Cumu distrughjini una relazione

Cumu capisce, ci hè ancu una chance per mantene a relazione? O a megliu solu - perchè à parte? Se e persone si vanu cù pezzu assai, sti dumandesi cuntenente ùn sò micca una rariella. Intendemu di truvà una risposta per elli.

Comu pratica vi mostra, alcuni usata in tali casu, a manera di cumprà a vostra rilazione - piglià una carta di carta, gràzia à a mità è scrivite à u listessu tutti i boni, è di l'altru - tuttu hè male, è dopu per vede ciò chì hà più ponderatu - ùn hè micca aiutu, perchè u nostru memoria ricerca selettiva di quelli argumenti chì sò cundiziunati da un sensu situazione di frustrazione, furia, revenza o tristezza.


Hè moltu più efficau per analizà a vostra rilazione cù l'aiutu di cuncetti appiegati speciali per i psiculoghi di a famiglia è psitoterapi. Se per a maiò parte di i criterii sottu a rilazioni hè spizzatu, puderete pensate seriu di parting.


1. Per vive micca per ellu


Voluntariu insufficente per "vive a vita di un cumpagnu". U criticu di tali piacè è l'attitudine in una relazione longa è stabile. Se à u cuntrariu, u sociu hè sempre parlante di parting, piglià decisioni impurtanti chì analizanu u so avvene per esempiu (per esempiu, cambiant un postu di travagliu), s'ellu ùn ùn conta micca l'interessi di l'associu, cusì una persona ùn hè micca abbastanza preparata per inclusa in a so vita di u so cumpagnu è di ellu stessu per esse cumporta in a so vita.


2. Ùn guardu micca e so prumetti


L'altru criticu di disperezza "per esse unu cù u societale" cumprendi a cumplimintanza di e prumetti fate - solu grande è chjuca.


3. Decide micca cunsultà cun ellu


A volte una persona ùn conta micca chì ellu si preparava per distrughje relazioni cù un cumpagnu. Questu pò esse tistimunziatu da e decisioni fatti è i piani in quale u sociu ùn dedica micca. Per esempiu, unu di i partinariati sò in discussioni nantu à mudificà i travagliu, per andà in una altra cità, preparendu per un viaghju senza dedicà a so cumpagnie à questu. Tuttu chistu pò esse un signu chì unu di i partenile hà inconscientemente hà adigitu à spedinu.


4. Ùn aghju micca rispettu


A mancanza di rispettu pò manifestà in modu diffirenti. Per esempiu, ci sò parechje chì cose chì un sociu deve esse risuscitatu prima, solu per corriggerà ciò chì i so parenti ùn anu micca fà. Stendu sempre per allughjà è corrette l'associu ("ùn parlanu micca tantu à u telefunu"), facenu a decisione per ellu ("Scrivite in a secció perchè sì fatta grassa"), impona à l'idea di a felicità è u cundotta à l'azzioni appropritatu ( "avete bisognu di passà un cursu di psicoterapu"). Certi pirsunu dimustranu versu u so sociu chì ùn rispundenu micca e so capacità intellettuale ("ùn capisce micca cusì"), dubite cù e so capacità ("mi facenu mè stessu, fate un pocu pianu"), discrive u gustu di l'associu ("cum'è pudete sente stu tipu di musica ").


5. Pove rispettu


A diversità di u criteri preliticu, l'attitudine rispettufica iniziali versu un patronu pò cambià cù u tempu. Hè pussibule rispittà un omu chì hè in edda in bè è ùn cunnosci micca ciò ch'ellu facia? Hè pussibule rispittà un omu chì ùn pò micca cuntrullà i so impulsi? Hè pussibule rispittà un omu chì diminueghja i so mani à u prublemu più luntanu, perde a so caghjola di pocu? Hè difficiule di rispittà à a persona periculu, u quellu chì ùn ùn prupone micca a responsabilità di a so vita. U rispettu perversu per un associu ùn hè micca faciule fà riabilità, è senza rispettu mutuale, hè difficiule di custruisce un rapportu.


6. I rapporti sò imbuttati à u sfondate


Se a rilazioni ùn hè micca messu in u primu locu, quandu u travagliu, i zitelli, i genitori, l'oblastu à l'altri populi sò più impurtante ch'è i desiresi è i bisogni di l'associu - ùn ci hè bisognu di parlà di leali di l'associi.


7. Sensibilizazione di incertezza è mancanza di libertà


Avete sentu liberu è cunfidenza cù u vostru cumpagnu? Pudete spiegà a vostra opinione per ellu senza teme chì ellu viaghjerà dopu à quì cù a terra? Pudete vede l'irritazione per ellu senza teme à a so reaczioni? Pudete voi in parte, avete amici, praticate a vostra hobby? Sì u socie murmurià, hè offentivatu, irritatu, ingeratu, ùn ci hè certezza è libertà in a vostra rilazione.


8. Distinzioni principali in a pusizione di vita


S'ellu unu di i partiti hè una donna, un altru piace per passà un tempu in una cumpagnia storica, perchè ùn vi pò esse cunflitti cuntenuti è fritura. Ma questu ùn hà micca cundutu necessariu per a distruzioni di e relazioni. Ci ponu sempre pussibuli cumprendi. Hè una altra prublema si i partenari anu posizione di vita fundamentale. Per esempiu, se unu di i partinariati volenu avè i zitelli è l'altru ùn sia micca; o si u maritu crede chì a so mòglia deve rinunzià una carriera è dedicate à a casa è à i zitelli, è a donna ùn accunsence micca cù questu, questi ditirmi serii ponu a relazioni assai problematique.


9. Mancanza di generali


Sì i societti ùn anu micca nunda in comunu cumuni cuncitazioni cumuni nantu à i zitelli, l'outlook per esse ghjustu cumuni è assai poviru. In contru, si, in più di i zitelli generali di i partenile, l'attività cumuni hè assuciata cù sportivi, amici cumuni, interessi cumuni o, per esempiu, l'interessu in a pulitica, sò cunnessi da una cosa più grande ca pressione è responsabilità esterni.


10. Alienazione fisica è distanza


Sì i so cumpagni ùn ne anu più vogliu tuccari unu di l'altri, si tenenu un attache di a manu, o un disgrazzià l'altru, è disgrazia ancu l'odore di l'associu (ricurdate l'espressione "ùn puteva firmà l'spiritu"), hè un signu chì avete bisognu à parte.

Sì una volta nantu à parechje punti di qualchì puntu avete una risposta negativa, avete bisognu di pensà à l'appena di cuntinuà a rilazioni. Ma prima di piglià una accerta seriu, avete deverà per dumandà à seguità: "Cumu facia, chì avemu fattu per salvà a nostra rilazioni?" Chì fate per stà? "