Cumu fà un omu chì guarda tutte stessu

Quale sia ciò chì dice, è ogni unu di noi serà più piacevule per cumunicà cun una pulita è à pudè vede una persona più cà cun un slob. Per creà una stonda imaginosa, ùn hè micca necessariu visità belle salons di bellezza ogni ghjornu (o parechji volte à settimana) è seguitate a novità di a moda, sviutà in l'edizzioni di i boutiques di moda. In questu discrive, i purtii limpi è robba assicurata perfetta, rinfurzata per a sabbia, lavata cù fragranza champagne di a testa, manicura bella è benignata è una prufumata perfettable parente di parfum, invece di un scuru di disgrazia è repulsiva da suduri.

Hè sultantu u sex fair è assai più prubabile di ricurdari quì à l'altri, perchè a quistione di cumu fà un omu per seguità è infundilu in ellu un amore per a pulitrice hè più pertinenti ca mai.

Sicura chì nimu pruvucarà chì in u mondu mudernu quì sò quelli rappresentanti di u sessu più forti chì si tenenu una cura di tempu è energia. Comu regula, questa lista cumprendi una succissioni persone chì, grazi à i so sforzi, attruranu u successu à a so persona in tuttu. Puderanu forza in furia un certu prucessu per migliurà a so aspettazione, per piglià per e cede. Ma cumu per fà un omu chì aspetta cun ellu stessu, s'ellu ùn vole micca ellu? Sfortunatamente, in a maiò parte di situazzioni succede chì un omu o maritu solu ùn vole micca di monitorà a so apitzadura (è micca solu), cunziddiu "stupidità" è per via di u tempu. À questu tempu, ci vole à piglià l'iniziulazione à e vostre propriu mani è u passu à l'azzione immediata. Ricurdativi chì u cursu di "furmazione" un omu à a hygiene persunale si deve furmendu à pocu à pocu à pocu à pocu inseme in un sensu di benessiri.

Truvarammi cun medu

E donne ponu truvà un modu da ogni situazione, u listessu cunnessu stu prublema. L'arsenale di a donna in elli stessu cuntene assai sacchetti, utilizandu chì pudete fà a fideltà ciò chì ùn vole ancu. Allora perchè ùn mandate mannari sti trucchi è truculi di donna in a direzzione dritta per noi?

Per principià, tutti i rappresentanti di u sessu più forte u ferru succumbanu per l'accionanza di u scantatu. È ùn hè micca dipenu di quandu era un omu forte, perchè un omu, in regula, teme di l'idea di e pussibbili e malatie indeseziate, è più più un viaghju à u duttore (quì avemu digià silenziu nantu à l'ospitalu stessu). Trasfurmà da questu, una donna hà tutte l'oportunità per intimidà u so narrowed. Perchè si basta à dì à un omu di e malatie chì pò esse risultati di se ùn avete micca guardatu stessu. Assicuratevi chì a matina dopu l'amata certamenti hà da esse armatu cù una rasatura di dintori è una razor.

A lude hè u migliore solu

Ùn vi scurdate di dà l'omu u so debbitu per u so desideriu di mantene stà nettu è pulitu. Praise and encouragement hè a chjave per successu. Una frase di u pianu: "Olori cusì bè!", Chì deve esse ghjucatu cum'è per accidenti, capaci di fà miràculi. Dopu d'avè, vi sarà cansatu di cuntà u numaru di visita di l'anima di u to altru.

Modest puzzicheghji

Vulete chì i vostri amare cambiassi i vostri prudutti regularii? Nisun prublema, serà abbastanza si sperendu indeduzione di una regula di ropa neve è fresca in a vostra regula. A primu tempu, certezze ci saremu appiccicate questa azzjoni un omu, ma dopu un certu tempu fighjuleghja per ellu è a darà cuncessione.

Pelli limpiti - a chjave per successu

Cù l'avvezzi amatu per piglià cura di i scarpi, ùn sò micca prublemi à tutti. In unequivocale cintunari di rapprisentanti di u sessu filu hè chì anu vistu l'effittività è u risultu pusitivu di stu modu astutu. Ùn esse trottu persone per portà tutti i ghjorni à l'ordine completo di una sola di e stivelli di u so signore. Ancu à u tempu quandu l'omu hà presu in prusicità di travaglià, ùn hè mai pruvatu di vultà quì, scatula un parighjatu di pezzi strammi. Vulendu o micca, certamenti a sicura a seconda scarpa, dà una apparenza propria. Cù l'applicazione regulare di sta prucedura, un omu hà bisognu à apprinnerà à monitorà i so scarpi.

E l'ultimi, i trucchi di e donne sò assai più effikausi chì i cumercii ghjornu nantu à l'omi.