Cumu cura di a vostra pelle à l'invernu

Ogni jornu a cullezione di u termometru hè più bassu. U fruttu di l'inverno cun vente sulforatu hè giustu vicinu à u cantu, è tuttu ciò chì averebbe influenza in a nostra robba senza prutezzione. Inoltre, l'aria in i chambres climatichi in l'invernu hè spargugliu secca - questu ùn hè micca benefiziu a salute.

Cumu cura a cura di a pelle face in u invernu, cumu per a prutezzione di qualchì danni?

Ùn hè micca sicretu chì a bellezza accoda da quì. In l'invernu, adupamu menu di vitamini in forma di frutti è ligumi, cusì cun l'iniziu di u clima fretu cum'è una prufilaxica averebbi u cursu di l'acidu ascorbic, un complexu minerale minerale. Questu avete aiutu per trattà a carri in inviu, micca solu a vostra peddi, ma tutta u corpu.

A seconda regula impurtante hè di ottumintaru. Per l'inguernu, aghjunghje nantu à i creimi faciuli cunsiglii per u corpu è a faccia.

A matina, assicuratevi di utilizà una crema face facciale. Un pocu secretu: pruvate aduprà una strata prima di notte prima di usà a crema di u ghjornu. A crema di nozze cuntene più ingredienti freschisce. Ùn bisognu micca chì dopu l'appiccicate a crema puderete andà in a strada solu dopu a meza ora, altri chì l'umida cuntenuta in a crema ùn deverà micca u tempu d'abbandunà è friddà - è quessa distruisce i caghelluli di a pelle, porta à scacciatura.

À a sera, scuprite a maquillaje megliu cà latte cusmeticu, è micca tonic o lotion. In molochke più cumpunenti umidicanti o mova. Cosmetici spirituenti in l'inguernu sò assulutamente contra-indicative!

In l 'invernu, a pelle di una stesa di ogni tipu si face sensibilita, cusì elettu cù cura una crema, dà preferenza à una crema per un tipu di pelle seca è mistica.

In più di i prucessi di u ghjornu, in uvernu dui volte in una minima à pittendu a pelle cù màsculi nutriti: sustegnu u tonu generale di a pelle, saturate cù vitamini. Puderete cumprà scheri di riggistru o coguanu. Idealmentu, se a cumpusizioni di a mascara cumperza u melu è oliu d'oliu - assicuranu perfettamente è calà a pelle.

Sì l'invernu accumincia a scorcia di a pelle, utilice una filatura di mascara. Dopu tali maschera, facendu per favvi massà a to face cun una machja, è da sempre sempre una maschera alimentaria. Stu procedimentu simule vi pò aiutà à rinfreschi i celu mortu di a pelle, chì cumincianu à scomballà. Ma ùn puderebbe micca abbuistà a maiurezza è machja à l'invernu: a pelle sempre vole tempu di ritruvà dopu à scorcia, è in i prucessi di regenerazione invernu rallentiscenu.

In u fretu, ùn si scurdate di a pelle di e mani.

Cambiassi a crema di u solitu di un oliu fatale. Prudutti adatta appiccicate cù a marca "a prutezzione di u friddu": in a so cumpusizioni i so cumpetenti di elementi intima.

Inoltre, ùn ti scurdate di prutezzione di i vostri ungi: sò ancu soffrenu u friddu, è da a mancanza di vitamini. Cumprate un oliu speziale per unità, hè aplicatu in listessa manera cum'è solu un vernice, è à u stessu tempu pruteghja a superficia di e unghji, l'alimenta, prunezza a cutícula.

Amuzzu adulti è cum'è impurtante. Per fà questu, pudete aduprà un oliu d'oliu especiale per i mani - un coppiu fugliale cù freti in ogni notturna, da u centru di u palme à l'ete. Aghjeghja è prutegge a tela di e mani aiuta à a bagnera cù l'oliu d'aliva.

Tutte e sti normi applicanu à a pelle di u corpu: Ùn bisognu da aduprà u latte di u corpu dopu u bagnu. Fate un maschiago cù più frequenza - calienta a pelle, torna in trenu i navi.

In u tempu d'inguernu, u corpu hè sottumessu à cuntenuti altri, più ca l'estiu. Per quessa, avemu bisognu à fighjà più attenti à noi stessu. Ùn serà micca pariu, anu novu usanu una crema di moisturizeghja - è a vostra pelle aghjunghje.

Ogni donna hà da sapè cumu tratta à a cura di a pelle di a faccia in l'invernu, per a priservà a so bellezza è a ghjuventù.

Elena Romanova , in particulari di u situ