8 di marzu in a scola: cuncorsi, rigali

L'idea uriginale di u festa in u 8 di marzu in a scola.
A celebrazione di u 8 di marzu hè una tradizione chì dura per parechji anni. Hà aghjustatu micca solu l'adulti, ma hè stata posti di zitiddina, cum'è un tribute à una donna, a so mamma. Per quessa, ogni annu à a scola è ancu a kindergarten, i carusi cù educatori preparanu per felicità à e so zitelli. Per fà quì, sò viaghjavanu cun scelte sfarenti u 8 di marzu incù cuncorsi è rigali. A più spessu i paisani sò in stu prucessu, perchè esse faciule più piacevule per preparalli pè e vacanze, vi daraghju cunsigli.

Hè moltu simplici per organizzà una festa à a scola. Ma cumu passau da annu à annu, a diffiurtà hè di vene cun quarchi cosa nova, fascinante è micca trivia. Un bon vacanze hè sempre betu di fantasia è umore. Basatu nantu à sti cumpunenti, pudete truvà un scopu solu per a celebrazione u 8 di marzu in a scola. Ti rigalemu parechje idee di rigalu per boni vistichi in u vostru circondu.

Ogni rigali per i ghjovani u 8 di marzu in a scola

Ricurdativi - a cume ma hè micca u valore di u regnu, ma u significatu chì oculisce. Pò esse cuddotto, cun subtexta, utile, fascinante. Ci sò parechje opzioni. Fighjemu nantu à i rigali rigali finu da u 8 di marzu, chì ùn devi micca i zitellu avete abestu.

Quantu piacevvi è piacè à felicità nant'à e scole in u 8 di marzu
  1. Agree, solu per dà rigali è disperse in i so ringi micca interessante. Cusì, preparanu pè felicità. Per esempiu, pudete andà à a scola prima è dicurbu l'ufficiu. Scrive bonu tistimoni nantu à u tribunale, è piacè à i cartoni nantu à i lochi induve i zitelli sò à pusà. Allora pò cumporte cum'è se nunda chì succideva. Cridite à mè, quandu e fiorini partenu à a scola è vede cumu si priparate, sò assai felici.
  2. Invece di rigali pudete puru ghjucà. Pudete invistisce à stà dopu à e lezioni è cuminciate un ghjocu. Per esempiu, "Guess the melody". Allora tutti mette u so presentu, è siate à sente per celebrà per una mesa dolce.
  3. Se vulete più d'uriginali, discussi cù i maestri o parenti l'idea di arriccà un trolleybus. Questu hè assai impurtante in u nostru tempu. Certi novi avianu ancu usanu stu trasportu invece di u cortege di a nazione. Décorate u carrettu, venite à a scola è pigliate e zitelli. Duranti stu viaghju fascinante, pudete duverà diversità di cuncorsi, cantà, ghjucate, in una parolla celebre.
  4. Vai alla classa à u cinema. Sceglite un interessante filmu chì và à u cinema è guida à tutti in a sessione. Hè pussibule à invistiscia e fiorini in una manera uriginale per preparà boni cartoni.
  5. Organizzà un picnic all class. Di sicuru, u 8 di marzu ùn sò micca sempre un ghjornu in eddu, ma digià a culmi di a primavera è una camicia in natura hè sicuru per piace à tutti. Pigliate cun voi una varietà di documenti, ghjoculi è passanu u ghjornu cun boni è divertenti. Ricordate chì questu ghjornu hè urdinatu pè e zitelli, cusì in ogni modu li aiutanu è fate felice.
Cumu felicità nant'à u 8 di marzu in u scudu: cunsiglii, idee

E cumpetenze è scentate di u 8 di marzu

Ùn ci hè necessariu di furnisce un esempiu di qualsiasi scenariu, perchè tuttu chistu ha statu stata insoru è ùn ùn particularmente brilla cù originalità. Nimu quellu chì ùn sia micca sapi megliu cumpagni di classi. Dunque, pruvate di creà una cosa di u vostru, basatu nantu à e so funziunalità, abitudini. Cridilu à mè, pò esse tornatu una storia divertida, chì sarà ricurdata per un pezzu tantu. Tuttu questu aghjunghje à e competizioni excitantanu.

Per esempiu, pudete apprezzate parechje materiali in anticipu: sacchetti di scuru, toilet paper, bagels, cazzu di cartuni, etc. Da questu, tutte e vostre mutini hanu bisognu di fà un vestitu per a so sposa. In u risultatu, quellu paru serà più bellu, riceve un rigalu.

Pudete ancu cercà a princesa trà i vostri cumpagni. Per questu quì, pigliate quarchi notebooks è i libri, ponu esse uni chiesi. Pone u pisu sottu unu di i pilastri. Invita i picciotti per turnà à pusà per cuddà annunzià è indeterminate induve hè a palla.

Tali cuncorsi ponu cullà una quantità enormi. A più chjaru di ricurdari è chì hè una festa per i zitelli, chì significheghji chì avìanu bisognu di sentenu cum'è princesses, belli è intelligenti.