Cumu curre a postura

U fattu chì hè a prossime chì faci una donna una donna - hà digià stata dichjaratu è scritta assai, ùn hè micca bisognu di ripetiri tutte sse. Intese rializate chì e sensazioni di a donna è u so passaghju sò interrelati: se navicanu nantu à a strada è l'omi volte, u vostru umore a improvisa istante. À u stessu tempu, a carica di prublemi pisanu nantu à a postura, chì ghjustu à u locu, è a prossime sarà pisanti è ribbugghiati.

Virgili Maron, arguminendu chì a veru a dea hè visibile nantu à a strada, di sicuru, avutu in mente chì a postura è a majesty durante u muvimentu sò datu à una donna à u nascita. Inoltre, dopu uni pochi cunsiglii semprici, pudete riesce à diventà una dea è senza aristucratica o divina origine.


Prima di tuttu ciò chì avete averà u stessu: rispettu per ellu stessu è ammirazione sè stessu cum'è per voi, rinviate i vostri spalle, allughjate a to back e portate nantu à a terra cù a testa cuntatu alta. Se in a vostra persunale o in a vostra vita, ci hè qualcosa chì ùn vi permette di sparghje l'aluzzi è crea un cumplicatu pesu è moltu, da o dispiaciri, si fate l'amore è l'accetta. Chì l'affare stòricu di u Rè Louis XIV è Louise de Lavalier l'inspira à i prucessi - era a so bagnera chì attrae l'attinzioni di u re, era u so dulce ghjuvannula durante u passaghju, da tantu toccu Louis chì facia Louise u so favuru per parechji anni.

Ricurdativi chì a via piglia forte, quandu u so stomacu si suttura. Ma u stomacu bordu è l'eserciti scelti aiutanu à truvà facilità di travagliati è l'armunia di uvirgiu. Se u vostru pezu supera a norma, ùn hè micca in prumessa per dump l'pesurazza è pesce di i vostri passi à cumpressione. No completeness fà a vostra gait heavy, è incapacità à riunitate rimbursà e vostre peddi. Pity, ancu i vostri vini nantu à i vostri pedi, perchè u viandà hè principalmente riflette nantu à elli.

Sì i vostri daveru saranu chjassi allu u tempu, invece chì a mità di a battaglia hè stata fattu. U propiu hè appruduciutu à e spalle minucciatu: quelli chì parvenu vulete sceccarà qualcosa in e so ànima, fendenu e so spalle è turnate i so spalle. Ùn avete nunda di foglie di i straneri, sò ghjè dispacciu è apertu à e persone. À u cuntrariu, pruvate di mostrarà u vostru bustu perfettu è u liceu sicunditu, perchè ghjè una dea, tuttu hè perfettu in voi.

Ciaccate à i ghjinochji mentre caminavanu, pareanu chì avete giugrafiche o ùn sapite cumu caminari nantu à i vostri tacchi. Dramma cunghjenzi - è arregistrà i vostri zicchini. Ùn esse u overdo, perchè sò cagiunzii troppu inghjustate creanu l'imprissione di unnaturali.

E l'ultimu cosa: l'omi, sicuru, sò assicurati da u lettu di un colpi di i so coluti mentre caminava. Ma hè questu un pezzale simplice, causatu da u fattu chì i petti di i petti di a donna sò colpi in una linea à u caminu. Ma ùn hè micca degnu di sculacciate i vostri malati: hè vulgari è bruntenti.

È ùn hè micca bellu di mantene a manu in i vostri borse à u caminu. Sì ùn sò micca sapè cumu per adupralli, dopu tenienti a vostra borsa cun una mano, è permettenu l'altru liberu, ma ùn hà svantaghju swaying a ritmu di i vostri passi.

Comu pudete vede, a dea ùn hè micca cusì difficili. Avete bisognu di piglià u primu passu.



l.ru.ru