Ciò chì dà un omu amatu?

Cumu fà un rigalu per un amare nantu à u vostru anniversariu, annantu l'annu, u 23 di frivaru, o in Valentine's Day? Ma vale averisce bisognu chì i attitudini versu i rigali sò diverse per l'omi. Scopre i più pratiche. E li rigali boni cungressu da una donna sò riescita mentre hè vicinu. È quandu a rilazioni hè spizzata, questu trinket hè mandatu à l'archiviu. È chì u regnu era u putere, attaccatu à un omu, hà duvere qualità è praticità.

Quandu sceglie un donu per una persona amatu hè una fece difficili, ma per qualchi simpatri simplici. Sì una donna hè bellu cunniscenu di e preferenze di u so amatu, invece raramente fa scagghi a l'eletta un rigalu. Ella voli veramente chì ùn era micca per ellu simplice, banale. Ma ancu ùn deve esse purtatu per l'uriginale o u costu elevatu. Hè megliu di sceglie un donu chì u ricurdarà da ellu è u so amori.

Chì ci àbbia dà à un omu? Senza chì ùn pò micca esse da a casa, vai per travaglià, à una reunione? Bonu, sicuru, senza wristwatches. Un veru hè un donu chì u ricurdarà. Un vigore hè cunsideratu un rigalu degnu à qualchi omu. Quandu averete bisognu à piglià micca micca solu u gustu di una persona estimata, ma u so stile, u caratteru è l'hobbe.

Sì un omu fuma, puderà darà un ligere elegante. Quandu l'oti in a manu, u spessu si ricorda. Ma pudete ancu donate un humidor fattu di lignu o di culore.

Se l'omu hè assai di tempu dopu à a rota, pò dà un billetulare elegante fatta di cuir, un titular di una carta o una porta di passaportu.

Ma unu di i rigali di costu per ellu serà un omu, chì si cumprendi. Per esempiu, si cullate e armi, pudete dà una spada, una ballesta o una daga. Ma quellu rigalu sarà micca solu u cullizziunistu, ma ancu quellu chì ùn piace micca.

Pudete puru furnisce di ghjochi di mesa, per esempiu, u scaccu ccu figghi di battaghji storichi stilizati com'è eroi.

E, sicuru, bisognu di maravigliate impastallu un donu.