Cumu dividisce un appartamentu cù un ex-cunjunzione?

Eppuru, se l'anziani cagiuni anu l'uppurtunità di disperse in diverse appartamenti. Ma spessu spessu chì, dopu à u registratu, anu da tornu à u so unicu appartamentu. Cumu pacìficu per dividisce i metri quadrate?

Per drittu, u pruprietariu hà u dirittu di usà l'appartamentu è dispose da a parte appartenente: per dà, per leghe, per vende. Ma in pratica tuttu hè più cumplessu. I transacciones cù tali prupietà sò certi funziunalità chì creanu problemi per u dirittu equitariu. Se ùn pudete micca parte, hè impurtante cunnosce i vostri diritti. L'usu è a pruprietà di a pruprietà à a pruprietà cumune fa casu cù l'accunsentu di tutti i partiti, è in l'absenza di l'accordu - in l'ordine stabilitu da a corte. Sì i cô còmmi pussede u appartamentu in i listessi uguale, sò dotati da i listessi diritti è dritti. Perchè l'appartamentu appartene à tutti i persone chì residenu in questu, a divizzione di e raccunti persunali cù a cunclusione successiva di cuntratti di u travagliu separatu hè impussibile.

L'anziani riedu anu da accordu nantu à quale è induve viaghjanu. Se una solu suluzione di cumpressione ùn hè micca ghjustu, una applicazione à a corte hè scritta per stabilisce l'ordine. È a tribunale pò cunten l'ughjettu prisenti di l'uttvazioni in l'appartamentu, chì ùn hè micca necessariu d'accordu cù l'azzioni in u dirittu di a pussidimentu cumuni.

In u casu di a compra di una parte in un appartamentu, u novu propietariu ùn hè micca trasfirmatu u dirittu di utilizà un spaziu spaziu, chì hè statu emissimu nantu à a basa di una decisione di u tribunale per l'anzianu propietariu. A prucedura per usà l'appartamentu à u novu propietariu duverà esse stabilitu.

Ci hè parechje modi per esce da sta situazione.
  1. Vendenu dinò l'appartamentu cum'è un sanu è divide a quantità di soldi ricivutu nò. Questa opzione hè accettata se i dui cungrigu accunsenu una transazzione. A lexislazione ùn permettenu micca à implementà stu modu senza cunvenzione mutuale.
  2. Cumprà una parte di u cantonu seconda parte. A transazzione deve esse sustinutu da un accordu. Dopu à questu, u spunore chì hà pagatu u cantu appropritatu si face l'ùnica propiu di l'abitazione. Se ti refuse vane u vostru parte di unu di i patroni, sta opción hè ancu impositu di implementà. In le legislazione impurtante, ùn hè micca pussibule di obligà à u patrone à fà questu attraversu a corte.
  3. Assignà una parte à una parte fora. A tali transaccione ùn deve micca esse l'accunsentu di tutti i titulari di u patrimoniu. Ma anu un preemptive right to buy the stake venduti. Per quessa, avete bisognu di nutificà a vostra famiglia per scrivere nantu à a vostra vulete di venda una parte. In a notizia, u prezzu di a parte di vendita sianu indicati è hè megliu cumprenderà. Se un anzianu cipressu refuse à cumprà una parte per un mesi, pudete vende à un stranieri. E vendite l'appartamentu serà nantu à i termini chì sò stati offerte à un altru proprietariu.
Sì l'anzianu ùn hà micca cunnisciutu cumu i termini di a traversazione futura, hà u dirittu di sfavore in u tribunale è eseguite a trasfigurazione di i dritti di u cumerciu di a parte per ellu stessu. Hè per quessa, a parte di l'appartamentu sarà vendi, ma u compratore sarà unu di i cagiuni.

In u casu di vive in un appartamentu di zitelli d'alcuni, truvà un compradoru per una parte serà bella. E per u prezzu? quelli sò sempre più bassi di a mità di u valore di u appartamentu.

À i zitelli, anu pussutu u drittu à utilizà l'abitazione à u locu di a residenza permanente di i genitori. Per quessa, quandu i so parenti viranu separati, serà necessariu di decisu di quale elli i figlioli viranu. In a mancanza di un cumprumivu, tuttu hè decisu in un ordine judicial.