rapidu aumentu di u pesu, assai madamè ani avutu prublemi cù i vini. In particulare, a so espansione significativa.

Prevenzione

Ricurdativi chì in u periodu di gravidenza i banqui di peda per u pienu sò contraindicati. A preferenza in a pedicure (salone è casa), dà l'acqua una temperatura moderata di l'ambienti. U massaggio cù vini dilate ùn hè micca cunsigliatu, è solu u medico assistente pò prescrivià eserciti adattati. Ùn scurdate micca di vende cuntretti spuntuti è chjassi. Utilizare i prudutti cù strutturi ligeri di u frescu è l'olii essenziali. Appliie, partendu cù l'arcu di u pede, in i mozii circulari lenta, chì cullà nantu à i cadaveri.

Calluses, corns

Un significante incrementu di u pesu è a prissioni à u pede aumenta u risicu di a furmazione di coralli è callosi.

Prevenzione

Assicurà u circhendu à l'scelta di i scarpe (per 9 mesi, dà preferenza à a cunvenzioni in fronte di bellezza). Cusì, vi evitari u pesu supplementu à u pede è l'impattu aggressivu in a peddi di u pede.

Securezza di a pelle di pedi è pedi: cumu per ghjuchjerà è per avè?

Durante a gravidanza, a maiò parte di i vitamini è i microelementi benigna sò dirigiti apposta à u sviluppu sanu di u fetuu, è per quessa a mamma diventa spessu sottu a so deficientia. A consequenza di questu hè spessu pruttu a pelle seca, bracciare è ungiunata.

Prevenzione

Assicuratevi chì u vostru corpu riceve un cantu suffine di calciu, vitamina A è u ferru. Ùn bisognu micca di usà regularmente una crema di u piu pasticceria in u mattina è a sera. Cridendu à i pedi, dà preferenza à i medii specializate di marchi prufessiunali, orientati à nutrimentu è di dà moisturizazioni di a pelle di i peri. Hè megliu utilizà questi drogheri in quali ci anu pruduciutu i componi naturali di pianti di pianti durante seculi. Per esempiu, l'oliu di jojoba accummenta assai u prucessu di assorbia i cumpunenti benifichi cuntenuti in a crema. U risultatu serà visu dopu a prima appricazzioni. Ogni nanna hè specialu. E si qualchissia durante u gravidenza pruvucassi cù l'esse eccessivu di a pelle, dunque qualchissia, per contru, preoccupa di a sudari di pede. U stu prublema ùn solu pruvucalla malattimentu è odore sfavore, ma pò ancu causà l'apparizione è u sviluppu di u fungus, postu chì a humidità alta hè un medio excelente per u sviluppu di l'infezzione. Per quessa, durante u gravidenza hè particularmente impurtante per vigilà a cundizione di i pedi.

Prevenzione

Verificate s'ellu porta teni assai stretchi. Fà chì, per via di inzzione di u pede, avete bisognu di più di a meza di a tagliu. Pruvate a matina è sera per frarà i petti cù una suluzione di salitu o soda (1 cufacci pulverificu à 1 tazza acqua calda). Dopu questu, fugliate dinù a pelle. Càlmi (ma micca cale) i spalli cù spaghi di scorchera di roghju sò ancu boni. In u mumentu sò assai strumenti di cumbattà stu prublema. Ma vale nutà chì a maiuranza di quelli sò contraindicati in una situazione interessante. Per quessa, a bona scelta per u trattamentu è a prevenzioni di sta maladizioni hè u pratiche regulatu di a pedicure, in casa è in u salonu.