Make-up in u grecu

Se vulete visità almenu una volta in a vostra vita in l'imaghjini di a dea greca, u vostru sceltu hè un make-up in u grecu. Cù l'aiutu di questu, pudete subduzzu suntate a bellezza naturale, veramente feminina. In particulare, ora, in mezu di partiti calientesi di l'estiu, quandu u focu è brusgiatu di questi maquillaje sò particularmente pertinenti. L'enfasi principale in grecu make-up è in l'espressioni di l'ochji è un corpu biancu di e cellre. A sensualità è a nubiltà di a "Image Divina" sò sferenziati nantu à i tondi sfarenti di u chjardu è u bagnu. E, sicuru, ùn si micca scurdatu di l'ombra di a pelle - volenu tonale cù l'effettu di a creazione sunbigliosa facianu u so travagliu - vi mostrarà a sucetà un veru Afrodite.

5 passi simile per creà un make-up in u grecu

Scena # 1: Purtma perfetta
Soluzzà a to fàccia cun un tonicu o un latte cusmeticu - questu hè duverebbe bisognu di empiezarze in l'articulu grecu. Allora a faccia deve esse coperta cù una crema e hidratazione è d'aspittà a so assicuranza sħiħa. I duminii prublemi di a pelle sò in masked by stickcens correcenti è credi-fluidi, dopu à quale pudete inizià aduprà a fundazione per u maquillaje cù movimenti di patting di i vostri ditte. Utilizendu un scogliu prufessiunale, una basa tonale di un sombra di bronzu hè appiicata à a faccia. U tocco finitu di sta scena hè un pozzu friquenti trasparente cù seda.

Tempu # 2: Focus on the eyebrows
In u maquillaje grecu, ùn hè impussibile di sopra à a so splendore di e cellue. Usendu un pinzellone speciali, pezzu i nostri celi. Allora cun un sbagliu rotulu scuru for u cigliu (u tonu di u liceu fussi scuru più di u culore naturali di e cellue per 1-2 toni) piglia un arcu cambiatu di e cigliu è i so cunfini dumandati. U cambiamentu in u grecu stissu suggerisce "coghju, debuttatu" e cigliu, dunque hè abbastanza possibbili d'avè addivintatu fora di a linea di crescita di u capeddu. Ma avete cura, perchè anch'elli anch'elli anch'elli anu cruccate tutta a grazia è a nubiltà di una figura seducente.

E cacciate rilassate hà deve esse stati cun un gelu particularmente trasparente. È per fà facenu più naturali, pudete in purcelli cù un polzu pè correggià i vostri cigliu.

Step # 3: Puesius
Ùn impedisce micca chì l'articulu grecu sia di scunsulante è brillanti in a rigioni di i capelli, per chì hè bisognu di appliuncià un pocu di sera di bronzu in questa area, per voi un pocu per a zona tempurale. Allora a ligna di u disegnu di un ruboru hè inculare da un sbracciatu. Tali stroke dà u grecu make-up un romanticismu è misteriu originali.

Step # 4: U Miraculu Chjucu di a Deusa
Una visione profonda, fascinante di a dea greca pò esse ottinata cù l'ombra di l'ombra d'oliu è cafè. I tons d 'oru sò appiicati à a parte alta di u seculu, i lenzi scuri sottumessi à u cuntouru più bassu, è l'area superciliaria hè cummietta cù l'ombri di cafè. Eppuru, ùn deveremu micca scurdate cù cura cù i limiti di a paleta di sombras. Cù l'aiutu di un criaturu, ponu ghjustificà a radiance d'una "regula" circate d'appricà à i ringiuni intornu di i vostri ochji.

A freccia scura nantu à a vuccata, disegnata da un eyeliner nill'acqua da u cantonu internu di l'ochju à l'internu (chì si duppule in grosso à u cantonu di l'ochju è si estende oltre e fruntiere di l'oculamia senza nimu di 3-4 mm), darà l'ochji forma d'amanduli, "catlike" . U toccu finitu hè u repertoriu di i pinnidi cun un densu uccu di carbanu russu.

Step # 5: Lips Juicy
Per guardà i vostri labbre saturati, avete bisognu à coppi cù una basa tonale nurmale prima di applicà l'liparzu. A sexualità è a tentazione aduprà labbra un suculentu, luminoso, riccu tonu russu cù a mamma di perle. Ma solu l'usu di lipsticks liquidi è lipeddi in u maquillaje in l'articulu grecu ùn hè micca cunsigliatu, perchè anu pussutu a propria di sparghje.

Per finisce a "Image Divina" aiuta un pezzu in l'articulu grecu è un vistitu arzu è vistitu. Questu hè u modu, dopu à cumpralli tutte e tappe di creazione di un maquillaje greco, pudete illuminà l'altri cun una radicazione brillanti di sensualità è bellezza!