Biografia: Sergey Bodrov senior

"Biografia: Sergei Bodrov senior" - u tema di l'articulu. Un famosu direttore di cinema rimette chì u so figliu sarà Sergei Bodrov, è el - Sergei Bodrov senior. Hè difficiuli di truvà Sergei Bodrov à Mosca. Dopu hè stanu in l'Occidenti, averanu in Oriente. Si truvò cun ellu solu in a cità di Vologda, in u Festival di Young European Movies Voices, Sergei Vladimirovich hà prisidutu u ghjurale. Dopu à quellu chì era per andà in l'esterno per finisce u travagliu nantu à a so nova foto "Da figlia di u Yakuza" - nantu à a bedevale di 11 anni di u capu di a mafia di Giappone, perdiu in Russia.

Infanzia in Khabarovsk - questu hè chì aspetta?

In Khabarovsk, nasciu, è aghju vintu in Primorsky Krai, in u fiumu Ussuri, chì hè vicinu à Vladivostok. Infancia aveva, in i 50 anni difficiuli, ma era un paradisu. Eppuru era vicinu di maraviglii maraviglii, ci sò stati trè pistoli, trè cani, canna di pesca, rete di a casa. A caccia è a pesca ùn eranu divertimenti, ma manni di alimentariu. À a scola avè amici di una famiglia di tigri ereditarii. Patre, ziu, missiavu - anu tutti pigliatu i tigri per i zoni - sei pezzi per annu sottu licenza. Hè ciò chì avìanu campatu. U babbu ùn avia micca una manu - hà trittu di u tigru.

Quandu avete liberatu a film "U Bear's Kiss" in 2002, avete cuntatu cum'è in a zitella non luntanu da a to casa veste in roaming?

Bonu, vagari, ma a film ùn hè micca quellu chì. Vi un chjamatu in a mo zitellenza, chì, canti i so ceremonii à u focu, cantava una canzone annantu à u so babbu chì era un bear. Sugnu quattru anni, è mi pensavanu. Anu crede chì era cusì. Hè stori stanu annunziate micca solu in Siberia, ma in tuttu u mondu, da i famiglie americani à i monjosi di Giappone.

Quale eranu i vostri paisani?

I medichi. A famiglia sana. Quandu mi nascita, a mo mamma era un studiente, hà studiatu in l'istitutu medico, sò struitu per una avè è u missiavu.

E voi ùn vuliu micca divintà un medico?

Vuliu diventà un jockey. Prima cuminciate à cavallu, ma hà crisciutu prestu è ghjetti ùn deve esse chjuchi. Ma ancu à i cavalli, è sempre, quandu aghju avutu l'oppurtunità, mi stai in la sella. In parechji paesi avè tanti amici - cavalieri, ghjalani, autobus, cowboys. Quandu finiscinu di filmà a pelle, aghju pigliu una banda di cavalli.

Cumu avete acquistatu in a Facultà di Cumpagnìa Elettricale di Aerei?

Incidentally. Vuliu diventà un forester, un bomberu. In greve Pensava à u ghjurnalismu. Ma iu fermu stuttered in my childhood, è pareva un obstacle per l'admission. Dunque, aghju intrutu in u centru di energia in l'avvena.

Quandu hà studiatu?

Un pocu. Aghju fattu un ghjocu di a scola. Hè cum'è una malatìa, Dostoevsky hà descrizzione tutta a correlazione.

Allora ci sparamu a movie "Catala"?

"Catalu" hè stata offru à sparà à Mosfilm. Qualchissia accuminciava a tirallu è ùn mancava, è aghju intesu cunnisciutu questa stuff.

Avete almenu guveru?

