Cumu fà un pompomu per un caprettu?

Un caprettu bonu hè un attellu stylicu chì faci l'imagine completa. Per fà u pruduttu cun ughjettu, luminoso, up-to-date, pudete apprecate cù un grande, pompon tridimensionale. Fate un pompomu fora di filu o filu pò ogni maestru, se cuncepinu qualchi funziunalità di u travagliu. Un pomponore bonu, fatta da sè stessu, serà una excelentesa addiu per i mudelli per i figlioli è i mudelli adulti.

Cumu fà un bubu nantu à un caprettu di filatu?

Cumu fà un bubu nantu à un caprettu di filatu? Prima hè bisognu di preparà i materiali necessarii per u travagliu:

Pigliate un cartuni straggiatu o un pappà duru, avete bisognu à cutà un cilestu di diamitru idènticu. In elli, abbinate cut, u diametru di quale ùn deve micca più di 5 cm.

Cumu fà un pomponchik à un caprettu: struzzione urdinata cun u video

Per creà cù e so mani un grande, bella bubo, avete bisognu di piglià un pocu nummu di filamenti. A quantità di filu hè dipende quantu a decoru pare mancu. I prutrate si sò inturniatu cù i carti stampati. Un filu hè stata in una di e mitami. A parte d'appiccicà ùn deve esse pussutu trà e migliori.

Per creà un bubo nantu à u capu, hè bisognu à vultà un corpu forte entre u cartulinu, per esempiu di cut the wrapped yarn. Stà u pilu di babbu.

A nota!
Se prima pudete fà una pumponchik à un caprettu, ricordate chì hè impurtante prestà u diametru currettinu di un cerculu di cartuni. Invece di i paràmetri di u pruduttu u fattu. U diàmitru internu di u fogliu determina a densità di u bubu nantu à l'accessori. Un gran buloiu vi darà un babbu intriscioso è calore.

Pumpon hè ancu grandile per altri accessorii chijenti. Un agitu bonu è stylus hè adurnatu cù:

Un modu veloce per acquistà diverse buboes à una volta

Ci hè un modu excelente è veloci per ottene uni pochi bubo in u stessu tempu. Prima di travaglià hè necessariu preparà filamenti, un regnu, scissors è ... quessi di una tavula!

Esekzione passu à passu di e parti:

Prima, avete bisognu à riavleverà a cantità de materiala abbastanti cù l'abbugna versu e gammi di a tavula. Per stabilisce in anticipu u voluminu di a pompa futura, avete bisognu à abbraccià u filu in u centru. Cumentu u bufali di dirande dopu à ghjira à u materiale pò esse solu solu chì ferma u centru di ogni parte di e parte. Perchè es necessariu di fà fragmenta di u listessu tamantu, deve piglià un regnu fordugliu. Dopu aghjustatu è stampendu u mezzu, puderete prucede à riflettendu e buboes à u capu o pane. Hè ricumandate per venti u filu parechji volte per chì e parte sò più affidate, forte, densu. Un accolta simplici evitata a furmazione di nudelli estetichi.

Attenti!
Hè necessariu di stima in anticipu a distanza entre i ghjambi di a tavula o di a sedia. Stu paràmetru indica a quantità possibbili di piezi chì ponu esse acquistati simultaneamente.

Per fà un pompomu di volte per u capicchiu stessu, hè bisognu à trimiglià i restani di u materialu atteuta à a so punta di i peri dopu chì u travagliu hè cumpletu. Pigliate circunniu a parte è apre a forma necessaria in i boli risultati.

Diversi pom-poms per u capu stessu

I Bubboni per i prudutti stampati ponu esse assai diffirenti. U boli di decorazioni bi colori o stati stanu belli. Se u mudellu permette di fà un ornamentu cù dui sfumature, ùn hè micca difficiule da esse realizatu. Per piglià un pomponiu graziosu è uriginale, un filu deve esse impresa di filamenti in un tonu, è a seconda parte di cartuni - cun un fattu di culore diverse. S'ellu hè decisu di fà una borsa strisce, hè cunsigliata per struppà u filatu di tonalità sfruttate in petite parte. I sperimenti facenu possibli à implementà solu suluzione indiferenti è micca trivia.