Cumu cundùcenu a cella per esse?

E cilinzii cari idei di sprizzà à l'ochji, determinate l'espressione. Hè assai difficiulmente imaginate una donna bella, pruduttiva senza cigliu.

Viaghjate à a tenda, cumprà cusmetichi per i mani, i corpi, i peri, unghie, facci, mentre u scurdà annantu à e cellre. A bellezza di a faccia d'una donna, depende assai di u culore è a forma di e cellue. E cigliu beni suldati facenu a face spressiva è più bella. L'Eyebrows bisognu ancu di cura, è ancu di qualche parte di u corpu. À a sera, eliminendu i cosmichi, lavbu di a faccia, avete bisognu di scambià a stessa manera è e cigliera, perchè per un ghjornu sanu, una gran quantità di polvotta si stalla nantu à elli. E ciglioli sò deve esse affissati. Ogni noi hà diventatu vittima di a moda una volta in a vostra vita. Avanzata, a maiò parte di e donne circaru à esse altri blondes. U poviru capeddu mortu sottu u spirimintu di l'hidruperita, addivintau giallu, discolorati, spoiled. Pudete dì assai di l'onda di capiddi "quimica". A moda nantu à e cigliu cù una pericardia ùn si pesa micca: a forma di e cellue varia da cavità scuru densi, finu à un filu spiegata. Doi aiutatimi, se vulete esse beddu, bè pruduttu, attraente, ùn avete micca seguitu cumu u muvimentu di a moda. Hè ricurdatu chì e cigliu parevanu naturali. Strictly individuale à u tipu di faccia chì avete bisognu à sceglie u largu è a forma di e cellue.

E cigliu sò adattati per parechje forme di faccia:
1. Se tenete ochji picciotti, ponu esse aghjuntu, cibu cù cura e cigliu è crescenu a distanza, trà elli chjosu da u cantu di u nasu di i capelli. Quandu l'ochji sò stati sferiti vicinu, ci vole more distanceu trà e cigliu.
2. Si vulete vedà più ghjovratu, crescate a distanza trà e cei, mentri ùn reduciu l'anch'elli, facenu un attaccu grazia à u latu di i tempii.
3. E sti vellessi chì sò remoti da u ponte di u nasu sò adattati per a faccia oblonga.
4. E st'acquazza anch'elli allargati s'appoghjanu di a faccia triangulari. Epiuti straziali ùn saranu micca bè per voi.
5. À a faccia ovalada i celles arche cusì avvicinà.
6. À a faccia squadra alta alta cresce u longa. Arcuate cigliu ligeramenti permettenu.
7. À a faccia ronda, i vellini sò risuscitatu, avisso duveru allora, è à a fini un'ugraffu rossu.

Récordi:
1. In vista chì e cecani parè una bella, ci vole à determinà u so fine è u principiu correzu.
2. A cella devendrà in u cantonu internu di l'ochju.
3. Peri, se ci hè nantu à u ponte di u nasu è vai allora di a linea, sò da esse eliminati.
4. Per definisce a fini di e cellue, pigliate un lapis, aghjunghje da l'uce di u nasu à u cantonu di l'ochju. Allora u finu di l'cellula hè in a intersezzione cù u labellu d'ore. Un puntu ghjuvitu di u cecchju sia nantu à a linea chì va da u centru di u labbra superiore à l'cella per l'alumne.
5. Quandu cura pè e cigliu di e cella è e cella, hè bisognu di usà un sciccareddu di i pinnidi. Serà assai utile si avete umido cù oliu d'oliva o castor.
6. A forma di e poutene pò esse cambiatu cù un sbagliu è e pinzetta facili è rapidamente. Sempri prima di prucede, avete bisognu di verificà chì a forma di e cellre hè sceltu per a forma desiderata.
7. Ùn ci hè micca cunsigliatu di caccià e cigliu per annunzià, perchè anu riurdossu. Hè ricivutu di fà quì davanti à lettu.

In l'articulu "Cumu cundùcelu cigliu in modu" avemu amparatu à vistu cagiunati, per guardà sempre bella è attrattiva.