Won è perde. Hè chjaru chì finita malamenti. Per pagà i deversi, aghju sguassatu soldi da a me propanna avana, quasi tutte l'economia. È solu dopu chì discendenza di ghjucà. Tied up. Ma mi tiravanu di l'istitutu cun vergogna. Vogliu à undue l'esercitu, i paratroopelli. I stuttered, a comissione medica decideru ch'e aghju avutu qualcosa di malu cù u mandibula. Stammering ùn hà nunda di fà cù a cirurgia maxillofacialea, sicuru, ma aghju mandatu per esame à un uspidale militare. Ci, un ghjovanu medecenu femminile rieghjava è li dumandò se vuleva undue l'esercitu. E aghju serve per disperse - era chjaru chì solu u bellu di a custruzione brilla. U duttore hà scrittu un certificatu chì a mo manduca ùn era micca cusì, perch'elli ùn ùn mi micca purtatu in l'esercitu. Dopu quì, andò per travaglià per u Mosfilm Illuminator. L'illuminazione hè una classa di travagliu, ma avete interessatu, aghju vistu cumu a ghjente fate pelle. Comenzonu a scriviri. In a Galizia di Letteratura, era a 16a pagina - una di i più letturi, induve i megliusististi è satitisti vinìanu publicati: Grigoriu Greene, Arkady Arkanov, Leonid Likhodev. Friedrich Grenshtein - in una parolla, u maestru. Sugnu da a strada, è stanu i me stori. Allora dìssenu: chì site? Va aprènni. È avianu cunsigliatu u guvernu diputatu di VGIK. Aghju studiatu è cuntinuau di scrive short stories. Anu eru 23 anni, anu avutu un figliolu, perchè avia bisognu à guadagnà. Dopu chì VGIK cuminciò à travaglià in corrispundenza speciale di a rivista "Crocodile". Ci era un grande dipartimentu di lettere, in quale hà dece persone travagliati. Tuttu u paese si lamintò à "Crocodile". Li littri eranu un magazinu di storie unicu. Pudete sceglie alcuna lettera, vai per un vogliu di cummerciale è vede cumu u paese campanu.

A decisione di diventà direttore perchè vo vulete sparà o ùn era cuntentu di cumu si scrivite sse scritte?

Sicondu i mo scrippi, parechji filmghjule eranu sparati, cumpresa "Faviata donna di u meccanic Gavrilov" è altri cummedie populari. Ùn era micca questu disgraziatu, solu un scrittore - hè a seconda professione in u cinema. Molti scrittori volenu fà quarchi cosa. Aghju avutu a ghjurnata attrachjata, era più di trenta. E avutu una incredibile regula per u travagliu. Probabilmente, per quessa piglià più di quantu bisognu. Pruvava una cosa è l'altra, mi vulia pruvà tuttu. Avete avutu una figura di "Non-professionale" è a Film Professional dopu.

E quandu avete sentutu chì avete fattu, chì site professionale?

Ogni vota ti accuminciau a fucilazioni di stampa, ùn sò micca garantimenti chì serebbe successu. Ancu parechji prufessiunale chì travagliani nantu à i patogeni, chì ùn sò micca assigurati contru u fallimentu Questu hè ancu a magia di u cinema. Pudete esse fiducia in a tribunale, ma ùn pudete micca predice u risultatu. Aghju amparatu à fà piglià facilità. Quarchi cosa hè chì a vostra storia hè interessante per i milioni di i televidenti, è ghjè chì si pò cumprenderà à un udite assai ristrettu. Ma questu u publicu ristrettu hè micca pocu valore - hè una categoria speciale di spettaculi talentu. A principiu di u 90u, many cineastichi russi anu travagliatu in l'America.

Cumu hanu invistitu per voi?

- A ghjente hà scappatu, ma praticamenti nunda hà succorsu. Ùn hè micca disprezzu, ma l'opportunità sviluppò da u grande numaru di festivali di film in America. Fù invitatu, andava, era interessante per vede u paese, ma aghju avutu chì ùn pudia micca esse u travagliu. Ci avete da principià tuttu di scratch, ma per mè era troppu tardu. E turnate. Ma prestu prestu in modu pruvatu in tuttu in Russia. Ntô nunda ùn hè statu eliminatu. Cìnima cooperativa cuminciò. Se vulete travaglià, avete bisognu di spedizione. Quandu hè decisu chì vale di provu di sparà quarchi cosa straniera. Tandu era maritatu cù una Caroline Cavallero americanu.

Avete hà influenzatu quarchicà a vostra decisione?

No, ùn hè micca. Oghje ghjornu in Russia è ùn hà micca pensatu di parte di i Stati Uniti. S'è avemu per andà in un locu, in Europa. Dopu era cunnisciutu in Auropa. Ma in l'Amicu, tutta la manca ùn hè micca cusì dolore, perchè, quand'ellu fù giugraficu, aghju ciò chì hè chjamatu storicu di storia - Puderaghju esce cose storii. Avemu vinutu in America, è unu di i mo amici immediatamenti mi dumandate di scrive un script.

