Cumu possa alimenta un zitellu cù una mistura à l'età di 2 mesi

Ùn hè pocu cumu, quandu, dopu à dà nascita una nova mamma, ùn hà micca levasi forti per alimentà u so ziteddu in bundanza. In quessi casi hè necessariu di ricumpenu à cena. Se tenete forza abbastanza è di latte per alimentà u vostru picciottu in u primu misi di a so vita, hè più faciule ch'è cambià à e mezchemu, soprattuttu s'ellu ci hè evidenza medica per quellu.

Ma l'ottima scelta hè di cunghjunghjini cun lettri di latti. Cusì, una parte di i nutrienti chì u zitellu riceve da u lettu di mamma è qualchissia di e misure di latti. Sì avete un zitellu - u primu, dunque, prubabilmente, avete una quistione: quantu bè da alimentà u zitellu cù una mistura à l'età di 2 mesi è anziana? Vi daraghju cunsiglii pratichi chì vi aiutanu à piglià tutta tutti i matte di questa materia impurtante.

Ma vulemu avemu avertitu chì, se ellu manghja l'alimentazione mixta, ùn abbianu micca l'attrachju, perchè in stu casu, u zitellu sera più menu di prublemi di cuntattu cù u pane è u vostru corpu pò deci decide chì u latte ùn hè micca più necessariu. Per quessa, l'attrachju si deve esse recursa solu in casi maiuri, pruvate à fà.

Cusì, quantu bè da alimentà u zitellu cù una mistura à l'età di 2 mesi? Dopu avè studiatu è pruvatu sta "tecnulugia", apprendu a ferà tuttu nantu à a macchina: rapidamente, chjaramente è sfarenti, perchè ùn sarà micca assai tempu per l'alimentazione.

Lure baby donate una buttiglia di medagliatura speciali cù un chipie. I platti di i zitelli d'esse in a casa in bundanza, ùn deve esse sterile è senza difetti. Amu preparanu a mezcla è friddu in una buttiglia in un cori caliente. Attenzione! Se a buttiglia hà scappatu, ùn pruverà a meztrazione in un altru bottiglia, postu ch'elli ponu esse pezzi di vetru, perchè ci deve esce da a buttiglia cù a mistura è preparanu una nova.

Ancu s'è avete prumessu, ùn calentate micca l'alimentu in u micru in l'buttiglia, perchè a superficia di l'buttiglia ùn hè micca cusì quantu à u latte, è puderà cremà a bocca di u zitellu è l'esofago. A necessità di u boiu duverebbe esse sterile è cullucatu in un cuntinuu, per ùn avè micca polvari.

I pezzi in i buchju sò deve esse cum'è chì u zitellu ùn passene l'ultimu sforzu di chjuderà a mischju, ma micca troppu grande, chì ùn ci choke è ùn mancava più l'aria durante l'alimenta. E cù apertura grande in u pico, pò esse un mumentu chì u zitellu sia ghjustu: dìcenu, perchè duverà chjuderà, s'ellu hè digià stante. Per quessa, quandu sceglienu i capelli, firmanu in l'opzione media - bona, a so varietà hè issa grande. U diminuitu di u capezzolu hè ancu impurtante. Normalmente, sè vo avete cuminciatu u zitellu di u zitellu cù un pezzu maiò, ma ùn pò micca avviciendu à l'unicu. Cumu però, e viceversa.

Ricurdativi chì quandu pudete furnisce u vostru babbu cun una mezcla di flascuti, ellu ritrova in constantemente pression negativu. Per impediscenu di sta succorsu, unu deve circundà un pirtusciu di u pezzu di u pezzu, perchè chì l'aria sia in constantemente à l'embiu è l'alimentazione ùn hè interrotta.

Dopu dopu l'alimentazione, pudete lavà in biancu è sterile in u buttigliu è u pezzu per evitari u sviluppu di i microorganisimi in i platti di u zitellu.

Ùn aghjunate micca a mezora cociata per troppu longa. Lasciate solu in u frettu è micca più di un ghjornu. Se u mistu hè guardatu in a sala di i zitelli à a temperatura di l'ambienti, dopu à dui uri, i microbicchi activamente accumincianu à multiplicà. Per quessa, hè megliu dà abbandunà u almacenamiento di l'alimenti cumplementari digià preparatu, è ogni volta per preparà una fresca.

Ùn hè bisognu di selezziunà l'alimentariu, publicità cunfidendu o un embolu bellissima. Dopu tuttu, l'scelta hè issa grandi enormi, è hè assai faciule per falla un sbagliu. Pidite cunsiglii à u vostru pediatricu, un duttore qualificatu vi diciarà nè unerrissimu: quale mezcolma è cumu furnisce in modu adattu un criaturu à l'età di 2 mesi è anziana.

Se u so figliolu si svegliate è dete di manghjà, in nisun casu ùn deve micca impurtente è fughjenu in novu, perchè, in una passione, facemu noi parechji sbagli. Dopu tuttu, l'buttiglia hè in u fretu, è avete tentativu di calà l'alimentu cum'è prima per avè alimentatu u zitellu famu, è mette in acqua calenta. Da a gota di temperatura, l'arricciò l'arghjentu, è u prucessu di coccia torrantà. Or, à u cuntrariu, avete preparatu una nova mistura è vulete chjappà u più prestu, è fate mette in acqua fridda, è di novu chjude. Adupratu di u tempu hè spentu, è u zitellu chì ghjente chjamava sempre. Perchè ùn hè micca ghjallinaghju, fate tuttu ciò ch'ellu volenu e cambià di tempurà cambià.

È ùn ùn sperimentate da a temperatura di a nutrizione di u zitellu, perchè a natura ùn hà micca ingannatu dispostu chì u latinu di a mamma currisponde à a temperatura di u corpu, cusì calore u latti ùn hè micca calda è micca più fretu, ma com'è espertu. Verificate quì assai faciule. Drip un liutu di latte nantu à u to putu, si ùn senti micca a sera a temperatura, hè quella chì hè necessariu.

Ci hè dui opinioni nantu à a quantu per alimenta u zitellu: nantu à e mani o in a cunclusione. Certi dicenu chì hè megliu nantu à e mani, perchè u zitellu crea u sensu chì tù sì a infermiera, anche l'alimentazione riceve da l'buttiglia, è micca da u pettu. Altri dicenu chì hè megliu alimentate in un cunclusione, cum'è u zitellu annunziò per a sviluppà l'indipendenza. Ma in fatti, deve esse elettu u metudu chì, in u primu locu, serà adattatu per u so zitellu. Doppu l'alimenta, vi, sicuru, manteneu u zitellu in una pusizione verticale durante parechji minuti (l'apellulatu "pilastru"), perchè u zitellu aduprà l'aria, chì si metti in u stomacu in l'alimenta. Stu momentu pò ancu esse usatu per sguassà e restu di u latti da a fàccia di u zitellu cù un prugettu spuntatu ammugghiatu in acqua fogghi. Questu hè fattu per chì e restu di u latti ùn ci micca trovu i pori è ùn mancanu micca cù respirazione di a pelle di u to babbu.

A quantità di a mistura ch'è manghjatu pò esse diffirenti, ùn anu micca preoccupatu, postu chì in i tempi diffusuli di u ghjornu u vostru picciuttore hà un appetite differenti. Ùn fate micca manghja à quellu chì hà mancatu in l'buttiglia, perchè u corpu di u zitellu, cum'è un vigilianu svegliu, hè precisu è impeccable, è sanu perfettamente bè: quantu ellu hà bisognu di manghjà.