Situazioni imprevisti in un altru paese

Situazioni imprezzati in un altru paese ùn ponu sempre un aghjustà. Avete bisognu cù calmatu è cun vigore in casu di situazione imprevista in un altru paese. Di sicuru, spiranza chì e vostre vacanze fora di a patria ùn anu nuvida. Ma nimu ùn hè immune da unfortunate sorpresii. Eccu alcuni infurmazione d'utilità chì vi aiutà à u mumentu crìtiche. Vittima di l'attacu. Se in un altru paese un latru o robba porta a vostra borsa, imbriccà immediatamente à a polizia. L'estea di polizia sò vicinu à tutti l'estazioni, centri di musei maiò. Eccu, u crimeu serà rimbursatu, avete da esse dumandatu à rifilighjate l'articuli, dopu à quale ellu issuanu una copia di u protuccu. Hè assai utile à vultà in un altru paese à avè, cù voi, per separà d'altri cose, veddi fotocufii certificati di u passaportu, u passaportu internu di un citatinu di u vostru paese è una copia di a visa. Per aiutà à stabilisce a vostra identità, pudete avè una licenza di un driveru o un altru documentu cù una foto, chì hè vulinendu à esse purtatu cù una copia di u vostru passaportu.

Sì stole u documentu , aghjustate cusì: immediatamente dopu à u paniscu, andate à a polizia; piglià un certificatu di l'incidentore. Se ùn cunnosci micca u lingua di stu paese, pruvate truvà una agenzia di traduzzione; Fate dui photographii nantu à i documenti, se ùn sò micca cun voi; andà à u serviziu cunsulari di u vostru paese; scrive u questionnaire, chì deve esse dati da l'impiegati di u serviziu, aghjunghje elle duie ritratti è copie di tutti i documenti chì avete; pagà a tarifa è avete un certificatu di ritornu à u vostru paese di casa, cù quale site u dirittu puderà traslassè a fruntiera. Se ùn avete micca prucessu nisun ducumentu, cunfirmanu chì hè un citatinu di u vostru paese, dui di i vostri cumpagnie necessanu bisognu di documenti chì certificanu a so identità. Per quessa, per quessa casu, cuntene i numeri di telefuni mobuli di i satelliti da u gruppu di tour è i seguenti persone. In più, avete averà aspittatu finu à chì u cunsulatu ricevi una risposta da u vostru paese per a vostra dumanda per a vostra identità. Sì, in cun l'azzioni di ritrottu robba, avete da cumprà novi passageri per u to busu o furmà in a vostra spesa. In casu di vulete vulà andà in avione, andate à l'agenza di viaghju chì urganizà u vostru viaghju: elenanu cunfirmatu per faxà a cumpagnia di u prezzu di compra un bigliettu in u vostru nome, è vi daraghju un titulu duoppule è devi in ​​u pianu.

L'equipaghjeria era persa. Sò in una situazione imprevisa in un altru paese. Sì, dopu chì arribanu in vacanze, truvate chì ùn ci hè micca u bagagliu, cuntattate i raprisentanti di l'airline chì avia avutu l'avianu. Pruvate a ricivete in bagagliu, è serà issuatu un rapportu chì affirmate chì i vostri fugliali è i sacchetti ùn sò micca rimbursatu à u vostru destinazione. Intratcerà circà di truvallu, è s'ellu, in sta situazione imprevisa, ùn abbandunianu nunda in tuttu, sarete datu un saccu cù un "settore di primi aiuti". Ricerche pò piglià unu o dui ghjorni: vi sarete abbondanti à u soli quandu si trovanu torna da manca. Sì l'equipaggiu ùn hè micca truvatu, avete bisognu di cumpensà di u compensamentu di l'airline.

Perdu! Perdu? Aduprate cusì: chjamate l'agenza di viaghju, induve cumprate u bigliettu, è serete dictautu da l'indirizzu di l'alberghu induve hè stete; indirizzu à u polizia o passageri. Forsi, vi farà, in u trasportu, pudete alcuni à l'hotel (o, se hè vicinu, per caminari). S'ellu ùn si sapi, dumandate cumu per ghjunghje à u centru di a cità; in u centru, cercate una uffiziu turistica: tutti i pulitici è e guida sò generalmente sapianu duv'ellu hè. In sopra à questa istituzione deve esse attentu un signu, a stessa cosa in ogni paese: una squadra grassa chì in u cartulare di i pianu hè scrittu. Eccu avete da esse guidati cumu per arrivà è scrive u percorsu u più tempu.

Ùn ci hè micca lag behind. In voi situazione nova imprevisa. Avete guardatu à i parighjetti è ind'u quadru. Per ciò chì sta storia ùn sarà micca una rialità, sempre truvate u tempu di partenza. Pudete un attellu di alarmi in u vostru telefunu mutu per un momentu mità di una ora prima di a partenza, per ùn scurdà di ritornu à u tempu. Sempre assignate tempu per tutti i muvimenti cù un marghjulu. Sì i vostri cumpagnie sughjurnate senza voi, chjamate l'agenza di viaghju chì hà organizatu u vostru viaghju. Avarete forsi chì hè più raielu: pruvate à aghjunghje u gruppu o torna à l'albergo finu à a fine di u ghjornu, finu à chì tutti quelli chì venenu da altre excursioni.

Force Majeure. U cunsulatu hè u territoriu di u vostru paese in un altru paese. Impiegati di sta urganizazione, sempre quandu puderete, sèrvete qualsiasi prublemi (eccettendu i finanziarii) di i citadini di u so paese chì anu stati in una situazione difficili. Dunque, se ci era un cataclismu naturale o una rivuluzione di palazzu, si truvassi in un accidentu o a polizia - cercate a pussibilità di cuntattà i rappresentanti di u dipartimentu consular. Anu aiutanu aiutà à a vostra patria. In u cunsulatu truvavvi u duttore, si devenu averà malatu, è ùn avete micca un assicuranza medica per qualcosa. A regula basica, se de sternu cascà in una situazione imprevista in un altru paese, ciò chì passa, sia calmatu è coltu!