U vostru amicu hè u direttore, scrittore è prudutturi Alexander Rockwell?

Sì, hè quellu.

Hè veru chì quandu avete à Las Vegas, ùn pudete micca contru à a tentazione è andate per ghjucà?

Questu hè veramente cusì. Partìimu per andà in Arizona, induve Ghjuvanni hè filmatu, induve e riservatori in India sò fantastichi da u puntu di vista di a movie. Ma per questu era necessariu di impurtà à traversu a Las Vegas è daveru per passà a notte ... Ùn avete micca toccu i carti per vint'anni, da u listessu casu cù a me avanna, di quale aghju dettu. M'abitò prima di a matina, è ci era un hotel è un casinu in un locu. Aghju falatu è perde tuttu ciò chì avè avutu. Allora u desideriu di ottene un postu hà fattu una necessità.

Ùn ci hè micca ghjustu senza bè?

Accantu. Scrivite l'script. Rockwell hà fattu una filmazione ("Quellu chì hè in amore"). Aghju aghju soldi per ellu è à u listessu tempu si n'avemu verificatu chì mi ponu travaglià in l'America. In seguitu hà ritornu à Russa, ripigliò u "Caucasian Captive", in u quale u mo figliu Serezha era digià filmatu, a stampa era novu cumprinzutu à u mondu sanu, ci era una nominazione per un Oscar, dopu à quandu parechji porte funu aperti.

Cumu hè di voi in l'USA? Dicinu trà i vostri vicini sò Jacqueline Wisse, Mappa lon Brando è Angelica Huston.

Solu micca. Jacqueline Bisset era un amicu, ma micca un vicinu. Marlon Brando, sapia chì, ma hà stete in altrò. A zona in Los Angeles, induve eru, hè chjamatu Venice Beach, hè bonu, per a intelligentsia creativa. Ci era vivutu di Carlu Bukowski, u tardu Dennis Hopper. Un caminu di cinque minuti da a nostra casa fù accumpulatu ancu in u ghjornu - i relazioni trà a mafia negra è mexicana fù esclaritita. I vicini eranu gente ordinarja, assai piacevuli. America in generale hè un paese benevolentu. Angélica Houston hà stata abbandunata in a spiaggia in già 10 minuti da andà da mè. U so maritu hè un scultore famosu.

In una visita à l'altri ùn sia micca?

In una visita - no, ma eranu familiarità.

Mentre era in America, cumu si cuntene cù u to figliolu? Did Sergei come in voi?

Aghju avutu. Partite da a famiglia quandu era sei, ma ùn abbandunonu micca i zitelli. Turnu dopu à quandu era 14. Quandu si graduò di l'università, si preparava per scrive un diploma, hà passatu l'estiu in my America. Ju vulia cuntinuà di studià.

Ma dissenu à Sergei d'entra VGIK?

- Vulia un script, è pensavvi chì dopu à a scola da l'appassi per scrive scritte ùn sò micca necessariu. Aghju sempre fiducia chì pudete insegni a manera di scrive scritta in una settimana. Ma più importantissima, sapete ciò chì vulete scrive. Hè bisognu di vita. Ancu prima, à l'età di 14 anni, Serega hà dettu ch'ellu vulia diventà un attore. Eccu eru strattamenti contru: Aghju dettu chì era solu per mezu di u mio corpu. L'attore hè una mistica professione chì vo sia sceltu. Sì esse un attore, cusì brillanti. Pudete esse un ingegni mediu, ma ùn avete bisognu di esse un attore mediu. E dissuu dissenu. Invece, quand'ellu ùn era micca ubbiditu, ma viaghjò à VGIK, i sicuru chì u sustegnu. Ma andò in u storicu. È più tardi torna più a volta di a normalità: ùn hè micca solu un attore, ma un superpoker.

Cumu truvassi in u "prigiunieru cautu"? Avete più spessu accunsenu o raghjunt?

