Cumu faciu Makeup Evening at Home

Dopu un ghjornu inturniatu cusì vulete relaxà è duverebbe un bellu restu. Hè bella si questa alzazione hè di pianificà un avvenimentu chì pò distracte di i prublemi di u ghjornu. Ma pudendu passà a sera fora di a casa, avete bisognu à preparalli cura per questu. Invevduvi induve và: una visita, una discoteca o un restore, avete da fà u sacramentu di a transformazione - da Cinderella per diventà una princesa. U significatu di a vita di l'annu per entra in u mondu di a stella di e persone bella, a musica moderna è altri divertimenti piacè. Eppuru, avete principiatu cù a selezzione di robba, ma micca menu impurtante hè a cumpisizione di a sira. Fate nantu à a casa, ma per tuttu, u make-up hè veramente capaci di trasfurmà. Cumu fà a so cumpagnie di casa in casa - questa hè a dumanda à quale u nostru articulu hè cunsacratu.

Puderà strana, ma avete bisognu di cumincià ... cù un paese rilassante. Dopu tuttu, u fatigue di u ghjornu di u travagliu, prima di tuttu, hè riflittutu à a fàccia, è nè pòtru, nè fucottu ùn pò micca ammuccià. Perchè, se avete almenu 20 minuti, l'avemu usatu sensibbilamenti. Bagnu cù l'aghjunzione di u pinu è l'olii aromatique crescenu notablemente a fatigue. Per vultà, ùn hè micca megliu cà una anima cuntrastanti, chì deve esse cumpletata cù l'acqua fresca.
Doppu a tozzja, debbuli debbule u corpu cù una siccità. Pudete rubu u to fruttu l'oliu aromaticu preferitu in una robba umita. Se tu pigliate un bagnu o duchjare ùn avete micca u desideriu o l'oppurtunità, tandu avete da almenu pusà nantu à a faccia d'una maschili nutritiva o espruttiva chì dà a frescura di u frescu, a radiance of young. Ma ùn scurdate micca chì a mascara si deve esse fatta cumu tutte e regule, per quessa, mentri a so mascara hè nantu à a vostra faccia, avete dettu è sognu nantu à a bella. Allora l'effettu di a mascara serarà più ovvi.
A strada, a mascara hè una prughjittazioni magica, chì allargava i musculi faciani di a faccia. A casa, hè megliu aduprà tutte parechji moduli nutritivi per questu, u beneficu di a so scelta hè simplicemente enormi. Pò esse una mascara da i prudutti naturali, coccia in casa, o qualcosa di ciò chì a industria di l'aranura prupone à noi. Dopu aduprate una maschera nantu à a vostra faccia è u collu, si ghjittò è eseguite a musica agradable. Dopu à 10 minuti, lavate a mascara, è cun fatigue è malviziu.
Avete prima pudete cummincià. Cosa di creà un esplicitu, sottuponizontatu a vostra dignità di u maquillaje, avete adigitu à uni pochi regule simuli.
Quandu l'appruvamentu a maquillaje, hè necessariu chì a lumica cadunu nantu à voi, è micca in u spaziu, mentre ch'ellu sia dispunibile à veda u rifrettu tutale di a to fàccia.
U so cumpagnu di cumpagnia hè una picca più intensa ca di ghjornu. Per pudè smarrà u so cumpurtamentu hè necessariu di l'applicazione nantu à a faccia d'un agent di freccia di voce. Perchè u fattu chì hè stata pronta, a pezza purificata hè appiicata a crema di u ghjornu di a face. Quandu l'utilizanu, cunzidenu u tipu di a vostra pelle, è megliu adopru quellu chì pudete usà ogni ghjornu. L'usu di i mediate tonale aiutà à fà amparà i circhuli fugliale sottu à l'ochji è i picculi difetti nantu à a pelle. Per ghjornu di vaghjimu, hè oghje in moda per u rimedii toniali cù particulate crescente chì dà a pelle un incontrabble unforgettable.
Quandu sceglie un fundazione, assicuratevi chì hè u stessu culore chì a vostra pelle. Solu s'ellu si cunnosce a cundizione hè stata puderebbe svià una transizione súbita, è acquistà un corpu naturali di a pelle. Prima, u tonu hè appiicata nantu à l'ochji, sfacciate cù e dete mani, "martellendu" in a pelle. Per una distribuzione più dilicata di a crema, utilice un capelli, alluttate i petite chjassi di u tonu cù pinzelluzi da u centru di a faccia à u centru. Eliminate inzulente in crema cù una spugna. Ùn eserianu micca cù un fundamentu per evitarà creà l'apparenza di una "mascara".
Sì avè circhulu sottu à l'ochji, utilizate e so cremasi di u so mascarone, cù un cuntenutu altu di pigmentu. Aduprà una crema di masking, utilice un scogghiu chinu, è poi cunfine a primula cun dete finu finu à a transizzioni sparisce. Avà pulitizzu l'arme cù una strata fina di polvillo trasparente.
U scontru passatu è toning u collu. Sì u tonu hè u listessu coloru cum'è a pelle nantu à u mandru, poi solu trasfurmà u primu in a direzzione da a fàccia à u collu, è pozzu poveru. L'Area di Decollete hè megliu à un polchitu chjucu, ùn impone un fundazione.
Per fà nutizii freschi, appliice un rouge luggeru in i pochette. Inoltre, cù un blush, ponu riparà a so corta un contellu di a fàccia - ciò chì vulete ammuccià, pittura cun tonalità scura.
Per ghjornu di vaghjime, i sombre bè ghjè u megliu. Vi darà a vostra persunale, u misteru è a sessualità. Ma prima di scentì a pinnula superiore e bassa cun un lapis. I soli, l'ùmmira sò cchiù scuri nantu à e parolle, è un liggeru chjaru sottu à e cella. Quandu sceglie u colore di l'ombra, fate cura à u culore di i vostri vistimenti, o sceglie sottu à u culore di i vostri ochji. Tinella negra appiicata à i pissure u cume l'espressioni è a prufundità. Per pitturaru i cingani hè megliu in duie - trè strati, è cusì inchiata per stallà accustà, senza formatori.
Pudete tuccallu ligeramente a bocca di u cursu, e pezza. Se i vostri cigliu sò lustru, hè megliu tinuà cù un cartafricchiu marronta per dà a persona un rempletu è l'espressioni.
Prima di applicà à i labbra un liparazzu di brillanti, pigghiamu un contu addevu. Crià una facciata di vedere, ponu aumentate a crescita a so grandore, cum'è copre u lipstick cù una liposa di gloss. Ricurdativi chì u glossu di labellu d'esse adupratu solu per i ghjovani donne, e donne à età hè megliu per elettu un liparosu matte, per ùn sughjettà e ricchezza vicinu da a bocca.
Applientate un poveru d'oru à u to capelli, è a trasfurmazioni hè quasi quasi.
Ùn pudete micca esse cunsideratu furmulariu cumpletu si ùn avete micca usatu perfume. Applica uni pochi di fugliali favuritu à i lochi induve e vini sò visibili. Pulunetta, spalle, cuff, earlobes, whisky - induve chì vulete sentisce u toccu di un bacio. A pruduzzione scarnate perchè vene da quandu avale, rinfriscà a fantasia, friddu l'imaginazione, fate vedà à vede.