Prughjettu Chjubeu Alexei Chadov

Hè solu bisognu di un'antrappulazione per capiscenu - una bona persona davanti à ellu o una persona mala. U stissu scrittu à i posti di sughjettu, l'attuali admite chì sèntelu bè, un aura luz o scura. E senza mistica.

L'attore chjovu Alexei Chadov s'assegura: ha fattu una intuizioni beni furmatu. "Hè intrattinutu in u travagliu creatore", dice, "è ùn aghju micca travagliatu nantu à a macchina". Spiega: "Quandu avete infurmate cun leia cù e persone, ghjustu, pudete aprite à" scan "l'ambienti. E persone - sò diverse. Ci hè ancu quelli chì anu più megliu per stà ... "In ogni casu, ma ci hè un pocu misteru in questu. O quellu chì l'aura di u ghjovanu principale hè special.

In ogni casu, quandu si parla in seguitu, questu chjaru: hè un omu difficultu, Alexei Chadov. Ùn murenu micca, è guardianu seriu. Ùn pudete micca dumandà dumande questi stupiti. Inoltre, u chjovulu chì hè attuale Alexei Chadov hà parted longu cù a so figliola amatu, l'attrice Agania Ditkovskite, cù quale hà stete vicinu à trè anni in un cantu civile. A scrittura hà scrittu assai di questu ...


Rigali di bè vistichi

Fate qualcosa chì sperate per una festa felice cù voi avete l'uppurtunità di scuntrà à u charming attoratore Alexei Chadov à strolling around the city?

Quandu si calmeranu, sì. Mi piace à passà per Moscu. Ma u fraccotu di solitu à a notte. Succe chì a notte passate in l'alba. In l 'estiu, u soli s'arrizzi di prima, à cinque or'clock, à dui o'clock pudete cumenciu per caminari, è à quattru pudete truvà l'alba.

Alex, si truvammu in solità?

No, ùn hè micca. Cun amici. Eiu ùn sò micca in questa età per amà passati solitarie.

Avete avete assai cumuni?

Attenti à un grande circhiu di amici ùn ci hè nimu. Per quessa, sò pochi. Ci hè parechje amichi. E l'amici di i veri sò assai più chjucchi. U mo circulu suciale hè persone di più età matura, 35 anni di età in età. E da a so ghjuventù, da a scola, solu un amicu seguitu.


Un amicu donna - hè questu possu per voi?

Di sicuru. E donne in generale hè necessariu esse amici. Hè bonu.

Cù quelli chì anu più viejo, o cù e zitelli?

Cun matura. Cù una ghjovana nova, chì ùn cunnosci micca assai, ùn avia avutu avutu una amici. Ancu s'è a ragazza in 20 anni pò esse maturu. E donne si sò furmati più rapidamenti cà l'omi: anu bisognu di pruducia di frutivi, perchè cuminciate prestu, cusì parlà, morale industiate (smiles).

Alexey, avete a rispittà à e donne assai, perchè erate educatu da a to mamma sola cù u to fratellu ...

Rispettu chì. Mamma, sicuru, hè a vera heroina di u so tempu. Cum'ellu hè bravamente quellu chì vene in tuttu - i 90 anni duranti, un distrittu per dorme, mancanza di soldi, dui zitelli ... Un enigma, cumu hà a so forza per tuttu. Andrei èiu (un anzianu fratellu di l'attore chjovorte Alexei Chadov, ancu un attore filmò) anu crescente in libertà, perchè a me mamma hà travagliatu da a matina finu à a tarda. È nunda, nurmale cultivatu.

Alexei, voi e Andrey sò diffirenti sulu in un annu. In a zitiddina in una cumpagnia di iardia hà mannatu o in diferenti?

Èramu sempre aghjustatu. Hè accadutu chì si n'andò in un teatru di i zitelli, studiatu in una scola, è l'amichi era in cumunu. Eccu i soliti e mo figliole ùn cundiscenu micca. Ddiu era misericurdiosa.


A notte passate in l'alba

A strada, nantu à i zitelli. Alexei, cumu si sente da u 8 di marzu è dà rigali di donne nantu à questu ghjornu?

Per e vacanze sò fine. È aghju sempre rigali. Cum'è un zitellu, Andrei è l'aghju vittutu i mariti in questu ghjornu all kinds of trinkets, flowers - chì era bastanti soldi. Hà capitu, Andrew si basa, i cartelli sò stati. A mamma ancu guarda qualcosa da a nostra articuli. E ora mi piace à dà i mo amatori donna gioielli.

Alexey, sì u vostru fratellu ...

Ma assai è sfarenti, cum'è seculi. Per esempiu, l'addiction à a cucina. I love the Slavic - Russian, Ukrainian. Hè a più satisfactoria. Andrei li piace Italian, tutti i grani di salsi dolci. E stupidamente piace à l'Abunni Adzhika.

L'avana hè bè?

Iè, u missiavu. Ddiu aiutà salute. Sò longu - per 80 già.


Avemu divertitu!

Ora vene nantu à e pantaloni di a cummedia romantica "Amore in una Big City-2" cù a participazione di l'attore chjaru Alexei Chadov. Cumu si ricordiu di tirallu?

Marius Weissberg, direttore di cinema, omu positivu, prufessiunale. Cun ellu tutti avemu avutu assai divertenti!

Alexei, ùn avete micca pensatu chì avemu qualchì modu di u sensu dolore di umuri - in u cinema, è in a vita?

E cù l'umuri è malu, è cù u gustu. Un comedy real si pò micca esse rimettutu senza gustu. Questu hè a parte principale di a prufessione artistica! È tuttu di a zitiddina accumincia, cù l'ambienti, cù e cose. Avemu statu martellatu di parechji anni chì e cose ùn importa micca à tuttu.

In ogni casu, Gaidai nisuna pulitica hà impeditu di fà e boni cummedi ...

Gaidai hè generale u mio ídolo. Fici un grandi filmu, carismatic actresses. Questu ora ùn hè micca abbastanza. E i costumi, è i paisaghji è i pruposti - tuttu in un altu livellu. Unu chì Marius facianu oghje, sicondu u sensu chì vene da l'imaghjini, hè cunghjettu à i pelle di Gaidayev. Questa hè a mio parolle.


Alexei, cumu si pensate chì l' amore in una grande cità hè distintu di l'amore in una cità?

Di sicuru. Pudete imagine quale concenzezione di energia, dicendu, in Moscu? Ci hè culpabilitu, aggressioni, e persone pressu u so passaghju per i so mani, i coddi. Di sicuru, in una cità grande è l'amore hè più difficiu di truvà. In i zitelli è i zitelli sò più veloce - in 18-20 anni. Chì ci hè quì à fà? E avete bisognu di una carriera - da questu quì. Arrìzzati nantu à i vostri pedi. In i cità grandi, e persone cercanu è truveru l'amuri à u travagliu.

È ancu - almenu uni pochi parolle ùn sò micca nantu à l'amore di l'eroie movie, ma à a vostra vita persunale. Forsi questu sensu per discipulà le rumore?

Ùn aghju micca cumentu nantu à a mo vita persunale. In seguitu, avè parlatu à i periodisti di Agnia è ùn aghju micca benefiziu i nostri rilazioni. Pò di dì una cosa: l'unica donna chì averu amatu hè Agnia.