Serega I attesta in u film, in roghjunamentu episodicu, ma solu volia passà tempu cun ellu, è aghju pigliatu per piglià l'impresa cun mè, hà pigliatu ritratti. Quand'avemu cuminciamu à travaglià u "Capu Caucaso", era ghjuntu graduatu da l'univirsità, è - Ùn aghju scurdatu si ellu stessu o suggerì chì - hè statu u mo assistente. Ghjè andatu in Daguestanu, aiutau à circà l'attori è truvà sta maravigliosa ragazza, l'attuali caractère principale Susanna Mehralieva. Intantu, purtai i teste è quandu aghju avvistu chì Oleg Menshikov faria stella in u rollu primu, ùn pudia micca truvallu un paru. Serega riturnò da Dagestanu è disse: pruvate à mè. Emu surprised, è puderebbe infurmatu chì avutu bisognu di quarchidunu cum'è eddu. Sempre l'aghju avutu contra i diritori di sparà i so figlioli. Pensu: ùn pudete truvà micca altre attore, hè cusì simplice. Ci hè caputu chì era sbagliatu. Serega è aghju pruvatu di parechji ghjorni in casa, perchè nessunu sapia. A pittura avia un pruduttori, u mo studjale Boris Giller. Hè statu ghjurnalista, hà studiatu cun mè à VGIK, vulia fà filmi cummerciale. Hè u stessu novu tipu d'affari, cun un apertu è un gustu. Ellu fundò u so ghjurnale, hà guadagnatu soldi è volte à mè in Los Angeles cun una pruposta per filmà un capu Caucasu. Videndu una storia cummerciale quì, è, probabilmente, era ghjustu. Per ellu, i attori eranu assai impurtanti. Menshikov era stella. E quannu dicu chì vogliu pruvà à u mo figliolu, Giller, anche era bonu per Sergei, hà dettu: ùn facemu micca pelle per sparisce i nostri zitelli. Aghju rispunnì: "Borya, pruvate a prova". I testi dimustrò chì Serega faci tuttu ciò chì hè perfetta. Dissi: pudete sceglie. Dice u dirittu di sceglie, sapendu chì in fattu ùn ci hè sceltu. Dopu qualchì tempu di pensà, Boris accunsiniau. Ma ci hè ancu una legenda chì ùn aghju micca vulsutu sparà à Serega. Questa era u primu grandu travagliu. Aghju avutu chì era difficiule, perchè avia vistu Serega, chì mi sapia, u mo figliolu. Ma hà fattu tuttu ciò, chjudeti a marca. Dopu chì Seryozha principia tuttu: u prugramma "Vzglyad", altri pelle. Iu era veramente amazed after watching the movie "Fratello". Aghju vistutu una movie in Cannes, a mo pelle hè stata vistata da a mo ex esmeralda americana, è hè assai bona à u cinema. Dopu avete vistu, aghju vultatu à ella è disse: "Ghjè bonu!" E ella: "Ùn avete capìstu chì u to figliolu hè una stella!" Uni pochi avè sta qualità chì ùn pudete micca cumprà, ùn pudete micca cumprà, ciò chì ùn pò micca teach - chinu di orgànzia. Questu hè chjamatu "a càmera li ti piace". Allora Serega diventa una legenda vivante. Serega hà truvatu l'amuri popularu reale è divintò l'ultimu eroi di u paese. Per mè era un momentu assai cuntentu. Sugumamente, diventò Sergei Bodrov, è aghju - Sergei Bodrov, l'anzianu. Forse colaggiani, amichi, permette di leghje ciò chì hà scrittu, ciò chì vulia rimettelu, è aghju dettu i mo idee.

Chì ci hè a storia di a chjave chì guadagnau in a vostra argumentu?

Micca cun mè. A Menshikov. Ellu è Oleg hà ghjucatu dadi à filmarazione è Serega hà guadagnatu questa chaise. Quandu ellu avia rimessu u so ultimu u praticatu infinitu "Messenger", avete veramente dissuadore da ellu à l'affettura malata à u gargu di Karmadon?

