Biografia di l'attore Vitaly Solomin

L'artisti di Salomon cunnosci tuttu. Perchè senza Vitaly Solomin, ùn anu mai avutu l'assistente in ghjocu è onorevoli di Sherlock Holmes - Doctor Watson. Hè per u fattu chì a biografia di l'attuali cumprenni stu rolu, ancu i zitelli chì eranu natu in u novu millenniu sanu cun infurmazione. In ogni casu, a biografia di l'attore Vitaly Solomin hè interessanti è micca solu questu fattu.

Hè per quessa parleremu più nantu à a biografia di l'attore Vitaly Solomin. A vita di Vitaly cuminciò à a cità di Chita. Ci era quì chì a famiglia di Solomin hà stata quandu era natu u 12 dicembre di u 1941. Comu si vedemu, a so biografia cumminciò in u primu annu di a guerra. Sicondu i mimorii di l'attore, dopu ci eranu terribili ghjàllichi. Quandu Vitaly fù mandatu per l'acqua, sempre hà pruvatu à ùn spulcà micca, perchè e so pezzi immediatamenti trascendu à i pudeddi. Ma l'attore ùn era ancu senza ragiuni à fà scappari. A so biografia hè bellu bona. U zitellu era assai piacevule à leghje è passeti a sera attraversata da a stufa cù un vetru di tè. Fà chì questu hè una concurrenza, ma solu hà adurata Conan Doyle. Invece, vale nutà chì in l'imaginazione di Solomin, Watson ùn hà sculacciatu a manera chì hà incodiedu stu caratteru annantu à a pantalla.

I paisani di Vitali sò musicisti prufessiunali. Volenu chì u zitellu tocava à u pianu, solu chì Vitali stessu ùn hà micca voltu à tuttu. A fine, i genitori cedeu nantu à i so sònnii è dettiru u zitellu u dirittu di sceglie. È per Vitalik in quellu tempu u più interessante era sport. Hè intrattinutu in quasi tutti i sezzioni. Chì purtò u zitellu assai divertita. Hà avutu un cumandante ecuntamentu di l'arti marziali, ma ùn hà mai avutu a superiori per senza mutivu. Solu quandu era un omu adultu hà fattu un ghjocu perchè un omu chì anu inziunatu seriu unu di i più amichi di Solomin. Vitaliy hà sempre statu un omu assai ghjustu è ùn mai permette à offend aquignori à quali amava è rispettu.

Vitaly avia un fratellu maiò, Yuri, ancu un attore famosu. Forsi l'scelta di a professione di Vitali hè influinuta da u fattu chì u so fratellu anu andatu in l'institutu di teatru di Mosca. Vitalik anu vulsutu ancu di participà à cum'è un fratellu. Eppo, in più, era sempri interessatu à u cinema, è Vitali hà cunsideratu a professione di l'attore impurtante è necessaria. Hè per quessa Vitalik si n'andò in scambià a Shchepkinskoe College. I so genitori u sustinienze, u decisu chì, almenu, avissiru pruvatu, anche si anu deputatu, invece di passà a so vita in casa. Solomin elisa Schchepkinsky School senza accidenti. Ellu solu ùn sapia micca di alcuni. Quistioni di Shchepkinsky School è u Teatro Maly, chì includenu i so diploma, u zitellu li disse à u so fratellu. A strada, era u Teatru Petite chì sempre era sempre una casa per Solomin. Hà cagiunatu cun ellu è sempre sempre fidu. Vitali hà statu capacitu per intru entrata Shchepkinskoe è l'accede. U zitellu vide un omu chì pò esse diventatu un veru attore. E hà justificatu l'aspirazioni chì sò stati postu nantu à ellu. U ghjovanu hà prestu à toccu à ghjochi è u so talentu sviluppau. Vitali hà fattu assai roles. À u primu, sicuru, ellu avia ricivutu i picculi pichetti, ma, cun ogni ghjucatu, fede di più è più seriu.

Inoltre, Solomin hà statu ancu un direttore excellentu. A so prima entreprise hè a "Siren", in u quale hà ghjucatu cun Udovichenko è Rozanova. Parece chì questu era u primu teste, chì ùn anu da esse successu, perchè nimu hà abbandunatu u pruverbiu annantu à a prima frittella. In ogni casu, tutte sia fattu tuttu u cuntrariu. Intrattenia era aghjustata, l'audience era satisfacatu è entusiasivu. Cusì, Solomin hà cuntinuatu a mette l 'entreprises, chì anu un gran successu trà l'audience. Hè statu capaci di assicurà chì u ghjucatu induve a participazione hè accettata da u minimu numaru d'attori eranu interessanti, rich, original è conceptual. Solomin hà u rigalu per creà unepoce produzzione è per sorprendre l'especettori cù novi visioni è decisione.

Se parlemu di travagliu in u cinema, Solomin hà divinutu famosu davanti à u borate. Prima ellu hà fattu in l'episodiu, in u ritrattu "Newton Street, House One". Dopu ci erani roli in "Vechja Sister", "Presidente", "Dona". Ma era solu u principiu di a so popularità. Ma u so picculu hè quellu chì tutti avemu acquisto cun u megliu Sherlock Holmes è Dr. Watson di tutti i tempi. Invece, vale nutà chì Solomin ùn hè mai cunsiderata Doyle un grande scrittore. Sì, per supòttile, li piacia à i detectives, ma, in u so avete, l'actor ùn puderebbenu esse avertitu in questu generu. Cridìa chì u talentu di un artista dramàticu hè divulgatu solu da i classichi chì Shakespeare, Chekhov, Griboyedov è altre "pilastri" di a literatura classic. Ma, in ogni modu, u spargente in "Holmes" hà portatu piacè à Solomin. Era quì chì hà truvatu unu di i so i più vicini - Vasily Livanov. Essendu amichi nantu à a pantalla, anu amici in vita. In generale, Solomin hà statu una persona peculiar.

Hà avutu un pesu, proprietariu in qualchi modu, caratteru. Per esempiu, pruibisce a so mòglia per parechje anni, ma era in "Sherlock Holmes" chì ellu invitò à ghjucà à u rolu in una storia. Solomin hà sempre un caratteru forte è forte forte. Puderia esse stubbiatu, ma ùn era pussutu ancu avutu qualcosa. Ma à u stessu tempu i so culleghi amaru è u pardonu. Hà spertu per dà genti una festa in i mumenti più inespettati. Inoltre, Solomin hà sempri maravigliatu di tutti cù u so talentu. E era rispittuatu ancu da quelli chì eranu difficultà di tollerà u so caratteru.

Un altru rolu assai simpaticu per Solomin hà statu u rolu in a film "Winter Cherry". Ancu era l'oppostu tutale di u so eroi, Solomin hà ripositu di ghjucà veramente è sinceramente.

Solomin, finu à l'ultimu ghjornu, hà travagliatu in u teatru, ghjucatu una varietà di diverse roles. Hà agitu ancu in u filmu. Hè assai valutatu a so famiglia, anche, in u so modu, era cunservatore. Solomin hà duie figliole è un babiesu. Ellu stava furtificatu in u 17 di Ghjinnaghju di u 2002. Eppuru, anchi questu, avemu sempre sempre ricordà, perchè ùn sapemu chì unicu tali pò esse u mulatuni Dr. Watson.