Costume Designer Ruth Myers

U custruttore di costume Ruth Myers hà avutu esse un gran fanàticu di "iniziu scuru", cusì hà pigliatu u travagliu cù gioia è un sensu di grande rispunsabilità per u travagliu. "Un bonu vistimentu bonu ùn deve esse cuntu assai di u to oulu, ellu puderà dì à l'attore chì u so caratteru serà è cusì permette à fà più faciule à travaglià nantu à u rolu", spiegò u cuncettu di costume di Ruth.

U travagliu hè statu assai facilitatu da u fattu chì ancu prima di u travagliu nantu à a film hè ghjera avà chì avete cusì perfetta à tutti i caratteri.

"Per i costumi di Lyra in Oxford, aghju usatu culori pre-raffaeli, ch'e mi pensu hè prisente in u libru", disse Ruth. "Quand'edda si trasferì à Londone è si mette in u mondu di Sra Colter, ella prova di imitalla in tuttu, per diventà a so riflessione. Lyra pruneità in u novu mondu è prontu pronta è si cumportanu a listessa cosa cum'è fà. Per Nicole Kidman, chì hà ghjucatu a bella, ma desiderata, Mrs. Colter, Ruth hà criatu l'ostelli più belli.


"In a mo prima scena, parevi un vestitu sexy assai", Nicole dicia in una entrevista. - Sej I was offered to wear it in a vita verita, puderia refuse. Anu murmuté à Chris: "Sò assai timida!". Ma questu vestitu m'hà aiutatu à a mo l'heroina, perchè Ruth, pensendu vistimenti, pensa à nome di l'eroi. Hà ecu a costume designer Ruth Myers: "I primi sceni cun a participazione di i caratteri sò assai impurtanti, perchè dà una idea di i so caratteri, introdittà l'audienza per elli.

In a so prima scena, a Sra Colter hè una figura di un vestitu chì brute è scatuli, salizzendu a bellezza di u so corpu. Stu vestu parra per ellu stessu - hè una di i mo piace ".

U travagliu cù l'imaghjera di Sra Colter, u dilizzionatore di i costumi Ruth Myers anu avutu da custruisce nantu à e descrizzioni in a rumanzu chì rapprisenta sta heroina cum'è una donna veramente glamorosa. Comu mostru di glamorous women, hà fattu Greta Garbo è Marlene Dietrich. Daniel Craig hà avutu appena à l'imaghjini di l'aristocratu arriccovia Luigi Azriel. Cù u so fisicamentu è a gràzia di i muvimenti, ùn era micca difficiule, ma à u listessu tempu i disfatti accentanu a forza è a supremenza di stu caratteru, è u so entusiasmu fanàticu è disregcine per i convenzioni. "Quand'avu principiatu hà fattu costume per Lord Azriel, l'imagineghja cum'è un erò romantico vitturiana", disse Ruth. Ma quannu sappi chi Daniel Craig fu appruvatu per u rolu, a me visu cambiatu. Aghju travagliatu cù ellu davanti è ùn sapia chì una stampa ùn li suitallu. Allora a mo scelta cuminciò nantu à risposti: da una banda, hè materiale assai noble, è di l'altra banda hè abbattutu liberale, perchè da a filetta, avemu usatu costumi per esse di viaghjà è ghjocà i sport ".


Cusì una nova figura hè nata à u designer di costume Ruth Myers, un veru amicu è un espluratore polari, cum'è Amundsen è Scott. Azriel anu ancu parechje eroicu, ma stu heroismu si facia più realistichi. Ruth hà piace à travaglià cù e witches - in particulare per u stessu cuncettu di sti caratteri. Queste guerriri spavintusi, armati cù punaghjoli è arcu, vanu da seculi, ùn sentenu micca u calore o u friddu è ponu ancu voce. L'imaghjini di prerraferrati stanu ancu in a basa di l'imaghjini - in particulari i so imaghjini di friddi è i heroichi mìtichi. Perchè e witche ùn sentenu micca u friddu, ponu vistisce un liggeru vistimentu di sita negra, starnittendu u ventu.

U travagliu nantu à i costumi pigliò assai di u costume di u disegnatore di costume Ruth Myers, ma hà sparnatu senza sforzu. È a ricumpenza ùn hè stata stata stella. "Quandu Philippe Pullman hè ghjuntu in u vestitore," ella riclamava, "i mo bracciale agitava. Dopu tuttu, in i so libri, i costumi ùn sò micca scritti, solu: "era in un vistitu rosa" o "hà purtatu una falda à i ghjinochje". Aghju invintatu solu è perchè era tantu teme chì ellu dicia chì tuttu era sbagliatu. Ma ellu silenziu, camminava à a stanza, circannu di vistiti sfarenti. Aghju dettu: "Vulite à questu?". E risponde: "Anu fora u mo imaginazione. Questu hè ciò chì mi vulia, ma ùn l'hà micca appruvatu in i mio libri. Allora, questu hè u megliu cumpensamentu di a mo vita! ".


A fine di u viaghju?

Malgradu u travagliu inspiratu è dedicatu di l'equipaggiu di a filmata, a prissioni di a Chiesa hà avutu unu rolu. Quasi tuttu u compienimentu antiantistiu era eliminatu da a film, chì hà influinatu à a razza. "A cumpagnia d'Oriente" falliu à l'utturier in i Stati Uniti, è anche ne vinutu un bonu soldu in altri paesi, New Line Cinema riffesi per sparisce a sequel. Ma l'autore di u trilogiu Philip Pulman era piacè cù l'adattazione - postu chì hà permessu, milioni di persone di vista à u mondu maravigliu ancu un ochju. E a fine di a storia, sempre puderà appena di i libri!