Hè veru. Avete qualchì preghjunzione? Ùn aghju micca ... Pensu chì era in una prisenza. Avìaru avè principiatu cù scoporti di Mosca, preparanu è andonu à u Caucasu dopu. U scrittoghju hè maravigghiusu. I belli ghjorni: aghju dettu: scrivite più, andate dunque! Aghju intesu Serega, dicenu à quarcunu: "U mo paeddu eludó per a prima volta!", E pensatu: forsi ùn aghju micca ellu stessu? Allora, quandu aghju ghjunsenu in Karmadon, aghju comprendu perchè perchè era cusì alluntanà quì à sparà. Ci era una natura di prima natura, assicurata precisa di a so film.

Vi vai annu annu?

Ogni annu ùn andaraghju micca, hè troppu duro.

Avete avete unn'è storii in quale vulia sparà?

Sapemu chì era capaci di assai cosi, è, sicuru, ellu hà pensatu à storii in u quale pudia piglià fora. Tuttu chistu ci finita in un jornu ... Offre esse offru à scaricate i "Connected", ma ùn ci hè nunda per discutiri. Ùn ci hè nunda.

A film "Sisters" era supposed to shoot Hook Omarov, ma Sergey hà rimessu. Perchè

Scrivite un script per Guki, ma ùn pudendu truvà soldi per a film. U scrittore ghjuntu. Serega cuminciò à scrivite "Morphine", chì fù datu cù difficultà. Aghju cunsigliatu per sguassà qualcosa simplice per un iniziu. Allora hè venutu à mè in l'America - avemu accattatu u ritrattu "Fighjemu in modu veloce". Dicu: "L'ultima volta chì prupone un script, o l'aghju datu à quarcunu" E accittò. Questa ùn hè micca applicata à i ghjudiziati. U direttore hà da pudè esse insistendu à u so propiu.

Hè veru chì Hooke hà vivi in ​​Holland per un pezzu?

Hè issa un citatinu di stu paese. Ma avemu una professione chì ùn pudemu micca attaccà à un locu particular. Dunque, quandu a ghjente di dumandà quandu duvivu. Aghju rispunniu ch'e aghju vive in u mo travagliu

Ti varienu sicondu di induve vive?

Ci hè un pruverbiu: "In Roma, agisce cum'è un Rumanu". E questu hè correctu. U trattatu cù disregard per i costi di l'alute è di a cultura hè stupidu. Sì vi vanu in Cina, appoi amparate cumu travaglià quì, o nunda hè da vene.

Avete parlatu di l'umilità orientale à u principiu di a cunversazione. Cumu pudete esse direttore è educà in ellu stessu?

Hè difficiule, sopratuttu à u direttore. Un monacu pò esse umili. E ùn sò micca cunnisciutu i monati chì facìanu film. Aghju intesu solu chì ùn avete micca bisognu di a vostra vita, nantu à parlà micca necessariu, temerici meni, pensii petite. Cusì, aghju cunzessu tandu tutti i qualchi volumi chì diceraghju, Dì, "Mongol" era un prughjettu impurtanti per mè. Dopu tuttu ciò chì successò à Serega, vulia mette e pesche pesanu nantu à e mo spalle. Aviu averia occupatu.

Hai una figlia Asya. Ti cose cumu?

Di sicuru. Hè nata in Kazakhstan, induve sò travagliatu, in Alma-Ata. I graduate di a stessa università, hà travagliatu in my latest paintings, è avà studià in Germania.

Avete spessu visti vostri niputi?

A vi, ma ùn pruvà micca di parlà assai di elli. Sò maraviglioschi, ma i pruduttori di a so attenzione. Finu à quì, sò persudici, pruvatu di photographie per via di a fasa. A nostra pressa ùn pò micca lascià solu.

Sì avete filmatu una film autobiogistraviali, quantu era quellu chì ùn era micca nantu à quale. avete, per contru, avè un accentu?

Ùn avete micca pensà à fà una film autobiografica. Ma si fate, o scrivite un libru, duvete esse francu. Se converte en di struitu, cum'è Charles Bukowski, chì hà dettu cumu hà scopatu e so donne, cumu hà bevatu è mortu da u vòmmu ... Autobiografichi veri scritti, micca sparing themselves. Se ùn site micca capacitu, ùn pruvate micca. Per questu endroitu, cum'è l'americani dicenu, sò bè ​​pilati. E si avete scuntatu di vede tutte e vostre debule è e difetti, ùn perisce micca u film è u paper.