Cumu normalizà u sonnu in i zitelli

Tutti i genitori, senza esvisione, dopu a nascita di un zitellu face u prublema di u sonnu di u so figliolu. E opinioni nantu à cumu per risolve questu problema assai. È per i ghjovani parenti senza parenti, questu hè un prublema seria. È hè cunsiste chì alcune parechji opinioni diferenze scurienti trà l'altri, chì in effetti negativu affissà e so cumpetenzi parenti, è com'è cunsultatu di pruvucarà à annunzià u sviluppu di u zitellu. Per risponde à a pregunta "Cumu a normalizà u so cumpagnu in i zitelli", deverete bisognu di qualchì dettu ciò chì hè cum'è. E accussì in modu.

In i primi misi di a vita di u zitellu, dorme solu per una ragione - solu quandu si stalla. Perchè, per fà u zitellu dorme, quandu ùn vole micca, hè quasi impussibile, è vice versa - se u zitellu hè dormitu, ùn hè improbabile chì hà da pudè spinoverà. U tempu di dorme di u sonu duru di u ghjornu hè di circa 16-18 ora, chì hè duie duie volte u so tempu di dorme di l'adultu mediu. Hè in un sognu chì i zitelli anu creatu, l'imprese visuali, sonu è di u muturà sò trattati, è e so cumpetenze assicuratu durante a vigilia sò cunsolidati. Hè pruvatu chì i zitelli remembate da l'infurmazioni annunziati megliu sò quand'eddi sò avvucatu quandu avè ricevi. In i primi sei misi di a vita di u zitellu, u sonnu hè una tipu di barriera chì impedisce micca di soprapiù. Grazie à u sonnu, i zitelli più preziosi attranu i patti di cumpurtamentu, migliurà a capacità di i zitelli per capiscenu i so pinsamenti, emozioni è impressioni.

A notte, i relazioni di u zitellu sò edificati cù u mondu à u circondu, hè in un sognu chì reevisce e quelli moments chì si sò duranti u ghjornu. In u risultatu, u zitellu apre da cumunicà in più effittività cù e persone chì circundanu. Specialists anu cuntu u fattu chì i zitelli chì soffre sò bè ​​anu un temperament più calmatu.

Certi spicciati sustentanu chì a mancanza di u sonnu è u male dorme di u zitellu puderanu affettinu u so sistema immune, chì face più vulnerevule à parechji malatii. À u listessu tempu, u sonnu restful sustene u sustegnu tutale di u sistema immune di u zitellu, chì reduci u risicu di malatii è porta à una accilità di u prucessu di ricuperazione. Un sonnu tranquillu di a notte reduisce u risicu di avè un infante cù un traumu: un picciottu so cumpagnu porta in modu più animatu è pocu impulsivu. Inoltre, i specialisti anu stabilitu una relazione trà u sonnu è u pisu di i zitelli: i zitelli chì soffrennu menu di 12 ori di ghjornu in a so zitella, à ghjucà à l'età di a scola media, spessu tenu prublemi cù l'overgrazza più spessu di l'altri.

Ricevani per a nurmalizzazione di u ventu in i zitelli

Per a maiò parte di i zitelli, hè più faciule per elli si dormenu in un ambientu cù u lume silenziu, cù silenziu è calmu per 30-60 minuti. A situazione cusì aghjà à i zitelli di rilassate megliu è fà fugliate.

A cosa principalu per i culori novi hè micca a libertà, ma a sicura è a prutezzione. Per quessa, hè vera à aduprà solu diaper di qualità chì furnisce una risoluzzioni efficace di a tela di u fruttu da a rintraffia durmendu dorme.

Hè naturali per chì i zitelli sdurmixanu duranti l'alleanza, sucannu una buttuna o chipula. In ogni modu, chistu pò riesce à certi prublemi: a regula regularmente a dorme di un zitellu in questi cunnizzioni ponu purtà à u fattu chì ellu principia à associà u sonnu cù succulenti movimenti, è sarà difficili diffirenti di scorcherà u zitellu per dorme cù u pezzu. Perchè, perchè u zitellu adorme nantu à u so propiu, hè necessariu d'assicurà chì ellu succorsa u paneppu prima di dorme, è micca in un sognu. Ci hè bisognu di pruvà à piglià cun prudenza di u pettu, piglià una buttula o chipellone, perchè u zitellu s'ammucciò senza l'assistenza di nimu.

Parechje spertevule urganizanu chì i genitori ogni quattru ori, svegliate un zitellu per alimentate. In ogni casu, parechji novi nascinu s'arrizzanu più spessu. À u tempu, pruvate d'amparà à determinà quandu un zitellu deve esse alimentata, è quandu ellu ci vole à aghjunghje per quellu chì dorme.

A più giovani zitelli amate a constancia, qualcosa chì si ripetite ogni ghjornu. Dunque, vi valenu à vultà cun u vostru rituali di vanu à dorme. Prima, nutreghju, è muffle a lume, trascinate u zitellu, cantate un canzunadori o massaggio cù l'oli naturale.